Xixit
Xixit - náhled

Xixit, někdy dokonce známý jak řetězová reakce, je jedním z nejvíce brilantní Tetris klony vůbec kdy. Ve skutečnosti to není ani klonovac

...

Outer Ridge Recenze

Asteroids byl jednoduchá hra s jednoduchým konceptem: létejte kolem vesmíru střílejících asteroidů bez stávejte se hit. Jeho úspěch vedl k vytvoření počtu asteroidu klonů v průběhu let; nějaké klony začleněné nové rysy, zatímco další hry měly velmi málo rozdílů. Vnější Ridge vzal koncept Asteroids a dal tomu nový splete: namísto ovládání vaší lodi shora, vy nyní ovládáte to z pilotova sedadla.

Vnější Ridge nechá vás letět vaši loď skrz asteroidní pole v prostoru. Vaše poslání je střílet pevné množství asteroidů v každé úrovni zatímco ne braní příliš mnoha hitů. Frekvence asteroidů se stává výše a výše s každou přecházející úrovní, a tak hra stává se mnohem víc intenzivní.

Na rozdíl od Asteroids a jeho klonů, vy vždy máte štít který absorbuje vaše hity, ačkoli to může jen vzít tolik zneužívání. Asteroidy že vy zničíte můžete obsahovat studené starty aby opravily nebo zlepšit vaši sílu štítu. V pozdějších misích, vy můžete najít zbraňové studené starty které udělat ničící asteroidy trochu snadnější, ačkoli toto zbraně omezené použití. Vaše skóre není určený počtem asteroidů, které vy zničíte, ale spíše kolik individuálních hitů, které vy skórujete; tak hráč může využít bombardující běží na povrchu asteroidů aby zlepšily jeho skóre.

Nejsi úplně z lesa venku kdy vy zničíte stanovené množství asteroidů v úrovni; musíte najít výstupní portál, který je skrytý v asteroidu. Jestli vy najdete a sejít ze stopy výstupního portálu, vy můžete zničit další asteroid aby postupoval k další úrovni. Nešťastný pro vás, akce nezastaví mezi úrovněmi; jednou vaše loď vstupuje do prostoru více než třírozměrný, rychlost a frekvence asteroidů zvyšuje dočasně, a musíte střílet a uhýbat vaší cestě k další úrovni.

Kdy vaše loď vezme příliš poškození, vy ztratíte kontrolu nad vašimi zbraněmi, řízením letu, a úder, jak vaše loď vstupuje do smrtelné spirály. Jak toto stane se, vy přemýšlíte, jestli vy uvidíte vaši loď explodovat v poloviněprostoru nebo stát se novou skvrnou na přecházejícím asteroidu, ale žádný z toto stane se. Insted, vy jen zatočíte se téměř nekonečně, pravděpodobně do asteroidu přijde k zabít vy. Jestli vy nechcete čekat na to (jste mohli bys být čekající chvíli), vy můžete pokračovat stlačením volným místem. Vy máte tři šance na to pokračovat, ale vy ztratíte nějaké /každé /žádné zvláštní zbraně, které vy jste našli, a vy musíte zničit více asteroidů aby skončily úroveň. Toto může být zklamání protože dokonce když vy jste v prostoru více než třírozměrný, vy stále musíte jít zpět k úrovni vy jste jen skončili a zničit více asteroidů (vy nezačnete další úroveň do té doby, než vy vystoupíte prostor více než třírozměrný, tak vy jste technicky ještě v stejný levelwhile v prostoru více než třírozměrný).

Vydali: GraphicWares