Barbie - Super Model
Barbie - Super Model - náhled

Tak tedy !... Vím co vy všichni přemýšlíte. Jsem myslel jsem byl si, že to já sám, kdy já lokalizovaná tato hra. A BARBIE HRA??? Není žád

...

CyberMage - Darklight Awakening Recenze

Vysoce pochválený místními kritiky jak průkopnický FPS to nastavilo nové hranice navzdory mít několika trhlin, CyberMage: Darklight Awakening nějak nikdy nedařil se chovat se podle očekávání. Vysoké systémové požadavky, hrubý a unoptimized motor, a pomalý začátek byl pravděpodobně hlavní důvody pro toto. Tímto rokem, 1996, Duke Nukem 3D a pozdější Quake přijel, který popadl držení od tebe jakmile vy začali hraní, odcházející CyberMage nasměroval minout nějaký /každý /žádný skutečný úspěch.

Hra, kterou

já jsem byl byla víc než potěšená aby slyšela o hře kde vy nakonec dostane se do hrát si s NPCS na vaší straně proti zlá , ale po pokusu o hrát to na chvíli na několika příležitostech, které já jsem klesl to bez docílující moc daleko. To jen to není můj vkus. A desetiletí a půl později, to nějak vrátilo se podle mého mínění a zůstalo tam, oživit mou zvědavost, tak já jsem rozhodl se dát tomu další zkoušku - - ale tentokrát já vyřešený být víc trpělivý s hrou. Překvapení: Mělo to cenu dobře to. To jistě zasloužilo si větší úspěch zpět pak, a to je znovu zajímavý vidět jak mnoho dobrých věcí mohou zůstat skryté dole jen několik špatných .

Pokud se vám líbí cyberpunk komiksy, než CyberMage atmosféra je co vy jste hledali. Návrháři nejsou ani skrývání , které inspirace pro spiknutí a okolí přišla ze sýrovitých knih komiksů, dělání úvodu a outro zdát se stejným způsobem, s komickým boxy objevením na obrazovce a- ův hlasech znaků namísto textu. To by nebylo poctivý k odhalit příliš moc spiknutí, ale vy můžete pravděpodobně hádat většinu z toho: V ne-tak-vzdálená budoucnost (který je nyní dokonce blíž, jak 2044 blíží se) není tam už další vlády, ale společnosti vládnou světu; a rebelové bojují proti těmto utiskovatelům. Vy obživnete mimo paměť jak nějaký druh superhero, kdo může užívat nějakou cizí čarovnou moc nazvanou Darklight. Jako u každého dalšího extra-hrdiny, vy máte váš zlý analogický NeCrom, kdo má stejné Darklight síly jak vy. Vy oba mají nějaké cizí krystaly vložené do čela. Jak vy uniknete laboratoři předtím, než Necrom- ovo muži, vy začnete vaše hledání abyste zjistili co se děje, které přirozeně zahrne víc mystické síly, cizince, šetření světa a mnoha chladných cyberpunk okolí, spolu s celým finálním rozhodujícím bojem,s vámi a NeCrom jak hlavní hvězdy.

Důvody pro a proti

So, co je špatné o CyberMage? Dobře, především, která již-zmíněná hrubost hry. Pro hru dva let mladší, vy byste očekávali přinejmenším stejnou schopnosti zkázu měla. I když zkáza měla VGA grafiku a nedostatek mnoha schopností (jako skákání), to je rychlé-odměřenému a hladké. Nepřátelé přesunuli hladce a naváděč byl dotáhnout něco až do konce. Při přinášení mnohem víc detailní SVGA grafiky, CyberMage měl NPCS chůzi kolem jako poloviční-poškozené roboty které mohly snadno zpříčit se na rohu stavení. Oni mohou také vzít nějaké nelogické přípoje (a to jak přátelský a nepřátelský NPCS), jako je kontrolování nějakého skrytého rohu i když vy bojujete ve volné ploše ne moc daleko. Systémové požadavky nemusí být problém už ne, ale pomalý začátek jistě je. První úroveň bere vy nějakým jeskyním nebo kanálům, kde vy pomalu postupujete, boj nějakých zvláštních a opakovaných kreatur. Spojte toto s herními mechanismy jež by nebyly po chuti nějaký /každý /žádný fanoušek zkázy, a vy získáte obraz. Také, menu je zbytečně komplikovaný. A jednoduchá změna zbraní vyžaduje přinejmenším dva klíče jestli vy memorujete je. Jestliže ne, to může vyžadovat ještě víc. Všechno tyto zvuky otravný a nepříjemný, a vskutku to je.

