Titanic
Titanic - náhled

Potápění her z 80- ovo a první polovina 90- ovo byla většinou podobná: postranní pohled na akci, a vy dostanete se do ovládat potápěče kt

...

Flashback (DOS) Recenze

Již v roce 1992, Delphinin verze programových prostředků zpětný záběr pro Amigaa. Hra stala se hitem, a následující rok, to byl portoval dalším počítačům a konzolám. Mezi těmi přístavy, byla DOS verze. Tak jak přístav vytočil? Čtěte dál.

V zpětném záběru, vy vezmete na roli Konráda B. Hart, agent pro Galaxia úřad vyšetřování. Poté, co se dozvěděl o spiknutí zahrnujícím cizince převlečené jak vládní úředníci kteří chtějí zničit Zemi, Konrád okopíruje jeho paměť, čistě pro případ on zachytil a má jeho paměť vymazala cizinci (a opravdu, kdo ne neudělá to nyní?). Jak osud by měl to, on je vskutku zajatý, má jeho paměť vymazala, a je zanechaný pro mrtvý po unikání jeho uchvatitelích. A to je kde naše hra začíná.

První věc si všimnete o zpětném záběru, jsou grafika. S pozadími které jsou báječně detailní, a animace který je velice tekutina (díky použití rotoscoping technologie), hry je docela hezké také dívat se na a hodinky. Kina také mají velice pocit tekutiny, a spíše vypadá dobře navzdory být složené z relativně jednoduchých, plochých zastíněných polygonálních tvarů. Další věc si všimnete, je nedostatek hudby během úrovní. Tam jsou nápěvy které během hrát na kina, ale z větší části, vy jen slyšíte zvukové efekty jak vy jdete ze scény scéně. Toto se může zdát zvláštní nejdříve, ale díky zvukovým efektům být dělané dobře, vy jste zvykli si na minimalistické přístup herní návrháře vzali se sluchovým aspektem hry.

Ovládací prvky pro hru zdají se komplikovaný nejdříve, jak tam jsou různé příkazy pro vás použít s vaším znakem. Běh, chůze, prosévání skrz váš inventář, kreslení vaši zbraň, pálící to, skákání, slézajícího... oni jsou všichni potřebný, a jejich různé knoflíky jsou trochu šíření ven. Hra také má knoflíky které měly vícenásobné vlastnosti přiřazené jim.Nicméně, protože zpětný záběr je spíš - ův myslící mužská ' akční hra, vy nenajdete sebe muset pospíšit si příliš mnoho na začátku. Než akce začíná roztopení trochu, budeš mít zvyklo si na kontrolní schéma, a být schopen ovládat je pokutu. Oni se může zdát skličující nejdříve, ale oni jsou snadno ovladatelní s malou praxí.To také pomáhá že oni jsou vnímaví, a nepadnou do - ův rozměklá' nebo ' zaizolovaná' past že nějaké hry dělají s takovými tekutinou animovanými znaky. To je dobrá věc, vzhledem k tomu, očekává vás.

Hra nabízí pevnou výzvu. Hádanky a konfrontace v zpětném záběru začnou jednoduchý a zřejmý, ale oni se stávají složitější jak vy postupujete, a někteří budou spoléhat se na dobré načasování také. Vy najdete sebe zírající na obrazovku více než jednou, studování scény a zkoušející vyřešit nejlepší (nebo jen) cestu, kam jít o dostávání za překážky a nepřátelé kteří očekávají vás. Žádný z nich není nesmyslný ačkoli, tak s malým plánováním, vy vyřešíte je. Jestli všechno ostatní selhává, cesta a chyba bude váš průvodce.

Jestli tam je stinná stránka k hře, to vstupuje dvě malé dávky. První, je že některý z říms že vy budete potřebovat aby seskočili z nebo až do, nemít jasně ohraničené okraje. Jen kde přesně předpokládá se, že vy budete působíte společně je vždy nevystupuje, a toto zdá se trochu nedbalý pro hru která zřejmě měla hodně času a péče dá do jeho plánování. Druhý, je to, že hra užívá hesla jak jeho hlavní způsob šetření postup, který jen dostane na konci úrovně. Udělený, tam jsou nějaký nálada chránit body rozptýlený o v úrovních, ale ta nálada chrání dostat vymazala kdy odešla od hry. Konečný výsledek může být mnoho, mnoha opakování snadnějších vodorovných úseků, a to může dostat nudné. To je pravda že tyto nejsou hlavní problémy, ale to by bylo hezký k dostala více hesel po cestě. A zatímco římsy zmíněný nejsou všude, v zápalu akce, oni mohou stále vést k zbytečnému zániku.

Základním způsobem, zpětný záběr je báječná hra, s pár menších trhlin. To má zajímavý příběh, tuhý (ale spravedlivá) úroveň potíže, nádherná grafika, dobrý zvuk, a pevný design. Vy budete pracovat část logiky vašeho mozku na deviantních hádankách, a váš svrbivý spouštěcí prst na nepřátelích, jak vy rozpléstte co se stalo Konrádovi. Toto nechá vás se spokojeným pocitem než vy dosáhnete konce, a to je značka dobře trochu ven a vykonané hry.

Vydali: Delphine Software International