Hidden And Dangerous Deluxe - náhled

Vynikající hra Hidden And Dangerous je dílem společnosti Illusion Softworks, která později vydala hry jako Mafia, Viectong. HaD přinesl této

...

PC Rally Recenze

V starých časech, kdy téměř každý stále užívaly DOS, já jsem byl závislý na všem závodění hrám - právě jako tento. Nicméně, PC rally padne do průměrné kategorie.

Tam jsou tři režimy hry:

-trénink: kde vy můžete praktikovat a zvyknout si na ovládací prvky;-běží dráha: vy jen vyberete si dráhu a spustit to (jaké překvapení);-mistrovství: tento je pro skutečný, tak pojďme mluvit trochu více o tom.

První věci, které se mají udělat v mistrovském módu je aby vybraly si potíž nastavení: Snadný, médium nebo tvrdé. Vy také budete mít pro výběr dráha kde závod se bude vyskytovat. Všechny dráhy požadují abyste dokončili 10 stupně aby mohly postupovat k další jednomu. Potom co vy jste udělali vaše volby, budete muset zvednout jeden ze dvou uváděných aut: Toyota Celica nebo Lancia Delta. Vy můžete také "aktualizovat" to jestli vy jste dostali dost peněz.

Grafika všímá si zvláštní pro čas, pokud jde o 1995 hru mohli by být mnohem lepší. Zvuky jsou víc hlučný než příjemný, zvláště v herním menu; nicméně vy můžete vypnout je. Pokud jde o ovládací prvky, můžete si vybrat klíče vy chcete použít, které je dobrý význačný rys. Teď pro zlou věc: herní hra je docela špatný protože ovladatelnost vozidla je neuspokojivýnebo abych byl úplně upřímný, jeho kontrolní zatracená věc je stresující bez zveličování. Další chyba je inexistence mapy ukazování vaší pozice v dráze, tak, pokud neznáte dráhy velmi dobře, vy nemůžete nikdy neříkat kdy vy chystáte se udeřit konec.

Pokud se vám líbí rally hry, pak vy pravděpodobně budete vychutnávat tento. Já hodnotím to s 3 z 5.

Hra běží hladce ve Windows XP; nicméně jestli chcete slyšet zvuk, vy raději užívací DOSBOX nebo VDMSOUND

Vydali: Digital Dreams Multimedia