Toto přinese nám k pozitivním částem, které může být prostě popsané jak- ův přání návrhářů aby poskytovali tolik rysů a inovace ke klasickému FPS žánru že nemohly ovládat všechno řádně. Ale jestli vy jen ovládáte malou hrubost, ty rysy dají vám zpět mnohem víc. Po hrající celé hře, vy uvidíte že to byly vskutku nastavovací nové hranice v době a měly víc chladných rysů než mnohem víc úspěšný Duke Nukem 3D, jen v zřejmě méně sympatickém balíčku.

Herní Attributes

Designers investoval hodně do hry, jistě mínící aby vytvořila dlouhodobý hit. Grafika jsou tak dobrá jako mohli by dostat již v roce 1995, a každá kreatura, a objekty které může být šel kolem, mít osm skřítků pro každé situaci (postavení, chůzi, střílení, lhaní mrtvý, atd). Na rozdíl od jiného středního 90s FPS her, to silně spoléhá se na spiknutí, a budete mít mnoho konverzací v hře, třebaže všechno je lineární.

Tam jsou nepatrné RPG elementy, zvažující vaše Darklight síly. Totiž, po každém živém tvoru je mrtvý, jeho životní energie bude viděná brzy nad tělem a může být vyzvednutým. To bude buď znovu naplnit nějaký z vaší energie nebo many nebo zvýšit celkovou množství energii nebo manu. To může také redukovat nějaký, jestli se stáváte zvednout energii přátelských osob. Vy užíváte manu pro různé střílení hláskuje že vy silně budete záviset na brzo v hře. Mana také obnovuje pomalu sám, tak jestli vy jste nízcí vy potřebujete aby čekali trochu před vpadnout do dalšího boje. Toto RPG prvek není moc důležitý, ale to dělá přidá k hře, jak vy zkoušíte vysát zlé duše pro vaše vlastní síly. Vy často nebudete moci vzít to, od té doby, co to trvali jen na čas, ale váš zdravotní bar nakonec bude růst byl celkem dlouhý.

Vy také dostanete se do najít různé kusy vybavení, jako snímací zařízení pro nepřátele a zdi, osobní počítač pro zaznamenávající konverzace (nezbytný pro zapamatování instrukce které vy dostanete z NPCS), zlepšení balíčků, a armorseal které obnoví vaše zdraví a obrněné jednotky k max, stejně jako různé položky nezbytné pro pokrok v hře. Na rozdíl od v předchozích FPS hrách, vy sbíráte jiné části neprůstřelné vesty (hlavy, torza, nohy a zbraně), které stávají se zřícené v závislosti na kde vy jsou hitové. Jestli vy neopravíte obrněné jednotky včas a část je zničená, budete muset najít nový. To je také první FPS kde vy dostanete se do vstoupit a ovládat vozidla jako tanky a letící auto. Vy najdete také jetpack, a dokonce křídla jednoho úrovně.

