Descent 2
Descent 2 - náhled

Descent 2 přináší nové úrovně, nové zbraně a nového nepřátelského robota. Přichází také s užitečnými myšlenkami pro hráče jako Guide-bota, k

...

Civil War, The Recenze

Toto otáčecí-založená strategická hra byla uvolněná v roce 1995 panství Interactive zábavou, a zobrazuje celou Američana občanskou válku. Hra má oba volební mód, kde vy dostanete se do vést stranu dle vaší volby vítězství, a mód scénáře v kterém vy můžete bojovat s jednotlivcem, taktickými bitvami. Po vybírá si jaký druh hry vy chcete, vy budete vzat k obrazovce realismu, kde vy můžete nastavit potíž/ realismus pro hru. Tam je devět jiné faktory realismu, s pěti jinými nastaveními každými, tak v essense vy máte 45 jinou potíž vyrovná k zvolit.

Bohužel mód scénáře není moc co mluví o, od té doby, co to jen zahrnuje čtyři bitvy ( běh býka, Wilson Creek, Mill Spings a Shiloh), a ještě navíc bitvy opravdu nejsou to zajímavý; Vaše dělení jsou reprezentovaná bannery na mapě, pokud vy nezvětšíte celou cestu v, v takovém případě vy obdržíte ošklivé animace. Můžete si vybrat připojit nebo oddělit dělení z řetězu příkazů jak vy vidíte vhodní. Mít je všechny připojený shromažďuje je kolem vás velitele a umožní vám přesunout je najednou, ale odtržení je dává vám mnohem víc taktické pružnosti. Bohužel bitvy konají se v realtime, a hodiny znaménka rychlý, která znamenají, že vy nebude máte čas na to přikázat hodně individuálních dělení kolem jestli vaše armáda je velká. Kvůli tomuto, je to velmi snadný aby ztratil kontrolu nad co se děje, a to obecně končí v hodně zmatku (nezmiňovat se porážku).

Volební mód je kde hra opravdu dostává úroky, od té doby, co vy nyní ovládají vašemu národu a ne jen vaší armádě. Většina kampaně se koná na strategické mapové obrazovce, která ukazuje mapu východní části sjednocených států. Odtud vy dostanete se do rozhodnout se jaká vaše města produkovat a kde vaše armády a lodě jdou. Jak v bojovém módu, vy můžete připojit nebo oddělit vaše dělení a brigády z jejich velitelů, tak vy máte na vybranou roznášení vašich armád ven pokrýt více země nebo kompletace jich na jednom místě posílit je. Vy také máte volbu aby vyměnila velitele jak vy vidíte vhodný a vy můžete vytvořit nové armády a brigády jestli vy jste stavěli dost dělení aby dělala to. Všichni vaši velitelé pocházejí z vašeho velitelského bazénu, který sestává se zcela z historických velitelů, každý s jinými strenghts a slabými stránkami, a dávání pravého člověka, co to má na starost může znamenat rozdíl mezi vítězstvím a porážkou.

Váš cíl ve volebním módu je aby hromadil vítězné body, a kdy vy máte dost, vy vyhrajete. Vy zvítězíte body zachytit města, oba ti vašeho oponenta a ti, kdo začnou jako neutrální. Kolik vítězné bodů vy potřeby závisí na potíži nastavení. Jak uvedeno výše volební hra je turnbased, vy dáte vaše objednávky za noci a oni jsou provedení za dne. Ale i když to turnbased, nemáte čas na to sedět nečinně a uvolnit se, pečlivě uvažování co dělat dál, protože tam je časová mez. Na vyšších úrovních potíže, vy nebude budete mít čas na to vydávat všechny objednávky chtěl bys, a budete muset dávat přednost, zatímco na nižších úrovních budete mít dost času aby přišly s dobrou strategií. Co tato hra velice potřebuje je nějaký druh hlavní knihy která může říct vám kolik prostředků každého města má dostupná, a co ta města produkují právě teď. Dokonce na nízké potíži vyrovnává, kde vy máte dost času, začíná to být moc nudný aby kontroloval všechny vaše města (tam je hodně měst v tomto hře) každém otočení vidět zda že oni mají hromaděný dost prostředků postavený že pěší divize vy chcete.

