Svět prostoru 1889 je žánr-definující Vernian retro-futurismus, obvykle shrnoval slovní "steampunk". Rok je 1889 a téměř všechnon, co Jules Verne a H. G. Wells v duchu vidět v jejich knihách opravdu se staly. Tam jsou dávné civilizace Martians žijící v městech propojených se sítěmi kanálů.Někteří spojili moc anti-samospádových vlastností ' liftwood ' a jsou schopni vytvořit letící lodi. Tam je dokonce éter v prostoru dovolení lidí aby plavili se skrz kosmos. A, samozřejmě, tam je ještě spousta věcí na práci na dobré staré Zemi. Koloniální války a hlavní nepokoj doprovázející druhý průmyslová revoluce jsou síla aby byl počítá s. Nechejte mě být upřímný k Vám. Vy nechcete hrát bez příručky. Ne, dovolte mi přeformulovat to. Nebudete schopná hrát bez příručky. Dokonce nehrát: vy ne- nevytvoříte jednotlivý znak bez doporučení v tom. Na druhé straně, hra provádí originální RPG systém tak dobře že můžete ve skutečnosti užívat prostor 1889 směrnice během znakového vytvoření a hry obecně. Nejprve, vy potřebujete aby vytvořili pětičlennou stranu. Jako v případě dalších GDW her, systém je dost komplikovaný a zahrnuje šest atributů a dvacet čtyři schopnosti které byly ovlivněné výběrem zaměstnání a utrácení bodů. Zaměstnání mají specifické požadavky, tak příručka je absolutní nezbytnost. Fanoušci sérií cestovatele by měli cítit se jako doma nebo jsme mohli dokonce být uvolněný jak vy máte celkovou kontrolu nad vaším znakovým vytvořením. Kdy strana je připravená, vy můžete začít váš odváží se. Nebo by měl já říkám veliký odváží se? Spiknutí je co veliký Adventure žánr je všechno o. Vy začnete v archeologické události v londýnském muzeu a rozhodnout se zajímat se o nedávných událostech v Káhiře která shodovala se s vyhrabáním Tutankhamun- ovo hrobky. Pak vy budete cestovat svět, plavit se Seven moře a za, jak vy spojíte moc éteru aby navštívil marťanské pouště a Venusianovy džungle. Je tam několik věcí které by měly být ve veliké Adventure/dva sevřené v pěst historky míchají: zkoumání, intrika, boj, cestování, honí, boj ve vzduchu, exotické výhledy, smrtelné nebezpečí, vesmírný boj a vyšetřování. Jediná věc herním nedostatkům je slušný romance (žádný boj výklenku pro vás). Hraní této hry připomenula mi řízení tanku. Herní okno zdvihá nevelikou část obrazovky a zbytku je přecpaný různými indikátory a vypínači. Tak vy buď hrajete pohled na štítky vypínačů a knoflíky nebo učí se / dozvědět se ovládací prvky srdcem. Vděčně, oni nejsou příliš komplikovaní a vy budete používat pouze několik málo klíčů pro nejvíce typické akce. Pamatujte si, že na hlavním zobrazení vy ovládáte jen jednoho znak (aktuálního stranického vůdce) kdo působí společně svět, tak nezapomeňte vybrat si znak který je nejvhodnějšímu k úkolu. Bojové rozhraní je trochu temný a pult-intuitivní jak akce mohou být vykonaný jen stlačením vhodný zkratka-klíč. To je ve skutečnosti docela jednoduchý ačkoli, a měl bys rychle dostat to po čtení příručky a boje jednou nebo dvakrát. To stojí za zmínku , že hra uvedla mnoho detailů přispívajících jeho složitosti, část z nich docela neobvyklí. Vy potřebujete aby poradili se mapy hvězdné oblohy aby navigovaly v prostoru. Vy můžete vsednete na koně být na forhontě v boji. Můžete si vybrat jiné přístupy k různým znakům. A to je, samozřejmě, ne všechno. Dohromady, tato hra je malý div. To je komplikovaný, má dost příkrou křivku učení a jeho rozhraní mohlo by být navržený trochu lépe, ale to je také hluboká, shrnující, detailní a dost vyrovnaná hra, tak steampunk aficionados nebo dokonce příležitostní fanoušci výběrových RPGS canspend mnoha hodin hraní ven zběsilých událostí osudového roku 1889.
Rok vydaní: 1990 Vydali: Paragon Software Corporation Obrazek:
|