MicroProse Soccer
MicroProse Soccer - náhled

Věděl jste, že MicroProse Soccer byl vypuštěný nejdříve v roce 1989 pro Amigaa a staršího kapitána? Po velkém úspěchu to dosáhlo, hra byl

...

Bram Stokers Dracula Recenze

Recenze | Screeny


Bram topič- ovo Drákula je žádná zkáza. Já jsem myslel, že já bych měl dostat to z cesty hned netopýr. To je, nicméně slušný střelec s několika krásný splést aby držet herní zajímavý. Bohužel to má pár docela hlavních stinných stránek také.

Příběh za hrou (co málo tam je) je že vy jste byli uvěznění zlou Drákulou ale unikla a nyní vy jste na cestě do zabít muže-zvíře v záchvatu pomsty. To je to. Nic moc závažný ovšem, ale ranní střelci zřídka měli závažný příběh. Myslím si vy potřebujete aby dovozovali že tam je vázanka v s filmem stejného jména a dostat vaši dějovou linii z toho zkušenost. Dost dobrý myslím si.

Tak, jak hra začíná , že vy najdete sebe ve vratech zlého pohledu hradu. Jak vy předáte bránu vy objevíte hřbitov plný undead zdrojů tmavý jednoho. Pro přidat trochu více k medvědovi účinku, vy jste obklopení hustý, mrtvý dřevo a napíchne skupiny nespočetných množství Draculaových obětí. Cíl je aby bojoval s vaším průchodem třemi stupni/úrovněmi těchto kreatur aby mohly čelit Drákule a zabít ho.

Každý ze tří stupňů končí s hráčem muset zabít Drákulu v jeden z jeho tří forem. První stupeň je hřbitov. Druhý je opatství. Třetí stupeň je hrad Drákuly samotné. Tři setkání která končí každý stupeň jsou s Vladem Impaler, Drákulou viktoriánský džentlmen a Drákula upír (v tradičním upírovi smyslu).

Zbraně užívaný v hře je velmi jednoduchý; trochu příliš jednoduchý. Vy začnete hru s nožem a pistole a vy budete končit hru s nožem a pistolí. Vy ne- dokonce nebudete mít veselou zábavu dobývající dřevěné sázky a paličky. Jediné zbraně zanechaný vašim vlastním zařízením jsou kulky potřebný pro pistoli. Vy zřídka, pokud vůbec, chtít pro munici. To je všude být nalezený a vyzvednutý. Trochu příliš snadný.

Je to, že hráč ztrácí zdraví jestli oni nechají monstrům jdou dosti blízko angažovat je, tam musí být způsob jak znovu naplnit zdraví. Ne, to není medipacs nebo steroidy nebo nějaký jiný druh tradiční moci nahoru. Jídlo. My musíme jíst jídlo. A, tak cizí jak to může znít, tam je také jídlo ležící kolem všude. Ne jen žádné jídlo také. Já mluvím ovoce, chléb, maso, sýr a víno. Všechny základní potravinové skupiny potřebovaly, aby držely nás zdravé. Pokud vy nejste strašný výstřel a vezme hodně poškození vy nebudete nikdy nechcete pro jídlo také. Trochu příliš snadný.

Má finální stížnost na tuto hru je to, že monstra jednoduše mají nulu AI. Žádná inteligence vůbec. Oni jdou přímo k vám a, z větší části, pohybovat moc pomalu. V stupni dva a tři některý z monster mají zbraně ale oni neužívají je dokud oni nejsou téměř na vás. Tam jsou pár příkladů v hře kde naprostá množství monster mohou být trochu tuhý aby překonala ale to bylo výjimka a ne pravidlo. Trochu příliš hloupý.

Ok, tak jaký je úlovek? Je hra opravdu toto snadný aby tloukla? Ne přesně a zde je proč. Pro každé monstrum vy zabijete další tře se aby vzal to místo. Draculaovy prostory jsou prostřílené pošpiněnými hroby naplněnými transylvánskou špínou. Tyto hroby slouží jako portály mezi naším světem a světem undead. Každý hrob může podporovat jednoho monstrum a jakmile to monstrum hyne další vystupuje z hrobu aby vzal to místo. Jediné způsob, jak zastavit toto nikdy ukončení sekvence obrovského tření ryb je aby neutralizovalo půdu hrobu házením svaté oplatky na tom. Kdy vy děláte, půda se změní z červený černému ukazování , které vážný portál je nyní zavřený. Trik je v nálezu hroby a dostávající blízký dost, aby jsou přihodit oplatku. Další výzva je to, že svaté oplatky, které také jsou nalezené ležící kolem na zemi, nejsou téměř tak hojný. Já jsem utratil dobrou část prvního stupně zahnání monster bez jakéhokoliv způsobu, jak zastavit je z tření ryb protože já jsem nemohl najít žádné oplatky kdekoli.

