Inspector Gadget - Global Terror!
Inspector Gadget - Global Terror! - náhled

Vy máte všechny slyšený nejnemotornějšího kriminálního bojovníka na světě, já vsadil se. On je přístroj inspektora. Kresba byla jedna z m

...

Teenagent (aka Teen Agent) Recenze

STORY

je tam zločin. Zlato tajemně zmizelo z bankovního sejfu, a nikdo nemůže vypracovat jak se to stalo. Zlato jen zdál se, že zmizí před lidovými očima. RGB ( tajné státní orgány které řeší neobvyklé problémy) vyšetřovaly tyto zločin poslední 6 měsíce, ale oni jsou úplně bezradní. Ze zoufalství, oni najmou celé jmění pokladník aby pomáhal jim. Oni zeptají se pokladníka bohatství pro výběr jméno z telefonního seznamu. Být duševní, pokladník bohatství bude tažený k jménu které může nadějně řešit tento případ. Dobře, to je teorie v každém případě.

To je kde vy vstoupíte. Vy jste Mark Hopper, a jsou jenom normální teenager. Osud, nicméně, vstoupil, a vy jste byli vybraní pokladníkem bohatství. Hlava RGB přesvědčí, že vás pomoct slibováním aby dělalo vás oficiální tajný agenta jednou případ byl vyřešený. Dobře, děvčata jen LOVE tajného agenta, přímo? Jak můžete říci ne?

Předně, vy jste poslaní do výcvikového táboru, tak vy se můžete učit / dozvědět se základy toho, co je tajný agent je všechno o. Zde, musíte projít 3 soudy aby mohly se ukázat být váš mající cenu. Potom co vy úspěšně jste dokončili soudy, vy jste poslaní na vaší první misi. Musíte zkoumat místního obchodníka který jednající moc podezřele nedávno. Toto obchodník utrácel mnoho peněz na nějakých moc neobvyklých položkách. Ba co víc, on platil penězi! Mohl být zapojený do chybějící zlato? To je vaše práce aby našla cestu do jeho sídla a zkoumat věci. Bohužel, to je snadnější řekl než dělaný!

GAMEPLAYTEENAGENT je dobrá staromódní dobrodružná hra která začala život jak komerční hra, ale byl uvolněný jak freeware v roce 1999. Hra je myš řídila, a je moc snadno použitelný. Klikněte kdekoli na obrazovce aby udělala Mark jít tam. Kliknutí na pravou klávesu na něčem dostat popis toho, a levé kliknutí aby mluvilo s někým nebo užívat položku. Táhněte váš kurzor k vrcholu obrazovky (nechejte to tam pro sekundu nebo dva) vidět vaše položky inventáře. Použít položka z vašeho inventáře, jednoduše levého strany-kliknutí na tom, pak táhne to na herní okno. Mark jen vstoupí do nového umístění kdy vy levé strana-kliknutí na tom vystoupí. Vy můžete šetřit, nákladnebo opustit hru kdykoliv stlačením F1.

Tam je hodně humor v této hře, a vy najdete sebe bublající v hodně věci, které Mark (a další znaky) říkají. Většina hádanek je docela logická, ale některý z hádanek jsou docela bizarní. Vy budete potřebovat hodně představivost aby vypracuje věci, ale dobře má to cenu držící se svého. Kde jinde mohl průměrného teenagera se stát tajným agentem?GRAPHICSBACKGROUNDS jsou moc jasní a malebný, a mít brzký Sierra ' cítit ' v tom. Metropole zaplatily hodně pozornost detailu - věcem pověsí na stěnu, motýli třepetání kolem, dokonce holuba na poště . Tam je tolik zajímavých věcí aby viděly. Obrazovka inventáře je moc efektivní, jak hodně ikony jsou animované. To je zábavný aby vidělo myš pelášení kolemnebo fanouška bzukotu pryč. Toto dává hodně odvolání k hře.

MUSIC AND SOUND EFFECTSTHE hudba pro Teenagent je hezký a radostný, a opravdu se zdá upraví styl hry. To mění příležitostně, tak vy dostanete variantu. Tam je hodně dobrých zvukových efektů v této hře. Věci jako jsou šplhání po poště v blátě bazénu, dveřních otvorech, zvuk řetězové pily, a John Noty střílejí na, že vy jste byli veselá zábava aby slyšela. Dokonce sbírání položek a slučovací objekty ve vašem inventáři měl jejich vlastní jedinečný zvuk.

CHARACTERSTHERE jsou několik znaky v této hře že vy budete vychutnávat setkání. Já jsem měl rád Sergeant ve výcvikovém táboru, stejně jako John Noty samotné. Profesor nutil mě smát se, jak on zapomněl jak on udělal jeho vynálezy. Dokonce veverka v stromu zdál se, že být uštěpačný vy (hee hee). Můj favorit je Mike robot-sejf. On byl robot s postojem!!!

SUMMARYTHIS je dobrá, staromódní dobrodružná hra na srdci, a já jsem pobavil se hraní toho. Příběh dobře je napsaný, s mnoha zábavným dialogem. Grafika jsou hezká a radostný, s mnoha pozorností detailu. Dokonce obrazovka inventáře má nějaký zajímavý animovaný kurzor. Některý z hádanek jsou mírně nelogičtí, ale vy dostanete dobrý vztah potom co vy nakonec jste vyřešili je. Jsem zapůsobil na mne s mnoha zvukovými efekty. Hudba je živý, ale nepřemůže hru. Dohromady, Teenagent je hra dobře mající cenu hraní.

Vydali: Metropolis Software House