Rick Dangerous Pack
Rick Dangerous Pack - náhled

Co je v jménu? Kdybych byl udělal hru a nazývat to konečnou hrou, byla by to být konečná hra? V Rick Dangerous, jméno navrhuje, aby tam j

...

BC Racers Recenze

To je kamenná doba, a milionářský playboy mlýnský kámen Rockafella uspořádává rasu kola divočejšího druhu: Vítěz dostane konečnou šupu balvanu kola - něco, co musí má pro každého chladného neotesance. To je důvod, proč osm týmy - šest z nich sestávající se z dvou osob a dalšího dva jednotlivého dinos - závodu v tomto turnaji. Mezi jezdci jsou nějaký známý VIPS (přinejmenším těm, kdo strávili mnoho času hrajícího dalších her neotesance): Chuck Rock a Chuck mladší, Cliff Ace a Roxy, Stiggy a mnohem víc.

V hlavním menu, který vy vyberete si jak obtížná vaše hra bude: Praktikujte, snadný, médium a ROCKHARD. Každá úroveň potíže má osm závodů, což dělá celkem 32 dráhy. Jestli vy vyhrajete všechny osm závodů, vy získáte trofej. Po mít byl úspěšný ve všech závodech, vy dostanete vyhledávané balvan šupu kolo.

První věc musíte je vybrat si jeden z pěti týmů aby závodily s. Další obrazovka je 3D závodiště, a kamera zoom vašemu Fredovi Flintstone - esque kole, čekání na startéra-neotesance aby mával vlajku. Všechny kola (kromě těch dinos) mají přívěsný vozík motocyklu s druhým týmovým členem. On/ona je odpovědný za udeření další kola s jeho/její zvláštní zbraní. Tam jsou kladiva, kluby, ječící žena, a tak dále, závisení které tým vy jste vybrali. Jestli vy udeřili jeden z dalších kol, oni buď jsou poškozenínebo oni nahnnou na nepravé cestě. Ale dávat si pozor - - jestli vy jste zasažení nebo jestli vy narazíte další kola (nebo překážky na a vedle dráhy), vašeho kola může být poškozený, také. Jestli vaše kolo je rozbitý, vy musíte užívat jeden život aby spustil znovu aktuální závod.

První závod je v Rock City. Po tom vy máte noc rally, pouštní pohon, hřmot džungle, zaplaví stomp, bleskovou válku vánice, lásky jeskyně a nakonec úprku vulkánu. Jestli vy jste shromáždili se dost bodů během každého závodu, vy dostanete trofej a scény opakují s více obtížnými dráhami.

Pro skutečnou veselou zábavu, zkusit dva hráčský rozštěpený-obrazovkový mód a závod s tvými přáteli. Toto význačný rys zvyšuje faktor opakování dramaticky.

Ovládací prvky jsou trochu matoucí nejdříve. Jestli vy nemáte žádnou ovládací páku vy urychlíte s Q a brzdou s A.Pro jeďte dolevu tisk ' , (čárka) a jít přímo užívat ' .(tečka na konci věty). Užívej Tab udeřit a aktivovat vaši nitron podporu. Udeření chvíle řízení udělá to otočení ruční brzdy. Tiskněte P pozastavit se hru. Kdy hra je pozastavila se, můžete změnit grafické detail úrovně s funkčními klávesami (F1, F2...).

Grafika v hře jsou docela dobrá. (320 x 200 pixely, bitového mapa namítá v "bytu" 3D světě). Jestli vy hrajete v okenní DOSBOX, možná, že bys mohl chtít mít to celou obrazovku, ale poté, co viděl fullscreen mód na 19'' displejích, vy spíše přepnete zpět k okennímu módu.

Hra běží více hladce kdy vy vypnete zvukové použití nastavení.exe. Vy ne- minete to, protože tam jsou (bohužel) jen několik střední jakosti SFX a moc otravné hudby.

Pro zakončit, já musím říct, že BC závodníky je hezká závodění hra která užívala aktuální technologii ranného 90s. Jestli vy hry, kdy soupeř je bez bodu jako WackyWheels, můžete se pobavit s BC závodníky, ale to jednoduše nemá kvalitu aby stala se klasikou; dráhy nejsou rozmanité dost a tam nejsou žádné studené starty nebo zvláštní zbraně vy můžete objevit. Já dám to 3 z 5.

Vydali: Core Design Ltd.