Cruise for a Corpse
Cruise for a Corpse - náhled

Rok je 1927, a vy hrajete inspektora Raoulůva Dusentier, Francouz - ale nenechte, ať se to odloží vás; to je dobrá hra! Jeden den, vy dos

...

Drakkhen Recenze

Recenze | Screeny


Svět je v chaosu. Nějaký paladýn blázna šel a zabitý poslední z ohromných draků a nyní celé kouzlo na světě vysušilo. Je na tobě a další tři členové vaší skupiny hrdinů aby obnovili rovnováhu k světu řešením záhada Dragon slz.

Nemůžeš říct, že Drakkhen nemá slušný dost příběhu za tím. Ty bys udělal si čas na to číst příručku která doprovodí tuto hru, kterou vy budete pohoštěný moc detailní popis událostí které směřuje v bodu v které hra začíná. Bohužel, herní vývojáři mohli by udělat daleko víc integrovat příběh do hry. Problém že Drakkhen je že zatímco příběh definuje hlavní cíl vaší strany tam nejsou žádná postranní spiknutí v hře aby vytvořila hledání a žádný zajímavý ne-hrající znaky aby byly uspokojené v celé hry. Tam jsou pár ne-hrajících znaků které jsou v hře aby poskytovala směr nebo nápovědy ale oni mají absolutně nulový charakterový vývoj a často mít nic užitečné nebo zajímavé aby řekl. Já jsem byl našel to zklamání , že takového úsilí bylo dané do herní dokumentace ale tak málo byla daný do rozvine postavu a děj v hře.

Další problém že jsem měl s Drakkhen je že bitva je udělaná v skutečném měření času pryč mnoho ze strategických komponent které může přidat k požitku. Strategie pro bitvu v Drakkhen hodně je omezený na ujistit se, že vaši stranu je vybavený řádně před bitvou začíná. Který zahrnuje určující jaká kouzla mají být užívaná. To je možné měnit zbraně a obrněné jednotky v bitvě ale to je obvykle obtížné aby ovládalo obsazení kouzel jestliže ne útočného módu je vypnutý. Bohužel kdy útočný mód je vypnutý téměř je nemožné ovládat všechny čtyři straníka současně. Straník vybavený s kouzlem během bitvy (jestli útočný mód je na) bude jednoduše opětovně obsadit kouzlo do jejich kouzelných bodů jsou vyčerpané. Také, tam dělá nezdát se být způsob ovládání které nepřítele straník napadne (znovu s útočným módem na) kdy tam je víc než jeden zvolit. V kostce, bitva v Drakkhen je nemotorný a často neuspokojující.

Životní prostředí v Drakkhen je o napůli rozporu mezi cestující venku mezi destinacemi a plavbou doma, skrz jeden z Dragon Castles, při hledání zbraní, obrněných jednotek a artefaktů. Venkovní cestování jsou udělaná v první osobě perspektivě do strany setká se s protivníkem nebo NPC a tehdy hra vypínače do perspektivy třetí strany tak , že hráč může ovládat a sledovat každého straníka nezávisle. Vnitřní navigace hradu je udělaná zcela v třetí osobě jak to je často nezbytný k pořádat slavnost členy jiné místnosti zároveň. To je navigace hradu a následování bitev a pastí které jsou obnovující rys Drakkhen. Téměř všechny strategie nezbytný k uspěje v této hře byla zapojený do stává se skrz hrady bez vypotřebování hitových bodů a ztrácení straníka skrz smrt. Od hry nedovoluje hráče aby chránil uvnitř hradu můžete najít že mnoho krátkých výletů jsou nezbytné při nálezu východu příležitostně aby dostal před hradem kde šetření je povolené. Bez pochyby který je strana hry který je většina veselé zábavy.