To vede mě k straně hry že já jsem těšil se z většina; strategický prvek. Je tam mnoho klíčů, pastí, vypínačů, knoflíků, dveře a desky cesty aby setkala se s. Kdy vy pokusíte se o otevřít dveře které potřebují klíč hru říká vám klíč je potřebné. Oni jsou vždy ne- nalezený poblíž. Kdy vy najdete nebo tlačítkový spínač to není ihned zřejmý co zařízení je užitečný pro. To dělá pro nějaké zajímavé hádanky pro být vyřešený. Hádankové řešení, zatímco monstra dýchají dolů váš krk, vskutku může být veselá zábava. Mnoho dveří může být zavřený stejně jako otevřený (ale jen vámi) které dělají pro nějaké zajímavé možnosti ve vytvoření překážek mezi vámi a monstra. Nakonec, desky cesty jsou zvláště riskantní protože oni budou buď dopravit vás k dalšímu oblasti úrovně nebo si bude vymýšlet vy kolem tak, že to je těžké držet vaše poměry k jakému směru jdete a kde vy jste byli. Je to velmi snadný aby ztratil se v Draculaově hradu.

V shrnutí, já bych doporučoval tyto hry pro kohokoliv které dává přednost akci, úzkostlivému očekávání a jen malému krev kde důraz je na strategii a řešení hádanky a menšímu na ramenech a tratolištích. Monstra jsou spíš obtíž než výzva. Tři střetnutí s Drákulou nejsou ani že obtížný. Síla Brama topiče- ovo Drákuly je v požadovaném řešení hádanky a navigace. Grafika není až do dnešních standardů ale jestli vy můžete projít že si všimnete herní obnovující rysy. Já chci dát tuto hru 3.5 ale nemůže. A 3 by mohlo být podfukářský to trochu protože úrovně jsou navrženy docela dobře. Čtyři by mohl být příliš velkorysý protože aspekt zbraní hry chybí a monstrum AI je strašný. Já budu velkorysý a jdu s 4 spoléhající se na rovný design. Já nemám rád pokutovat hry pro grafiku dokud nejsou jasně nižší než další hry publikovaly asi ve stejnou dobu. Zkáza byla uvolněný stejný rok jak tato hra a motor zkázy nebyla široce dostupný do páru roků později. Ve srovnání s dalšími pre - Doom střelci myslím si, že Brama topiče- ovo Drákulu zvedne dost dobře. Vy být soudce.

Motor , který hra je postavená na plechovce vytvořit malé zklamání příležitostně. Grafika v některých oblastech jsou hrubá a v dalších oblastech se zdála být moc hladká. Místy vy se zdáte být ucpat řídkým vzduchem jak vy prosíte udělat spěšný ústup. Také, herní návrháři mohli by užívat ještě pár struktury aby daly hru trochu více varianty. Dokonce různé etapy nesou silnou podobnost k sobě navzájem. Další překážka je že to je těžké zvednout věci ze země. Položka aby byl vyzvednutý musí být umístěný přesně pod rukou/zbraní která je otravná kdy vy spěcháte. Budete mít možnost použití myši nebo klávesnice pro posunující se vpřed, zpětnou nebo změnu směru. Od myši je jediná volba pro míření a pálící zbraně já jsem našel to snadno použitelnou klávesnici pro posun a myš pro zbraně (vidí příručku). Možná budete muset experimentovat. Hraní této hry může vyžadovat oba ruce. Aby mohl bombardovat prudce úkrok bez otočení) musíte užívat klávesnici. Kdy hra je počatý vy budete kdybych si jste měli vybrali zvukových karet. Oba Adlib a zvuková karta jsou podporovaná. Tam je pět chránit herní štěrbiny které mohou být zpřístupněné stlačením ESCAPE během herní hry. Ruční zmiňuje se , že hra může být hraný v okně prostředí ale to bylo napsané dávno před XP. To je možné dostat hru aby běžela pod XP ale pravděpodobně byste museli bys spokojit se s PC reproduktorový () zvuk signalizujícího zařízení které není k ničemu protože zvuk je ve skutečnosti síla hry. Zvuk dělá hezkou práci vytvoření nezbytné hrůzostrašné atmosféry.

Hra běží pokuta pod DOS nebo DOSBOX. Měl jsi žádná problémy dostávání hra aby běžela. Jestli vy užíváte DOSBOX vy budete potřebovat aby zvýšili cyklus počítat do přinejmenším 11000 pro hru aby běžela hladce.


Rok vydaní: 1993

Vydali: Psygnosis Limited

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo