Já miluji tuto hru. Všechno. Doba. Věky před tam byly jen Avalon Hill- ovo civilizace. To bylo jedním z nejlepších strategický boardgames - jestliže ne nejlepší strategický boardgame. A ještě to je, protože to má to celo - dost složitosti, strategie, války, obchodu, nepředvídatelné situace a tak dále - a ještě, to řídí ne - "nepředělat" každý z jich. Oni jsou všichni v dokonalé rovnováha. A historicky správné pozadí nikdy nezranilo žádný strategický boardgame, zvláště ne kdy hra pokrývá celé brzké dějiny lidstva. Docela pozoruhodným boardgame, snad... Po první civilizaci, dva jiné subspecies hry vyvinuté. Tam byl jistý Sid Meier kdo hrál na boardgame, a není třeba říkat líbil se mu to. A hodně. V roce 1991, on uvolnil jeho vlastní verzi: Sid Meierova civilizace. A hra jehož triumf by trval pro budoucí roky. Další hra která vyvinutý byla Pokročilá civilizace, expanze do Avalona Hill- ovo originální civilizace. To udělalo několik zlepšení a tvořilo základy pro hru zhodnocenou zde. Hra náhodou byla publikovaná téměř ve stejné době, jako druhá část Sid Meierových sérií civilizace. Hádejte který jste prodali a který jste byli zanechaný na policích obchodů aby sbíraly prach... Pokročilá civilizace byla zveřejněná pro PC v roce 1996 jak věrná konverze boardgame. To dařilo se zůstat věrný originálu a zachytit jeho náladu při přidávající hraní variant a zahrnulo možnost hraní proti počítači. AI Byl vytvořen aby byl extrémně pokročilý. Fáze: Hra stavila se-založená. Každé kulatý sestával se z třinácti fází, které byly všechny spojené k sobě navzájem. Tímto způsobem, každý z nich mohl ovlivnit možnosti akcí v přicházejících fázích. Následující mohu sloužit jako průvodce pro začátečníky (čtení příručky je přesto doporučený). Daně: Města vyžadují daně z místních obyvatelů. Po zdanění, daně bude daný do pokladnice později pro použití. Expanze: Zvýšení obyvatelstva je reprezentovaný skrz tokeny. Počet tokenů přidaných dané provincii během této fáze závisí na počtu tokenů již v provincii. Sčítání lidu: V sčítání lidu, obyvatelstvo civilizací je spočtený. Výsledek sčítání lidu opravuje objednávku v kterém civilizacích mohly pohybovat napříč mapou: civilizace se zhuštěnou populací se dostanou do pohybovat nejprve. Lodě: Lodě civilizace mohou být postavený a udržovaný pokladnicí nebo použitím tokenů na loďařském průmyslu. Údržba lodí není povinný; vy můžete jednoduše přerušit to v nějakém /každém /žádném daném kole. Pohyb: Objednávka ve kterém tokeny a lodě pohybují je určený sčítáním lidu. Konflikt: V této fázi vy potřebujete aby vyřešili konflikty způsobený městem být napadenou nebo přelidněností provincie obývané několika jiných civilizací měst: Vy budujete města umístěním šesti tokenů na provincii s "městskou značkou", nebo umístěním dvanácti tokenů na provincii bez jednoho. Přelidněnost: Jestli počet tokenů v náměstí je vyšší než to by mělo být, to potřebuje být zmenšený. Také, snižování nezajištěných měst budou provedené v této fázi ( město potřebuje dva tokeny aby byl podporovaný). Získání obchodních karet: Tam je jedna karta za město, šlo z méně cenné k více cennému zboží. Můžete také koupit zlato v této fázi. Obchod: Nějaké karty zvýší hodnotu jiných, a tam je také možnost blafovat a obchodování jistých karet pohromy. Pohromy: Kromě získaného zboží, každý z devíti hromad karet také obsahuje karty pohromy. V tomto fázi pohromách (pirátství, explodující vulkán, hladomor a tak dále) bude mít účinek. karty civilizace: V této fázi vy získáte karty civilizace, která dají jiné výhody pro civilizaci a která přidají kredity do jeho úrovně vzestupu. Vy potřebujete určitý počet karet a jistý vzestup úroveň aby mohla postoupit do nové éry. ukazovatelé následnosti: Vzestup k novým érám budou konat se v této fázi. Herní hlavní cíl liší se od té v nejvíce strategických hrách: to je o vzestupu, ne o výdobytku. V herním světě, invaze budou nesmyslný a vázaný na selhat. Vy můžete jen vyhrát střídáním mezi obchodem, vzestupem a zajištěním mateřských zemí; a to vůbec není snadné aby vyhrálo. Hra je vynikající v každém ohledu: obchodní proces je komplex, bitvy jsou jednoduché, a tam jsou takový věci, jako vzestup, přírůstek obyvatelstva a tak dále Vy jste mohli dokonce volat herní grafiku nádhernou. Ale herní pravdivá znamenitost leží ne v každý z těch menších rysů ale v jeho přísných pravidlech a principu nejistoty: vaše impérium může spadá pod otočení dokola, ale to může vstát opět z popelů v dalším obratu. Vy potřebujete aby předvídali to a být připravený. Někteří mohou nazývají to zbytečně obtížný; Já nazývám to dokonalostí.
Rok vydaní: 1995 Vydali: Avalon Hill Obrazek:
|