To nekončí tam s chladnými rysy: Vy dostanete se do bojovat v aréně, načež můžeš se vsadit na následující bojuješ, a sledovat přehlídku. Vy můžete také vsadit na nějaký automat na mince a vydělávat obrovská množství, návštěva počítačový zbraně a obrněné jednotky obchod (nevyhnutelnost pro opravu vozidla a zbraně a munice), stejně jako sledovat veřejnou TV pro poslední zprávy (jeden z těch bude vy). A, jakmile vy dostanete zapletený ve středu událostí, vy budete bojovat spolu s rebelové na několika příležitostech. Všechny toto není téměř tak dobrý jako možná, že bys mohlo očekávat po hrajících moderních hrách; NPCS jsou pomalí a AI je chudý. Třebaže některý z rysů mohly být viděný v dalších hrách brzy potom, co CyberMage byl uvolněný, to chvíli trvalo předtím, než mohl bys vidět všechny tyto rysy v jediném hře, a Cybermage je opravdu působivý v důsledku toho.

Je tam mnoho také druhů nepřátel a oni dostanou se do mluvit a hrozit Vám jak bitva začíná. Nějaký z těchto nepřátel ukážou se budou přátelský později v hře, tak nestřílí jakmile vy všimnete si někoho, jestli chcete slyšet co oni musí říct. Vy můžete stále bojovat s nimi pokud si přejete, a ti NPCS které jsou nezbytnému k skončit hru nemůže být zabitému. Tam jsou také mnoho druhů zbraní: mêlée zbraně, granáty, a zbraně které střílejí lasery, plazmy, kulky nebo explozivní munici. To je hezké vidět variantu, třebaže je pravděpodobné, že vy ne- nebudete užívat některý z materiálu vy máte moc často. Mêlée zbraně jsou moc nepraktické, a granáty nejsou přesně zničující na pěším pluku, ale jsou dobrý pro silné nepřátele a tanky. Tam je tolik zbraní, plus tolik kouzel a položky, že oni museli rozštěpit všechno do sekcí; tak je nemožné užívat klasický jednotlivý číselný klíč pro každou zbraň. Také, to má trochu komplikovat aby měnilo vaši zbraň rychle a můžete dělat chyby uprostřed boje. Lisování F1 dostává vás zbraním, F2 vybranému kouzlům menu, a vy tisknete F3 pro inventář.

Úroveň navrhuje

rovný design také zaslouží si pochval: Úrovně jsou většinou obrovská bludiště, a pokud se vám líbí zkoumání a kontrolování rohů a vzdálených platforem a střech, vy budete nejspíše skončit s cenou. Nějaké části nemohou být zpřístupněný před dobývajícími jistými položkami; je tam mnoho tajných místností, teleports a malý, sotva znatelný vypínače a knoflíky (placený pozornost těm - - pokračuje v kontrolování zdí); tam je mnoho pastí stejně jako rovné mechanismy že vy musíte vyřešit aby jste mohli nebo přejít k dosáhnout nějakých výtečných-vyčkávacích prostorů. To je mnohem víc komplex a požaduje více důvtipu než další FPSS času (s Drákulou a možná temnými silami jak výjimky). Již-zmíněná atmosféra je až škrabat: brlohy plný členů gangu, město, obydlený roboty, vojáky, letící vozidla a kleště na stahování izolace z vodičů (ano, dokonce oni nebyli představení k FPS žánru od Duke), battlezone, s příkopy a vedeními, chrámy osazenými zlými knězi, a tak dále. Navzdory hrubým mechanismům, atmosféra a okolí jsou opravdu působivá pro čas.

Závěr

Toto recenze mohla pokračovat na chvíli, počítání celé zajímavé fasety hry. Tam jsou zřejmě nějaké trhliny, ale většina hráčů jistě bude vychutnávat Cybermage. Jen být málo pacienta na začátku - - dát tomu šance do té doby, než to začíná kymácení. Jestli vy jste FPS fanoušek, měl bys vyzkoušet CyberMage jen pro historickou hodnotu. Vy jen by jste mohli jste byli překvapený aby viděli tolik originálních rysů které vy tak jste těšili se z v novější hry.

Vydali: ORIGIN Systems, Inc.