Joust CGA
Joust CGA - náhled

Turnaj je hra která opravdu nepotřebuje žádné úvod. Jsem si jist že budete mít jsem slyšel o tom předtím. Jestliže ne, turnaj je hra kde

...

Omega Recenze

Zamlada, já jsem byl vždy zvědavý a poněkud šokovaný časy v způsobu, jak lidech by se stali tak vzteklý ve výkonu strojů. Slovní urážky byly poslané létání, ruce byly sevřené do sbalených pěstí, a nějaký dokonce uchýlily se botám a rány do hřešícího kusu vybavení které sníží rozhněvaného člověka. Zdálo se hloupý ke mně zosobnit pračku, vozidlo nebo dokonce opékač topinek v bodu kde člověk věřil zařízení ve skutečnosti vykonávající uboze se zlou vůlí předem promyšlenou.

Já jsem získal trochu více porozumění a možná dokonce tolerance k těmto výbuchům citů kdy stroje staly se inteligentnější. S příchodem počítačů, trh různých životních doplňků které může přeložit hlasové příkazy, a všechny druhy dalších technických pokroků, je to velmi snadný aby dával vinu něčemu to je "mluvení" vám jako zdroje problému. Ale je to doopravdy ?

Omega umísťuje vás v roli nově najatého zaměstnance pro Organization pro strategické zpravodajstvínebo OSI. Vaše hlavní zodpovědnost jak Cybertank Engineer pro OSI, je aby navrhoval a programové tanky které dovolí ozbrojené, ale úplně bezpilotní, boj koná se. Vaše návrhy zahrnují výběr obsahu palivových nádrží, zbraňový typ, třída tanku (váhy a obrněného jednotek), snímacího zařízení k "vidět a slyšet", hnací systém pro pohon, a volba zvláštních položek které zvětší celkový výkon. Jako nový pracovník, vaše bezpečnostní autorizační úroveň je zpočátku omezený, která přímo odráží se v množství peněz vy má ve vašem rozpočtu aby financoval tyto položky. Když jste jednou vybraný design skupiny tanku, úkol dávání tomu "mozek" je další krok postupem času, a toto není tak snadný jak může se to zdát.

K vaší dispozici je celý jazyk příkazů které může být naprogramované do umělé inteligence tankunebo AI. Vy bude osoba, která rozhoduje jaký váš design udělá bojiště. Slabost a síly aktuální buildout musí být vezmou v úvahu, stejně jako jak váš tank bude schopen přežít útok dalších tanků, Vy byste se setkali s opozicí. Ty bys program vaše vytvoření aby skrylo a čeká, až prach usadí senebo účtovat střemhlava do nějaké bojové situace, pokoušející se o rozdrtit cokoliv je ve vaší cestě s opakovanou nebo nadřazenou palebnou silou? Naštěstí, vy dostanete počítačovou simulaci která vám dovolí testovat oba udržitelná vašeho designu a zdravost vašeho programování v imaginárním prostředí před ve skutečnosti jdoucí "žije". Když jste jednou získaný dost důvěry ve vaši šanci na úspěch, vy můžete pak zadáte vaše tank do skutečného bojového vyhodnocení. Během této fáze, váš tank bude testovaný proti dalším tankům vidí jak vy stravujete se. Úspěch znamená vyšší bezpečnostní autorizační úroveň, více peněz na váš rozpočet, a zaměstnanecký vyhodnocovací certifikát pro váš úspěch!

Jestli vy hledáte hru se spoustou akce, explozí, ohromná grafika a zvuk, omega není hry pro vás. Grafika jsou jednoduchá, jak je zvuk, ale obě z těchto věcí elementy nejsou nezbytné za účelem hry. Jestli vy máte nějaké zájem o robotiku, programování, logistiky a strategii, vy máte perfektní zdroj v světě zkonstruovaném omegou. Vy máte za úkol s vyrovnáváním atributů fyzického stroje (vašeho tanku) a potom šablonování mozek tanku aby myslel a jednat podle vašeho přání, s přežitím jak koncový cíl. Nakonec, osoba, která učí "mozek" jak myslet být tím, kdo bude odpovědný za proklínání, fyzický posmívající se, a pobouření způsobený typem lidí já jsem zmínil se na začátku recenze. To osoba, učitel, je nyní vy. Možná, že bys mohl také chtít uvážit představy budoucnosti ovládané od Skynet při programovací vašeho tanku AI.

Všechno potřebovalo, aby hrál byl dobře doložený a psaný ve formátu že vy ve skutečnosti jste byli naočkovaní do velké organizace jak nový zaměstnanec. Tam jsou výuky aby obeznámily vás s herní navigací, zobrazení stavu definice, příklady programu a odkazové dodatky. Já jsem byl moc zaujat množstvím detailu vyvinout aby vytvořil porter AI programovací jazyk, rozhraní aby použilo co je se naučilo, a promyšlení předem které šlo do získávání a udržujícího se hráčova zájmu. Nadnormální požadavky křivky učení nezbytný k důkladně vychutnávat omegu a poněkud nešikovný směrodatný navigace pro nakládání a šetření soubory sníží co já bych považoval za blízké-perfektní hry pro žánr ke čtyřem hodnocení.

Vydali: ORIGIN Systems, Inc.