Trivia Whiz
Trivia Whiz - náhled

It je těžké srovnávat triviálnosti hry dalším hrám. Testování něčí úroveň intelektuála není něco, co většina hráčů vychutnává dělání, zvl

...

Titanic Recenze

Recenze | Screeny


Potápění her z 80- ovo a první polovina 90- ovo byla většinou podobná: postranní pohled na akci, a vy dostanete se do ovládat potápěče který vystřelí harpunu, bojuje s mořskými obludami a sbírá poklady a kyslík. Titanik je pevná hra z 1988 publikovaný pro Amstrad CPC, MSX a spektrum udělalo podobným způsobem. Skládá se z dvou velkých částí. První koná se v podvodních jeskyních a vy musíte jít hlouběji a dosáhnout Titaniku, zatímco druhá část se uskutečňuje uvnitř slavného vraku. Hra zaměřuje se na nález pravá cesta tolik jak to je zaměřený na akci. DOS Verze byla uvolněná po třech letech a s mnoha změnami. Technické části byly velmi zlepšené, ale hra trpěla nějakými špatnými změnami a, bohužel, má nějaké vážné trhliny.

Největší rozdíl je že nyní vy postupujete úrovněmi namísto mít dvou obrovské části. Každá úroveň je bludiště podzemních jeskyní a vy musíte najít pravou cestu do východu. Nyní jste mnohem víc pod tlakem aby hledali kyslík, ale vy také neomezené harpuny. Mořské kreatury mohou být rozdělený na dva skupiny: ti, kteří jednoduše přistěhovat se předdeklarovanou cestu a ti kteří honit vy na pohledu. Také, vy nyní zemřete ihned jestli vy kolidujete s cokoli smrtící a vy máte tři životy.

Tam jsou dvě velké chyby které bude ihned nastoupit do vaší cesty. První je špatná detekce kolize. Vy zemřete bez toho být dotčený, zvláště jestli kreatura nebo střela přichází z vzadu. Zaberte to nějakou dobu pro vás všimnout si nějakého druhu pravoúhlého prostoru který je kolem vašeho potápěče a ten ve skutečnosti započítá do srážky. Další moc znervózňující (a nelogický) věc je to, že potápěč pohybuje rychlejšími než harpunami on střílí. Toto míní že jestli vy pohybujete vlevo nebo doprava a mořský kreatura je před vámi, vy musíte zastavit a střílet. Jestli vy střílíte a ve skutečnosti pokračovat v posunu směrem ke kreatuře, vy zemřete. To je neuvěřitelně otravné. Předpokládá se, že vy budete spěchat kvůli kyslíku, ale vy musíte pokračovat v zastavení aby zabilo monstra kvůli pomalým harpunám. Toto není případ, ačkoli, kdy vy jdete nahoru nebo dolů od potápěče nemůže střílet nahoru nebo dolů, který je další vada od je možné v dřívější verze. Také, teď vy můžete jen přistěhovat se čtyři hlavní směry namísto osmi.

Jako kdyby všechny tyto zlé věci nejsou dost, pokaždé když vy ztratíte život, vy musíte začnete celou úroveň přes. Tak to dostane ještě víc zklamání jak vy hrajete. Vy ztratíte mnoho životů zkusit najít pravý průchod bludištěm a plýtváním všemi vaším kyslíkem. Pak vy musíte začnete celou úroveň přes; a znovu, sledujete jak rychlý vy pohybujete, a jak blízký vy jste k nepřátelům. Jestli vy ztratíte celý váš život, vy musíte začnete přes z první úrovně. To je jednoduše příliš otravný.

Lepší grafika a zvuk nemůže dohánět ty trhliny. Dokonce zvukové efekty se může zdát přehnaný a zbytečný, třebaže hudba sám není marná. Hra dělá má něco nabízet a vypadá slibování, ale ty trhliny bude nejspíše dělat vás snížit hru brzo.

Ovládací prvky: Q - nahoru A - dolů O - odešel P - pravý PROSTOR - oheň


Rok vydaní: 1991

Vydali: Topo Soft

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo