Steel Panthers III - Brigade Command (1939-19
Steel Panthers III - Brigade Command (1939-19 - náhled

Steel pumy III: Příkaz brigády je pokračování Steel Panthers II, pokrývající bitvy a konflikty skrz světovou válku 2 a po.

Introdu

...

Metal Gear Recenze

Originální kovová výbava je považovaný za klasiku hraní mnoha - většinou z kterých já nepodezřívám nikdy ve skutečnosti jsem hrál to. Původně uvolněný výlučně na japonském MSX2 systému v roce 1987 od Konami, hra byla první portovala Nintendoovi zábavnímu systému o rok později, a potom NES verze sám byla portovala, nakonec dostávání PC něco z toho sladký stealthaction v roce 1990. Z nějakého důvodu Nintendoova verze byla drastický odchod od originální Hideo Kojima produkce; navzdory předchozímu evropskému vydání nezměněného MSX2 vydání, stupně a hra byla nevysvětlitelná předělaný pro NES západní trhy a jsou obecně považovaní za pohoršit si. PC Přístav byl ještě další o krok dál od prvotního materiálu, a, zdá se, jen další zklamání kroku v špatném směru.

Bez ohledu na verzi, kterou vy hrajete, první dobrodružství falický-pojmenovaný pevný had protagonisty byl jeden z nejdřívějších hry aby zužitkovaly tajnost jak hlavní hra mechanik. Bohužel, PC verze je naplněný problémy které způsobuje nějakou /každou /žádnou inovaci aby byla vzadu prostřednosti. První obrazovka dává vám perfektní úvod do jaký hrající této hry je jako: "vstoupit do kódu." dost jednoduchý, přímo? Špatný. Klíče pracují, ale kdy přichází čas na to vstoupit do prostoru: Mezerník? Ne, toto není to. Pravá kurzorová klávesa? Ne, to je rovnocenný s píšící číselného 6. Brilantní! Já vzdám se.

Příběh je zajímavý dost a zaměřuje se na zvláštního oddíly jednotkového FOXHOUND, pod velením vhodně pojmenovaný velký šéf. FOXHOUND poslal jejich špičkového agenta, lišku šedá, infiltrovat izolovanou Jihoafrickou námezdní pevnost vnějšího Heavenu, po západních silách dostaly inteligenci zbraní hromadného ničení být vyvinuté v tom. (A, jak my všichni víme, západní zpravodajské agentury vždy jsou dobře když přijde na zbraně hromadného ničení.) po infiltruje základ, liška šedá zmizela z kontaktu s jeho finálním přenosem sestávajícím se jen z dvou tajných slov: "METAL GEAR..." With cíl záchrany lišky šedého a odkrytí významu zprávy, nováček operativní pevný had je poslaný do vnějšího Heavenu sám - pro nějaký cizí důvod, proč ozbrojený jen s balíkem cigaret. Kouření může zabít, ale raději bych mít zbraň.

Pro fanouška sérií, příběh dává zajímavý horizont pro druhé hry ale není tak týkající se skutečné hry jak se sluší a patří. Nějaké rozptýlené fragmenty poschoďového- souvisejícího dialogu pocházejí z použití vysílač ve vašem inventáři aby dostal aktualizace z velkého šéfa. Dokonce tyto jsou snadné minout při mumlání skrz úžasně nešikovné menu ovládací prvky. Smutně, děj nemůže chránit zkušenost, jak hra sám je jediné dlouhé cvičení v zklamání. Zatímco moc-nabízené aspekty tajnosti jsou přítomen, oni hlavně jsou vzadu aby memorovali-založenou hru. Opakovací stupně a zapamatování jak dlouho čekat na nepřítele aby odvrátil, a který cesta k trvat, jsou klíče k úspěchu v této hře. Někdy co vypadá jako nejméně logickou cestu k nějaké /každé /žádné rozumné osobě je jediná cesta, kam jít v neodhalená. To je hra pokusu a omylu - většinou chyby. Kdy uvnitř některý z různých stavení, dveře padací mohou otevřít v nějaké /každé /žádné stanovené době, okamžitě zabíjení vás. Nestarám se kolik této námezdní síly platí; kdo chce pracovat v příslušenství kde v každou chvíli podlaze mohla by otevřít a zabít vás?

Kdy vy nejste rušné dostávání zabitý levnými dveřmi padacími, vy jste velice vytížené dostávání zabitý hlídači. Při plazivý o, vy najdete sebe rychle hejno nepřáteli by měli dokonce jeden vidět vás a spustit mód výstrahy. Několik varovaných nepřátel na obrazovce může být vyhnul se a dokonce zabitý jestli vy jste rychlí, ale jednou za skupina čtyř nebo více je kolem, vy byste lépe nebýt spatřený. Vy vidíte, vnější Heavený zdá se jen najmout olympijské sprintery jak stráže, protože v módu výstrahy oni jsou tak rychle že vy najdete sebe jste zamořili během sekund. Tyto Olympic sprintery vděčně mají děsnou krátkodobou paměť, nicméně od druhý vás opustíte obrazovku oni zapomenou že vy vůbec kdy jste existovali. Přilepit blízko u zastínit přechody kde možný, protože jestli mód výstrahy je spouštěný, vy můžete utéct-obrazovkový a vrátit se, nulování nepřátel k jejich původním pozicím. Stinná stránka je že nepřátelé re - spawn v podobném stylu. Kdy vy vrátíte se do obrazovky, nastoupit do náklaďáku, vstoupit do budovynebo blikají příliš pomalu, chlapi vy jste zabili jsou zpátky v jejich příspěvcích. Námezdní olympijské sprintery s mocí zmrtvýchvstání... zvětšete. Šéf bojuje stranou, stupně nejsou naplněné stejnými nijakými a uninspired nepřáteli. Já jsem byl našel nějakou brzkou zábavu ve vidění pevného hada běžícího kolem bijících hlídacích psů v tváři, ale dokonce to stárne dost rychle.

Nepřátelská' vize je také rozporuplný v době. Zatímco koncept zdá se dost přímou ( stráž vidí vás, spouští mód výstrahy, a vy zemřete) to vždy nepracuje tímto způsobem: Několikrát jsem zjistil jsem byl, že je strnule hledící hoch právo v tváři, a on zdá se obsah aby zíral přímo zpět. Jiné časy, zatímco, co bylo pečlivý nedostat aspoň trochu potenciální zorný paprsek, který obávaný vykřičník by mohl objevovat se z nějakého důvodu, s okamžitou smrtí následovat.

Dokonce zdraví-bar, nejzákladnější a svatý komponent hraní, je špatný v této hře. To může také dokonce nebýt tam, a zdá se jeho jediná funkce je aby dobírala si vás. To více slouží jako "nejsi mrtvý ještě" indikátor než míra vašeho statusu. Rychlost vašich nepřátel míní že jestli vy jste chycen předtím než vy dostanete zbraň nebo špatně načasovat útok, vy jste hodně tak dobří jako okamžitě mrtví. "ale můj zdravotní bar byl plný!" můžete zjistit sebe pláč v zklamání. Dobře, hodně špatný, kojenec; vezměte vaše zdravotní barové konvence a strkejte je. Poměr že to odtéká budou veselý jestli vy jste nenašli sebe zpět na začátku obrazovka vždy, když to vyčerpalo. Jestli vy hrajete na DOSBOX já bych téměř bych doporučoval cyklistika dolů hra z jeho zamýšlené rychlosti, ale pak znovu to mohlo by udělat tuto hru trvat déle, tak dělat tak ve vašem vlastním nebezpečí.

Směšně chudý anglický překlad NES verze byla odstraněný a nahrazený velkou měrou s... nic. Kovové hry výbavy jsou vždy notoricky hovor, ale tato hra je děsivý nemající dostatek této kategorie. Sebe více nepatrné třesení obrazovky kdy vy dostanete v jednom z mnoha náklaďáků by měly mají nějakou doprovázející informaci aby dala vám vědět že, ano, náklaďák posouvá se a braní vás někde jinde. V nějakých příkladech můžete si všimnout textového indikátoru se objevovat, ale slabá utkání rychlost udeří znovu, a je to pryč, cesta předtím, než vy můžete dokonce číst dvě slova.

Ze všech trhlin této hry má, nedostatek chrání význačnému rysu je největší a většina civějící stinné stránky. Já užívám termín "význačný rys" liberálně zde, dokonce jak nejzákladnější POČÍTAČOVÉ HRY času měl toto. Já mám na mysli, pojď dál, to je sotva dokonce význačný rys - to by byl jako volající znít vlastnosti CD. Udělený, to je přístav NES verze, konzola která omezila datové volby ukládání, ale zvažující tým byl najat (a pravděpodobně zaplatil s měnou) udělat přizpůsobování aby upravilo PC hardware, tam opravdu není omluva zde. Hra je jistě vyzývavý, ale jediná odměna pro vaši vytrvalost je poslaná zpět k tomu zatracená otvírací obrazovka stále znovu. To je ještě další příklad hry mít ne byla řádně přizpůsobený k PC platformě.

Grafika jsou krok dolů z předchozích přístavů navzdory příchodu ven o dva roky později. Tam jsou obojí CGA a VGA grafické volby, a oba jsou stejně nezajímaví, dokonce pro čas.

Kladná stránka této hry je zvukový design, a zatímco efekty nejsou dost nijaké, báječné originální skóre zní tak dobrý jako vůbec kdy na PC. Téma předtuchy Tara, dráždivý jen Another mrtvý voják, a zběsilý nápěv výstrahy je všechny málo známé klasické vzorky 8bitové éry, a to byl ohromný aby slyšelo je znovu v této hře. Jen žertování - tam není žádného zvuku, vůbec nic. Já si vyberu aby věřil, že to bylo umělecké rozhodnutí a ne jen lenost na straně vývojářů, protože kolem dodávajícího téměř surrealistického ticha je perfektní doplněk k rozbité a frustrující herní zkušenosti.

Po opakovaných pokusech o dostávání skrz tuto hru, to cítilo více jako práce v domácnosti než forma zábavy. Já doporučuji tuto hru jen k nejvíce zaníceným kovovým fanouškům výbavy. Byl by ještě to být považovaný za klasiku měla kovové výbavu jméno nevzrostlé do kriticky uznávaného licencovaného produktu? Já mám mé upřímné pochyby. Jestli vy umíráte touhou hrát na legendární pevné hada- ovo první dobrodružství, pro vaše zdraví a bezpečnostní kontrolu ven nesmírně nadřazená MSX2 verze. Myslím si, že tyto průměrné přístav jasně jízdy na coattails z jeho ohromného dědictví a nesmírně nadřazený následující jednání.

A perfektní finální příklad selhání který je tyto herní lži v skutečnosti, že skutečná kovová výbava, každého oblíbený dvounohý tank a jmenovec celého licencovaného produktu, není ve skutečnosti v hře. Toto otravné uskutečnění je jen poleva na zklamání koláče který je kovová výbava pro osobní počítač.

Dva pevní hadi z pěti.

Hra běží pokuta na Windows XP, ale rychlost zbytečně je rychlá. To byla vskutku zamýšlená rychlost hry jak to běželo na starších systémech, tak jestli vy hrajete na DOSBOX, můžete najít to méně frustrující zkušenost k jen nastavit rychlost.

Vydali: Konami Corporation