Ultima IV - Quest of the Avatar
Ultima IV - Quest of the Avatar - náhled

Ultimy IV: Pátrání po avatarovi byl bod v který já jsem skočil na Ultimu vlak. Pro ty z vás kdo je donucovací jako I jsem a musím začnu n

...

Big Red Adventure, The Recenze

Po pádu komunismu Ruska stalo se změněnou zemí. A země otevřený pro turistiku a pozápadničí. Ale tam je muž tam nazvaný doktorská dračice, kdo chce udělat věci jen on cestu, kterou byla. A hádá co, vy najdete vaši cestu křižovat jeho plány.

Znovu vy jste Doug ořechy, mezinárodní zloděj. Jak Big Red Adventure je sledování nahoru Nippon sejfů, Inc .

Tentokrát vy jedete do krást královskou korunu ruský Czars. Za účelem dostat to vy budete mimo kurz potřebovat aby vykonával jiný málo úkolů, které nezdát se mít nějaké spojení s vaším hlavním cílem. Dobře, vy nakonec dostanete se do muzea a může již chutnat korunu ve vaší ruce, kdy skutečné dobrodružství začíná.

Zkoušející uniknout Moskvě, kterou vy skončíte na nádherném expresu ( luxusním vlaku). Ale nyní je čas převzít velení nad nějakými jinými lidmi také. Dino je hovado velkých svalů a malých mozků. On je ještě jiná osoba vy potřebujete aby nastupovali nádherný expres.On pátrá po jeho lodi tanková loď - ův Potempkin ' .

Na vlaku vy setkáte se s ještě jinou osobou vy můžete převzít (a jsem vsadil bych se by miloval aby měl ji ve vašem příkazu). To je rusovláska prs plamenu váš ve jménu Donna. Ona být tím, kdo dostává unesený zlý Dr. Dračice a to je kdy vy nakonec se setkáte s hanebnou vedoucí osobností v chladu sibiřské stepi.

Hra uvádí ohromnou cartoonish grafiku, která opravdu posílí humor z toho. Většina roubíků není moc originál (jako dělání veselé zábavy rychlých potravních řetězů), ale já musím připouštět, že já jsem rupl se smíchem když jsem viděl dospívající nindža monstra Beetles. Nějaké další dobré smíchy byly: skutečný Marx bratři (Harpo a Groucho) boj pro marxismus, zabalené bedny v nástupišti na vlak ( Socha svobody označily New York, Eiffelova věž označená Paříž, velká dřevěná koňská bedna značený Troy,...). Hra uvádí hodně situační komedie, ale bohužel to nemá tak docela humor v tom. To postrádá něco v oddělení humoru nemohu docela dát můj prst na, ale to může stále dělat vás směje se několikrát!

Hudba je velmi dobrý. Vy poznáte většinu nápěvů (z bývalé Soivet národní hymny, populárním nápěvům jako je téma mostu na řece Kwai a šťastné dny). Bohužel zvuky mohou dostat trochu zčeřený v momentech. Také jisté zvukové konfigurace způsobí hra aby zmrazila v jistém bodu (tak buď ne- vybrat soudblaster kompatibilní nebo vyhnout se že část hry - vy můžete chodit dokola to). Jinak hra ne- zahrnuje řeč, s výjimkou oříznutého scén (většinou INTRO).

Pro chránit, naložit nebo vystoupit tiskový ESCAPE který předkládá menu.

A nyní hlavně stinná stránka hry. To je rozhraní. Hra je plně myš řídila, ale rozhraní je jen strašný. Pro pohybovat tam nením žádným problémem. Vy vidíte lokality vy můžete jít do a kliknutí na nich, třebaže musíte někdy umístit sebe správně před jdoucí někdenebo vy se zpříčíte na rohu stavení nebo něčeho. Ale další příkazy jsou hrozné! Vy potřebujete kliknutí na pravou klávesu a držet knoflík aby předložil menu. Pokračovat v držení myši do té doby, než vy táhnete to do ikony vy chcete (buď položku z inventáře nebo příkazu). Pak uvolnit knoflík a vy budete schopen užívat vybranou ikonu. Pro zkoumat věci jakmile vy máte je, vy potřebujete aby dostali je z inventáře a táhnout je na sebe. Použít dvou položek společně vy musíte vybrat jeden, pak bod k sobě, kliknutí na pravou klávesu a vlečení k druhé položce. To je prostě bolestivý co vy musíte udělat aby jste mohli manipulovat položky.

Kdyby nebylo této stinné stránky, kterou já budou zvažující počasí nebo nedát této hře 5 (to by bylo vzácné 4 a 5). Teď já jsem zvažoval dávání to 3, přece však, to má další vlastnosti, které udělají to mající cenu 4 nicméně. Skutečnost, že vy můžete vybrat váš jazyk nakonec přesvědčil mě. V nastavení vy můžete vybrat mezi ENGLISH, GERMAN, FRENCH nebo ITALIAN.

Já jsem také psal rekapitulaci pro to. Tam jsou alternativní řešení jistých částí hry a já jen zápisu holých nutností pro hraní, ale to by jste měli dostat vás skrz. Chcete-li něco jiného, měl bys prozkoumat sebe. To je hlavní šarm těchto ohromných starých dobrodružných her!

Vy budete potřebovat DOSBOX 0.65 a nad hrát tuto hru!!!

Měl bys zrychlit to k 12000 cyklům.

Dávat si pozor na to zvukovou konfiguraci (jestli vy vyberete Soundblaster nebo sazeče. hra může zmrazit).