Yes Prime Minister
Yes Prime Minister - náhled

Já jsem docela jistý vy jste obeznámen s brilantní britskou politickou satirou volala ano ministerského předsedu. Dobře nyní je vaše šanc

...

Joe and Mac - Caveman Ninja Recenze

Příběh: Vy jste kreatura někde na cestě mezi opicí a homo mudrlantství a vy jste právě zjistili nějaký z těchto alek tvořit další kmen ukradl vaše ženy! Nejdříve vy škrabáte vaši hlavu trochu ale po chvilce vy uchopíte váš klub a přeběhnout do další jeskyně kmenů rány nějakých Neanderthal hlav. Toto není docela cesta Joe a Mac, náš neotesanec Ninjas se chystá. Především: tito jeskynní muži žijí v chatě, která je docela anachronismus. Sekunda všech, oni neužívají kluby, ale házení otvorů, nože a všechny druhy podivných magických zbraní aby porazily nepřátele -ale pak, oni ARE nindži... Oni bojují s jejich průchodem tunami a tuny nepřátel aby mohly uvolnit ukradené ženy!

Grafika a zvuk: Joe a Mac vypadá skvěle. Čerstvá, barevná grafika s hodně triků kresby. Pozadí jsou hezké a tam jsou hezkých pár jiné lokality, nepřátelé jsou různorodí a zábavní. Hudba která doprovodí toto oko-cukroví je přitažlivá a zvuková efekty jsou slušná.

Herní hra: Vy můžete hrát tuto hru s dva lidmi používáním buď ovládací páky(s) nebo klávesnice. Tam odtud na své dost přímý. Běžte, skočte, střílet a potopíte. Joe a Mac má nějaké zvláštní pohyby: vy můžete skočit do vyšších věcí použití zvláštního skoku a vy můžete dělat vás palebnou sílu zvýšit jestli vy držíte akční spínač déle. Hra je dost rychlý a někdy obrazovka je doslova hemží se nepřáteli. Já jsem byl našel hru dost obtížný nejdříve, ale stávám se úbočím z toho právě teď, tak první hodina nebo tak nějak to může být trochu frustrující.

Závěr: Joe a Mac: Nindža neotesance je pevná platforma která by neměl být chybějící z vaší sbírky. Jeho potíž udělá to trochu tvrdý pro lidi, kteří obvykle nehrají tento typ hry, ale nenechte, ať se to položíte vy. Grafika a zvuk udělá toto mající cenu 4 v mém skromném názoru!

Vydali: Data East Corporation