Prince of Persia 2: The Shadow And The Flame
 Prince of Persia 2: The Shadow And The Flame - náhled

Prince of Persia 2 je legendární akční arkáda z doby sultána, je to pokračování slavného Prince of Persia. Druhé pokračování přináší vylepše

...

Mythos Recenze

Recenze | Screeny


Nakonec! A hra kde vy dostanete se do hrát jak Kentaur! Ó! ne, dělá to opravdu musí být tak špatný?

To byla má reakce poté, co viděl hra. Všechno bylo tam: dobrá grafika, zajímavá prostředí, mytické kreatury a hlavní charakteristika je plavé, dlouhé-porostlé vlasy, okřídlený Kentaur s úklonou a šípy. Absolutně perfektní...

Ne! Co může možná jít špatně? Dobře, hra je moc tvrdý; příliš tvrdý pro téměř každý požitek. Před voláním mě chlapce maminky, nechejte mě vysvětlit proč to je tak tvrdý. Mezi dalšími méně důležitými věcmi, tam je nejdůležitější důvod: strašná, hrozná detekce kolize. Já ve skutečnosti jsem zastavil v jen dvou přídavných jménech protože já nechci opakuji já sám, ale já bych rád pokračuji s házením skal. To je nejasné opravdu co bylo oni myšlení v Comix. Oni museli testovat hru před uvolněním toho, přímo? Zdá se že oni chtěli snadné řešení, tak oni jen užívali nějaké obrovské náměstí nebo obdélníky které pokryly celou oblast kde věci mohou srazit se. Toto vyšlo moc hrubý, v bodu způsobující enormní zklamání. Namísto vypočítavých srážek přesněji, v závislosti na skutečném obrazu kreatury nebo objektu, toto opravdu vypadá amatérský.

Chcete-li, aby jednoduchá demonstrace, začít hru a jen držet UP, dělání Kentaura stále skoku. Si všimnete že to nikdy opravdu se dotýká země znovu. Ano, to je to špatný. Také, navzdory pozici Kentaura, budete muset ignorovat co vy ve skutečnosti vidíte a dozvědět se, jak hru bude ovládat věci. Například: vy jste poskočíte, Kentaur zvedne jeho přední nohy a začíná zvednout se; náhle, to je zabitý červem dokonce bez dotyku to. Jak mohl červ dotýkat se Kentaura kdy to byl již ve vzduchu? Dobře, to je jen první věc vy se setkáte s a vy budete potřebovat docela nějakou praxi aby učila se / dozvěděla se jak bezpečně přeskočit červa. Vy víte, že, to byl vždy tak stresující pro Kentaury aby přeskočili červy. Červi jsou opravdu tuhý koláč pro Kentaury. Jak vidíte, tam jsou ještě červi na tomto světě, ale žádní Kentaurové, tak oni muset být zničený červy. Ano, to je to hrozný.Kromě našeho hrdiny Kentaura a nějakých monster, mnoho nebezpečí jako rostliny nebo oheň je také ' větší ' než oni zdají se. Ne vůbec kdy neproste jít příliš blízko něčeho na živu a malý, dávání vaší úklony nad tím, myšlení že vy přežijete protože vy nekolidujete s tím. Další věc budou oheň který vyjde ze soch. To vychází jak tenký proud a potom rozšiřovat jakmile to spadne na zem. Ne jen to, že, ale oheň který je rozprostřený na zemi je větší než ten vypadá. To je také tak velký jakmile to zdá se ze sochy. Tak to může zabít vás dokonce bez být blízký. A jakmile vy začnete přizpůsobit se všem/u toto, je tam několik věcí (příliš málo) které jsou lépe ovládaný hrou, a vy ve skutečnosti potřebují být velice blízko aby mohly úspěšně předat nebezpečí.

Všechno toto dělá vás aby pokračoval v zkoušení (a umírání) do té doby, než vy dostanete obeznámený s herními mechanismy. Také, obvykle toto znamená bytost extrémně přesný ve většině věcí.Řekl bych ' pixel přesný, ale od té doby, co váš minimální pohyb není pixel ale větší část (která přinese nám zpět k hrubosti hry), já musí říct ' přesné jak možné. Příliš mnoho nebezpečí vyžaduje akce aby byl tak přesně, jak možný. Toto stává se neuvěřitelně znervózňující hned. Dokonce i po učení herního kolizního manipulanta, vy stále děláte chyby často, který má za následek okamžité ztráty na životech. Rozvažování vzdálenost mezi kontrolními stanovišti, toto také mít za následek muset hrát dlouhou část úplně znovu, která znovu je plná nebezpečí která vyžadovat přesnost a rychlé reakce, které nyní budou dráždit vy ještě víc a tak dále. A kdy vy ztratíte celý váš život, vy musíte čekat pro to démon v titulní obrazovce aby šla ke krajní pravici a poslouchat nějakou titul hudbu před začínáním znovu. Přidejte k všem/u toto ten tam jsou místa - jako pád dolů jámy kde vy užíváte vaše křídla - že nemůžete opravdu se vyhnout plamenům pokud vy nejste šťastní dost, aby hádali správný okamžik aby spadl, a vy uvědomíte si, že tuto hru bude testovat yournerves hrozně.

Vy vezmete roli Ahyzar, věrný sluha boží Krosar, kdo choval se špatně jeden den. Ahyzar otevřel jeho pánovu hruď aby viděla co bylo uvnitř a rozlil obsah přes Olympusa. Jeho pán odpustí jemu jestli on může znovu získat sedm zlatých mincí. Protože Olympus je nebezpečné místo k obcházet, jeho pán dá mu sílu koně a inteligence muže (já doufám, že on bude vědět co on dělal). Ahyzar stal se Mythos (Mithos v španělštině), silné kreatuře která je ve skutečnosti okřídlený Kentaur. Ozbrojený s úklonou a šípy, Ahyzar byl připraven na jeho úkol.

Znovu, většina nebezpečí v hře vyžaduje přesný pohyb a skákání. Třebaže to bere jen jeden šíp aby jednal s většinou kreatur, vy můžete vystřelit šíp moc rychlý, které jde moc vhodné pro silnější oponenty. Křídla jsou užívány jen v specifických místech, ne skrz celou hru. Každá sebraná zlatá mince dává vám extra život. Při postavení na pohybujících se platformách, ve skutečnosti vy musíte jít jak to pohybuje od to nebude přesně nenést vás. Jediná další věc mající cenu zmiňování se o je to, že Kentaur záď nahoru na jeho zádech nohách po pádu k nižší platformě. Vy rychle budete si uvědomit toto. To může dát vám nějaké problémy na několika míst jestli vy zapomenete na toto.

To je skutečná hanba která srážky jsou tak špatné. Toto hra by mohla být veselá zábava po nějakou dobu. Toto plápolání kolizního detektoru si je jist trochu subjektivní z mé strany, od té doby, co já jsem vždy chtěl hrát jak Kentaur střílející šípy v akci-platformě takto. Toto přišlo jak skutečné zklamání. I když vy zkusíte dost dobře a dařit se tlouct hru, vy budete nejspíše nikdy nehrát to znovu. Jestli je tam přinejmenším trochu víc střílení namísto skákání, hra mohla by být lepší. Tam je hodně střílení později, ale to není moc příjemné. To je také stresující. Chlapi z Comix jistě mohl by udělat lepší práci, jak podařilo se jim před a po tomto hře. Hra jen jestli vy musíte vidět hru takto, ale ne očekávat, že ve skutečnosti se pobavit s tím.


Rok vydaní: 1990

Vydali: Comix

Obrazek:







Mythos - stáhnout

13x



nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo