Hra:Journey - The Quest Begins je dobrodružství fantazie a text stylizovaný hra překvapivě vysoké kvality pro jeden uvolnila v roce 1988. (třebaže společnost zodpovědný, Infocom, obvykle produkoval vysoce kvalitní hry.) grafika má 16 barvy a psaní, příběh a rozhraní jsou vynikající pro jejich čas. Spisovatel, Marc Blank, také pracoval na populární Zork trilogii textových her. Příběh: Příběh začíná izolovanou vesnicí v krizích. Plodiny vesničana selhal poslední čtyři roky a nyní dodávka vody otočily faul. A strana ze čtyř skvělých mužů rozhodne se hledat pomoc od silný Wizard kdo žije nějakou vzdálenost pryč na východu slunci Mountaině. Tam je Tolkienova chuť k příběhu jak obvyklé obsazení skřítků, trpaslíků, průvodců, nymfy a kosatky zdají se skrz vaši cestu. Tam opravdu není tupý moment jak drama a kouzlo vyskočí při každé příležitosti. Příběh upoutá a bude držet vás hraní, vždy zvědavý na co se stane další. Rozhraní: Rozhraní vypadá neobvyklý ale je jednoduchý použít. Na levé ruční straně je akční obrazovka která maluje aktuální scénu a znaky vaše strana se setkává. Na pravé ruční straně je textové vyprávění které zpočátku říká pozadí příběh a později popisuje místa navštívilo a akce znaky vezmou. Na spodu obrazovky je řada pěti boxů které obsahovat různé druhy akcí a příkazů pro interakci s hrou. To je veselá zábava aby sledovala odpovídající poschoďové třesknutí nahoru kdy vy vyberete si akci. Vy můžete vybrat příkaz nebo akci také s vaší myší nebo klávesnicí. Hra: Vy můžete ovládat až do pěti znaků ale hlavní charakteristika vy hra je obchodník učně nazvaného tag. A fustrating prvek hry je jeho lineární struktura. Jestli vy jste udělali několik špatné volby vy dosáhnete mrtvého konce v ději. Hra ne nenabízí žádnou alternativu ale obnovit dřívější ušetřenou hru, jak vy opakujete stejné akce které nezavést. Předpokládám, ačkoli, které s interaktivní fikcí jen tam je tolik voleb které může být nabídnuté. Neobvyklý gamplay prvek, pro dobrodružný román, je že je tam několik bojových scén, ačkoli jednoduchých .Na začátku každé konfrontace, můžete si vybrat zda jít do ' Combat' nebo zda ' Retreat' nebo ' diskutovat s nepřítelem. Shrnutí: Já jsem byl překvapený jak shrnující příběh byl, třebaže nic moc originál, obvyklý meč a věc čarodějnictví. Hádanky nejsou že snadný, ale jestli vy máte trpělivost aby vystopovala vaše kroky a zkusit každou alternativu, budete mít dobrodružství aby pamatovalo si. Pro hodnotící účelů, rád bych vybral si 3.5, ale toto není možný pro hodnocení kritika, tak to je 3. Tam není žádné nastavení požadované.Vy jen kliknete na ' začátek.netopýr' a vy jste pryč. Pro nějaké užitečné rady, jít zde: Řešení
Rok vydaní: 1988 Vydali: Infocom Obrazek:
|