Mapy nejsou poskytnuté v Drakkhen (přinejmenším ne v PC verze). To je na hráči aby našel jejich cestu kolem obou doma a ven. Ani je tam adekvátní vysvětlení mnoha dávek vy objevíte. Herní vývojáři zřejmě chtějí hráče aby musel experimentovat aby našel co je úspěšné v jiných situacích. Vnější prostředí které tvoří herní svět se skládá ze čtyř jiných geografických areálů. Oblasti jsou ledový region, bažinatý region, zalesněný region a pouštní oblast. Každý region má své vlastní úroveň potíže a jeho vlastního nativního bestiáře.

Inventář pro každého straníka je jen schopný nošení osmi položek. Řízení zásob je jedním z více vyzývavých aspektů do Drakkhen. Je nemožné vyřadit položku v hře a vrátit se a vzít to později. Jakmile vy vyřadíte to, to je pryč. Navíc k inventáři tam jsou další osm pozice které jsou naplněné zbraněmi a obrněnými jednotkami. Kdy nepřítel je zabitý straník se zabitím předpokládá jakýkoliv sladkosti nepřítel měl a oni automaticky jsou daní do že členův inventář nebo zbraně cache. Je důležité opustit aspoň jednu/vyrovnávací štěrbinu inventáře otevřených nebo položek nebudou přijaté. To je extrémně důležitý zanechat štěrbina otevřenou při hovoření s Dragon Prince nebo princeznou aby dostala nějaké /každé /žádné dary oni mohli nabízet.

Zbraně a obrněné jednotky, jak je obvykle případ, existovat v hierarchii se pokud týče jejich účinnosti. Vy opravdu nevědět které zbraně byly lepší než jiní do té doby, než vy užíváte je nebo prosit prodat je v zbraňový kovářský. Herní vývojáři mohli by udělat hru lépe mít jiné zbraně s jinými účinky na jiné protivníky. Jak hra je, nicméně zbraň zdá se, že bude mít stejného relativního účinnost kdokoli nepřítele by mohl být. Je tam mnoho kouzel k tomu, být užívaný ale někteří jsou omezené účinnosti. Zde znovu, experiment je klíč.

Drakkhen byl inovativní hry pro ně čas. Mnoho z RPGS toho dne byl Ultima klony které nabídly málo v cestě inovace. Drakkhen užíval kombinaci první a třetí osoby perspektivy stejně jako míchání z dvou a trojrozměrných prostředí. Drakkhen také poskytl schopnost ovládat stranu jak jednotka nebo každý straník individuálně. Zatímco silný v technické inovační Drakkhen postrádá v jaké myslím si, že je nejdůležitější aspekt dobrý RPG ... zajímavé znaky a vyvíjející spiknutí které ponorný hráč do herního světa. Drakkhen si zaslouží hodnocení někde mezi 3 a 4 podle mého mínění. To je hra která by měla být zkušená ale jistě ne jedna to je nezapomenutelná.

Ruční použití nativní drakonická abeceda aby jmenovala kouzla a dávky. Vyřešení abeceda (a tak jména kouzel a dávky) je určen pro být část hry.

Tam je jen jedna štěrbina v kterém chránit hru. Musíte být velmi opatrný před šetřením jak všechny předchozí chránit hry jsou prohrané.

Kdy hra množství to bude vybízet vás pro velkokužely písmo.Vyberte ' F2 EGA ' .Pokud si přejete vytvořit vaše vlastní straníky (jak protichůdný k mít herní dát vy neplníte znaky) pamatovat si aby vybraly ' F1 Create ' kdy daná možnost při nakládání hry poprvé.

Další přístavy tyto hry pro jinou herní konzoly hru jinak z PC verze. Toto recenze platí pro PC verze jen.

Technika se nahne: Jestli vy hrajete hru v DOSBOX vy budete potřebovat aby nastavili cykly dolů k 750 - 1000 rozsah. Běžte DRAKKHEN.COM začít hru.


Rok vydaní: 1989

Vydali: Infogrames

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo