Blackthorne
Blackthorne - náhled

Blackthorne je hra která vždy bude připomenutý jak legenda.To je jeden z těch her který byl ' nejhledanější ' v době jejich vydání. To ro

...

Planets Edge Recenze

Okraj planety je science fiction hra z tvůrci směl a Magic. To je poněkud podobný Star kontrole II, ale bohužel ne tak dobrý.

Příběh cizí loď je objevené létání blízko u Země, tak obranný systém je aktivovaný. To střílí na lodi a ničí to, ale exploze způsobuje cizí elektromagnetické efekty, které balí Zemi, způsobující to zmizet. Vědci na měsíci základ zjistí že Země prošla přes poškození hmyzem a nyní je v neznámém místě. Poškození hmyzem bylo vytvořené strojem známým jak Centauri zařízení. Tým klonovaných astronautů je shromážděný zabrousit vytvořit další zařízení a vrátit Zemi.Vy jste jejich vůdce.

Hra, kterou Vy začnete na měsíci základ kde vy můžete budovat nové lodě, vybavení a klonovací mrtvé členy vaší posádky. Vy můžete také šetřit/naložit hru v jednom ze základních stavení, ale nezapomeň že vy můžete dělat to kdykoliv stlačením ctrl+s/ctrl+l. Poté co všechno je připravený, vy můžete odstartovat. Překvapivě, vaše loď nemá žádnou setrvačnost, tak let je snadný. Nicméně, jestli vy již jste užívaní pro kosmický simulátor, toto "mód" hry může chvíli trvat aby zvykl si na. V prostoru vy můžete navštívit další hvězdicová sít', stejně jako komunikujete nebo napadnete další lodě. Pro předložit jiná menu vy potřebujete aby klikli na členy vaší posádky.

Kdy vy dosáhnete planetární oběžné dráhy, vy můžete skenovat to a, v závislosti na skenováních, vybrat si jestli chcete převést nějaký suroviny nebo paprsek dolů. Vy můžete prozkoumat povrch planety, hovoru přátelským obyvatelům, kompletní hledání a hledání kusů Centauri zařízení. Vaše posádka může užívat různé druhy položek, včetně obrněných jednotek, zbraní a mnoha položek hledání. Vy můžete také napadnout další bytosti na planetách. V tom případě hra přejí na točit založený mód a vy můžete pohybovat vaším znakem nebo výstřelem. Vaše posádka má jisté předdeklarované schopnosti, jako střelectví a oprava, ale smutně oni nezlepší.

Ovládá Toto hru je řízený s klávesnicí a myší. Kontrola nad starship není nejlepší jak loď otáčí moc rychlý, a všechny interakce s planetami nebo loděmi je udělaná přes menu posádka. V praxi, toto znamená, že nejčastěji objekt, který vy jste působí společně odejde předtím, než vy můžete dělat cokoli. Kontroly nad vaší posádkou na povrchu jsou udělané hezky.

Grafika Toto hra má 256 barvy a grafika jsou hezká, barevný a ne příliš pixelated. Nicméně, to postrádá lepší animaci

znít všechny zvuky v této hře jsou jen různé hluky a pípnutí, nic mimořádná. Hudba je lepší, ale opravdu neupravit celkovou atmosféru.

Já jsem byl našel chybu v této hře která zabrání vám před přistáním na první planetě v hvězdicové sít'. Kdy vy užíváte oběžný dráhu knoflík aby obíhal kolem toho planeta, nic se stane. Tam je řešení pro to. Jen tiskový O na vaší klávesnici vstupu/dovolení oběžné dráze

já doporučuji používání nízké CPU cykly s Dosbox.

Začněte hru s PE.EXE.

Vydali: New World Computing, Inc.