Koncem roku 1995 spatřila světlo světa pokračování jedné dokonalé real-time strategie a dočkalo se ještě většího úspěchu. Toto pokračování dostalo název Warcraft 2: Tides of Darkness.
Děj začíná tam, kde skončil děj původní hry. Temný Portál byl sice uzavřen, ale ne zničen. Lidé obnovili svoji pevnost Stormwind a za účelem hlídání Portálu postavili pevnost Nethergarde. Mezitím ve světě Hordy šaman Ner'zhul, velitel klanu Shadowmoon, obnovuje vládu nad Orky a pokouší se o opětovné otevření Temného portálu. Lidský arcimág Khadgar má ale podezření, že se někdo znovu pokouší tuto bránu otevřít. Proto posílá hraničářku Alleriu do Stormwindu, aby lidi varovala před nebezpečím.
Ve hře je použita SVGA grafika, která má, na rozdíl od ostatních strategií, pohádkovější ráz. Dění hry bylo rozšířeno z pevniny na mořskou hladinu i do vzduchu, přibyly vodní a letecké jednotky. S rozšířením na moře přibyla nová surovina pro těžení, ropa. Obě válčící strany, lidé i orkové, mají téměř stejné jednotky lišící se pouze vzhledem a pojmenováním. Také přibyla vlastnost "fog of war", neboli viditelnost mapy byla omezena na viditelnost jednotek.
Rok vydaní: 1995 Vydali: Blizzard Entertainment Obrazek:
|
Angelo Lucka
|