Posun vašich armád kolem může být matoucí nejdříve, neobdělaný vy přijdete na kloub tomu. Železnice a řeky jsou moc důležité, protože oni mohou velmi zrychlit vaše armády jestli oni je užívají, ale samozřejmě, že nemůžeš dopravit vojáky podél železnice nebo řeky jestli vy neovládáte to, což znamená, že ovládání důležitá roztažení ofrailroads a řeky stane se imperativem vašemu válečnému programu. Kdy vaše armády se setkají s nepřítelem dvěma věcmi mohou stát se; jestli kterýkoliv z armád je obsazený ve městě, výsledek bude automaticky vypočítaný a vy budete jen být řečený jak jste ukázali se, ale jestli dvě armády se setkají s vně města, vy budete dotazovaní jestli chcete hrát na bitvu sebe. Jestliže zvolíte dělat tak, hra vstoupí do bojového módu, excactly jako v scénářích, a pak vy musíte udělat váš nejlepší porazit vašeho nepřítele. Naštěstí vy můžete jen zeptat se počítače vypočítat výsledek odcházející vy pokračovat v hře. Kdy lodě jdou do boje výsledek bude také vypočítaný automaticky.

Jak bylo zmíněno dříve, je tam mnoho jiných úrovní potíže, což znamená vy můžete udělat hru jak jednoduchý nebo tak tvrdý-pevný jako vy chcete. Nebo přinejmenším, to je to, co to by mělo mínit. Bohužel AI není moc dobrý, a vyhraje hru s oběma stranami, na nějaké potížích úrovni, není moc obtížný jakmile vy seznámíte se s rozhraním a herními mechanismy. Úroveň potíže stále záleží, ačkoli, jak to rozhoduje kolik jiných druhů stavení a vojáci vy můžete budovat, jak dobře vaši vojáci reagují na vaše objednávky a mnoha jiných věcí, které může pomáhat udělat vaši hru složitější, jestliže ne reallydifficult.

Tak jak jsou grafika? Dobře, jak je uvedeno výše, grafika v bojovém módu jsou dost špatná, a bohužel oni nejsou moc jiný ve volebním módu. Vaše armády jsou ještě reprezentované bannery, a vy města jsou reprezentovaná náměstími. Ale ve volebním módu, grafika přinejmenším slouží jejich účelu. Třebaže oni nejsou excactly dost, oni usnadní vyřešit co se děje, kde vaše armády a lodě jsou v, kde jsou jdoucí, kde vaše významná města jsou, a tak dále

Zvuk je trochu zajímavější, protože třebaže tam jsou skoro žádné zvukové efekty tam je docela zvukový záznam. Herní playlist je plný autentické hudby z toho doba, a třebaže kvalita není ohromná midisukně), to ještě přidává nějakou chuť a pomáhá dostat vás do toho nálada občanské války hry je zaměřit na. Vy můžete říkat , že návrháři udělali co oni mohou udělat tuto hru jak autentický jak je to možné; kromě hudby, a autentičtí generálové, hra uvádí encyklopedii, která je přístupná z hlavního mena. To obsahuje mnoho zajímavý titbí o občanské válce, včetně profilů na mnoha z vůdců tehdy, novinových článků z občanské války, a to dokonce obsahuje texty k všem písním na playlist, dovolující vám zpívat společně písním jako je "válet, že Alabamský válení" a " Battle výkřik svobody", račte, prosím.

Dohromady, tato hra má příliš mnoho trhlin aby byl doporučený komukoliv ale ti se zájmem o občanskou válku, ale jestli vy jste jedni z nich, možná, že bys mohl najít, že to je zábavná hra, přinejmenším na chvíli. Nicméně, mělo by být poznamenané, že několik záplat jsou uvolněný pro hru, a že ty záplaty opravuje několik trhlin zmíněných v této recenzi. Většina znatelně grafiky dostala hlavní generálku, udělá, aby to vypadala jako úplně jinou hru (v dobrým smyslu). Tyto záplaty nejsou aplikované na hru od té doby, co oni rozbili bojový mód hry. Nicméně, oni lze nalézt v následech na této stránce, tak jestli vy ne- starat se o bojový mód, pokračovat a použít záplaty jednoduše rozzipováním záplatou archivem cokoliv do adresářů vy dali občanskou válku v. Mělo by být poznamenané, že také screenshot jsou z unpatched verze, a recenze platí pro unpatched verzi.

Finální skóre pro hru je tři z pěti. Byl bych daný to dva, od té doby, co to jen má příliš mnoho trhlin, ale záplaty táhnou to až do tři, opravující několik těch trhlin. Vychutnávejte!

Ujistěte se, že vyzkoušet tyto herní následy pro příručku, rady a - nejdůležitější - záplaty!

Vydali: Dagger Interactive Technologies, Ltd.