Pitstop II
Pitstop II - náhled

Jak děcko, které já jsem byl bylo opravdu fascinované rychlými vozidly a závoděním sportem. Není divu závodění hry byly mezi mými favorit

...

Pyrotechnica Recenze

Recenze | Screeny


Již v roce 1995, hra vyšla že obrácená první osoba Shooters na jejich straně. Ve skutečnosti, to otočilo je na všechny jejich stranách. Sestup přinesl 360º pohyb k žánru, a to vzalo svět bouří. Ten samý rok, jen několik měsíců později, Psygnosis hodil jejich klobouk do ringu s Pyrotechnica. Jak udělal to vytočit? Čtěte dál.

Hluboko v jádrech starověkých hvězd, civilizace dlouho mrtvý zůstaly za informačními kapslemi. Tyto kapsle jsou cenné, a kosmické stanice byly postavené v různých lokalitách tak , že kapsle mohou být získané. Nicméně, uvnitř hvězd jsou cizí obrany volaly Adherents, a oni jsou určen pro chránit tyto kapsle. Wingmen kdo šel do hvězdných jádra zranit nahoru být zajatou, a to je vaše práce aby řídila váš průchod bludišti tunelů a místnosti jak vy jít hlouběji do červené hvězdy, brát ven obrany, a zachránit Wingmen pomáhat Vám na vaší cestě.

Grafika v této hře jsou docela minimální, dokonce když vy vezmete v úvahu rok to bylo uvolněné. To není ošklivý, jak barvy jsou živé, tam je garoud zastínění na lodích, a tam jsou nějaké hezké světelné efekty kdy věci explodují. To je jen... pustošte. Úrovně jsou složené z černý, s barevnými náměstími která lemují okraje tunelů a otevření, některá z které oživí jako divadelní markýza. Jeden mohl argumentovat , že grafika je udělaná tato vchod umělecká móda, a říct , že malé kulky a opakovací-kruhový řízené střely zálohují to.Ale daný Psygnosis- ův sklon k blýskavé grafice, já osobně více sklonů k - ův to je jenom prázdná pocit- ův strana argumentu. Ještě, navzdory nedostatku vizuálního talentu, to dělá mít jistý styl v jeho minimalistickém přístupu, a lodě mají nějaké slušné návrhy.

Aurally, hra je docela dobré. Nápěvy vytvořený jsou hezké a příjemný aby poslouchaly, a zatímco oni ne- neudělají vás kohoutek vaši stopu, oni pracují aby vytvořili atmosféru. Zvukové efekty jsou rozmanité a dobré jakosti. Z laserů, rychlým palbě zbraňovým věžičkám, explozím, oni zní dobře. Celkově, zvukový design je dobře vykonaný, a dělá práce hezky. Není opravdu ještě mnoho říct zde.

Hra je více nebo méně co vy byste očekávali hry takto. Váš cíl je udělat váš průchod každou úrovní na živu, při dokazující pod-mise po cestě (totiž, zachraňující Wingmen). Ovládací prvky jsou malé plavidlo, ale oni upraví rozvažování vy jste předpokládáno, že to bude v beztížném stavu. Váš štít nevezme mnoho hitů předtím, než to odtékalo. A kdy to pryč, vy jste otevřený pro poškodit které bude budete vyskytovat se velmi rychle jestliže ne vy můžete spěchat mimo relativnímu bezpečí. Vděčně, tam jsou nějaký opravný vrata rozptýlený kolem vyrovnat k pomoct s lodním poškozením, a váš štít také regeneruje v průběhu času. Vy máte výběr čtyř jiných zbraní, čtyři jiné sekundární zbraně, a toto, spolu s nějakým nahoru výkonové hradlem, dává vám prakticky všechny zbraně vy budete potřebovat aby přežili přímo ze tropit si žerty šly.To je hezká změna ze sestupu- ovo více ' sbírat látkové ' nastavení zbraní, jak je skutečnost, že všechny vaše zbraně a prostředky obrany dobijí. Ano, vy máte opačná opatření pro řízené střely nepřátelé střílejí na vás. To dává hru nepatrný dotek simulace, jak dělá schopnost vyhodit v úniku lusku (který vy pokračujete s bojem v, ačkoli s menšími zbraněmi). Toto pomáhá expandovat arkádu- podobnou povahu hry tím, že dá to trochu více hloubky. Nakonec, jak vy jdete z jednoho stupně k další, vy setkáte se s uspořádáními která růst víc deviantní v jejich návrzích. Oni nikdy nedosáhnou šokujícího šílenství sérií sestupu, ale oni mohou stále prokázat aby byl klamavý, a dát vám problémy.

Mluvení problémů, hra není bez chyb. Jako já jsem zmínil se o, grafika jsou dost neúrodná. Slohové volba nebo ne, úrovně mají simplistní, někdy nevyvinutý pohled jim. Znovu, toto bude viděný jinak z jedné osoby k další, ale konečný výsledek je hra která ne - nadchla lidi vizuálně zpět pak, a bude nenadchnout je právě teď. Další záležitost je to, že zbraně nepřítele sbalí mocný úder. Já jsem měl můj lodní štít vyčerpaný, a zbraň poškodila, s jediným hit z jednotlivé řízené střely vystřelené nepřátelským luskem. Rychlé pálící lusky mohou přišpendlit vy k zdi nebo rohu, a jen vybere si vaši loď odděleně. Já si uvědomuji, že vy bojujete v beztížném stavu, ale jak může malou kulku vás přivádí do zastavení, a pošlu vám obráceně po několika uhodil vy v řadě? A řízená střela, jistě, ale malá kulka? To jde pryč jak dělání hry zbytečně pilněji v nepřirozené cestě.

Tak co je konečný rozsudek? Pojďme nebloumejte polygonální křovisko zde. Pyrotechnica je v podstatě chudý mužský sestup. Nicméně, které neznamená to je špatná hra. Právě naopak opravdu, jak to je dobrá hra. Dostaňte za grafiku, a spíše zvláštní množství síly že dokonce nejmenších nepřátelských kulek má, a vy máte hru který je veselá zábava aby hrála. Hezká hudba, krátké přesto vyzývavé vyrovnává, zdravý zbraňový výběr... to má vlastnosti, které byly potřebné k tomu, dělat vás chtít pokračovat v hraní. Ten není žádný sestup, ale to je hra který je veselá zábava a příjemná.

Toto hra opravdu dělá vyžadovat, abyste četli ruční textový soubor. Zbraně, prostředky obrany a šetřící nastavení jsou rozptýlené kolem na klávesnici, tak vy budete potřebovat učit se / dozvědět se kde oni všichni všechno.

Hra vyžaduje nějaké dost vysoké sazby cyklu k dobře běžet v DOSBOX.Důvod pro to je, aby mohl slyšet hudbu a takový, vy musíte nastavit jádro typ k ' normální ' ve vašem DOSBOX config souboru.Hra je spíše vybíravý o tomto, a - ův normální vkládání jader je pomalejší než ' dynamický. Tak zvýšit hlasitost k 15000-plus.


Rok vydaní: 1995

Vydali: Psygnosis Limited

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo