Pilgrim Quest
Pilgrim Quest - náhled

Občas já narazím na hru nikdy dokonce já jsem znal jsem existoval a já opravdu miluji. Toto je jedním z takových případů. Pilgrimovo hled

...

Elder Scrolls - Arena, The Recenze

Aréna je první hra v svitkách starší sérií (TES). Jestli to ne- zvonit zvon... čtěte dál.

Aréna koná se na planetě nazvané Nirn (zvuk sýrovitý, že ano?) v impériu Tamriel. Uriel Septim, císař Tamriel, spojenci samotný s bojovým mágem Jagar Tharn aby mohl sjednotit celý Nirn pod císařskou vlajkou. Samozřejmě bojový mág zaměřený na krade císařovy moc (ALL bojové mágy, poradci a vezír mají stejný plán, jeho tradice).On udělá to věznící císař v dalším dimenzi použití artefaktu ' nazvaného personálu chaosu ' . Po ničení císaři pryč on zabíjí blízkého spojence císaře, Riaa Silmane, a uzamyká vás nahoru uvnitř žaláře pod říšským městem. Načež on transformuje sebe do císaře, a obesílá legii démonů které on transformuje do císařských stráží. Za pomoci Riaa Silmane- ovo ducha, kterého vy uniknete žaláři. Další tradice nepřítele na začátku RPG her je aby řezala artefakt do několika kusů a rozptýlit kusy kolem impéria v kobkách. Jagar Tharn udělá to a je na tobě znovu přeložit asemblerem artefakt, zabije Jagger Tharn a uvolnit císaře.

Spiknutí nevyhraje žádné ceny ( spiknutí arény stane se hodně tlustým v TES 2 a TES 3 kde vy můžete prostudovat Jagar Tharn, personál chaosu a Uriel Septim- ovo výdobytky) ale to je místo, kde krása TES her leží... spiknutí může být snadno zapomenuté. To může být vyzvednutý v každou chvíli hráči přáních k. Hráč je v podstatě volný pro prozkoumat celý svět, nájezd obrovské kobky, přijmout hledání z měšťáků v městech nebo přijmout na vysoké úrovni hledání z provinciálních vladařů.

Aréna byla zpočátku mínit jako arénu-hru, hra v kterém vy byste nastavili tým válečníků a mágové a bojovat s dalšími týmy v jiných arénách v Tamriel. Ale brzo vývojáři chtěli přidat města v kterém mohl bys koupit vybavení, a kobky aby zaútočily na pro vybavení a cvičit schopnosti vašich spoluhráči. Nakonec aréna stala se jednotlivými hráčskými RPG hrou (tak žádnými spoluhráči) ve kterém hráč by mohl být někdo, jít kdekoli a základním způsobem zabít kohokoliv.

Smutně hráč jen byl schopen připojit cechy ve druhé instalaci v TES sériích (TES 2: Daggerfall), nicméně v aréně hráč ještě může přijmout hledání z lidí v krčmách a hostincích a provinciálních vladařích jak byli zmíněno dříve. Krajina je vygenerovaný vždy, když hráč začíná novou hru, tak je nemožné jít z jednoho města k dalšímu (pro tohoto hráče musí užívat rychlé cestování) nicméně to je možné spekulovat před městskými zdmi a vstoupit do nějakého /každého /žádného hrobky nebo darktemple hráče zakopne na. Hráč také najde nějaké náhodně vygenerované vesnice před městskými zdminebo možná nějakou zemědělskou půdou. Tyto vzdálené vygenerované vesnice jsou užitečné pro hráče kteří chtějí stát se úspěšným zlodějem (protože nejsou mnoho stráží v těchto vesnicích)

grafice v hře jsou OK. Stavení nejsou moc působivé (základním způsobem jen bloky se strukturami aplikovanými na je) ale tam jistě je atmosféra. Bezproblémové denní-noční přechody, vdovy osvětlení, osvětlování tmavé a nebezpečné ulice města v noci, všechno přidají až k atmosféře. Nějaká města budou mít východní architekturu zatímco jiní mají víc císařský nebo skandinávský styl aplikovaný na je. Tam jsou jiné druhy počasí včetně sněhu a deště, tak v zimě ulice a krajiny bude krytý v sněhu. Tam jsou nějaké hezké grafické efekty, jako během a po bouři vy najdete louže vody odrážející okolí.Posléze hráč může také rozhodne se v kterém provincii, kterou on přeje aby začal hru po unikajícímu minimálnímu-bezpečnostnímu pod zemí žalář Jagar Tharn ' zámky ' vy nahoru v. Vy vyberete si vaši provincii narození předtím než vy začnete hru (během třídy-vytvoření). Toto také ovlivňuje jaký váš znak vypadá jako. Například: jestliže zvolíte hrát jak někdo narozený v provincii Morrowind, vy budete dark - elf a tvář-výběr bude tak byl omezený na dark - elf hlavy.

Jestli vy jste dosáhli této věty vy pravděpodobně máte zájem. V takovém případě já navrhuji, že vy dáte hře zkouška. A představa o upozornění ačkoli: zatímco mnoho lidí miluje tuto klasickou hru, tam je stejné množství to hnusí si to pro jeho tenký plotline a nedostatek hranic. I, být fanoušek třetího dosazení (TES 3:Morrowind), myslet arénu je OK hra. Jestli vy jste do RPG'S kde vy můžete dělat cokoliv vy chcete, tam jsou další hry které jsou lepší než aréna (jako TES 2: Daggerfall... pak znovu že hra je minové pole hmyzů). Dohromady aréna je hezká hra aby hrála mezitím hrynebo jestli vy otrávíte senebo jestli vy jste TES - FAN kdo chce vidět jak to všechno začalo.

Kopírovací-ochranné odpovědi jsou zahrnuté v archivu (v DOCS složce).

Vydali: Bethesda Softworks LLC