To je tmavá, bouřlivá noc. Vy jste osamělý rytíř, který právě přijel na ostrově znaku, domově zlé čarodějnice Illwhyrin. Ozbrojený jen s vaší spolehlivou dýkou, vy jste odhodlán vstoupit do jejího brlohu a zastavit její plány aby vyzvaly démony k našemu světu. To je Witchaven v skořápce. Na rychlém pohledu, mohl bys říct, že Witchaven je hodně jen kopie kacíře nebo Hexen...a vy byste jste byli hodně správní. Já pokládám za vhodné popis budou " kacíř se zbraněmi rvačky" (jak to bylo uvolněný asi ve stejnou dobu jak Hexen, která měl podobný aspekt). Vy jdete dolů hlouběji a hlouběji v ke kobkám a bojovat proti nepřátelům s vašimi typickými středověkými zbraněmi fantazie jako meče, jitřenky a přídě. Vy můžete také najít kouzla která může pomoct se zabíjením (zmrazit, kouzelný šíp, nukleární bomba) nebo hopsající části úrovně (odemknout, let). Tam je také užitečné dávky moci vy nahoru nebo léčíte vaše zranění a nakonec, za typickou FPS módu, klíče aby otevřely dveře, včetně pentagramu který dovoluje vám užívat teleporter jít k další úrovni. Jeden jedinečný aspekt Witchaven je zkušenost systém. Zabít nepřátele nebo inkasní položky a poklad, a vy dostanete XP, právě jako v RPG. Dostávání k další úrovni zvedne vaše zdraví, dělá vaše zbraně trvat déle a dovoluje vám užívat silnější kouzla. A..že to myslím si. Zatímco systém je jedinečný, jeho ne použitý k tomu, aby plný potenciál a nakonec, jeho hodně zbytečný od vy přirozeně budete prosit zabít každého člověka a sbírat všechno...to dělá opravdu moc dává smysl. Zatímco vy začínáte se slabou dýkou, vy ihned začnete najít lepší zbraně, z mečů přídím. Všechny zbraně, nicméně přestávka v použití a budete muset najít nahrazení. Kdy vy přemýšlíte o tom, jeho dost stejně jako sbírání munice v typické FPS hře. Ještě, nicméně, kdy vy dostanete se do vyšších úrovní, vaše zbraně trvání zvyšuje a vy nasadíte si muset uklízet nové zbraně tolik už ne, tak znovu, to opravdu dělá udělá žádný smysl. Zatímco tam jsou kouzla dostupný, já jsem zjistil že vy jste na tom lépe s vaším mečem. Létání a odemkne dveře-kouzlo pomáhat někdy kdy vy nakloníte najít že jeden malý klíč nebo něco takového, ale vy můžete hodně zabít kohokoliv s vašimi standardními zbraněmi. Jediná výjimka je větší kreatury, které vy najdete později v hře, která může být rychle zabitá s kouzlem nukleární bomby. Další položky jsou malé dávky. Tam je pět jiné dávky: zdraví, strenght, vyléčit jed, ohnivzdornost a neviditelnost. Třebaže zbytek RPG elementů jsou druh sání, dávky jsou opravdu užitečné a nakonec vy zjistíte užívání jich hodně. Třebaže kobky postrádají specifický detail, myslím si, že oni jsou ještě dost dobře udělaní. Tam není moc triků nebo jiné grafiky mezi úrovněmi, ale celkově oni jsou ještě jiný dost, aby drželi vás jevící zájem. Myslím si, že část důvodu proč líbím se mi to je protože to je druhá hra udělaný na stavební motor, motor který byl později použitý v hrách jako Duke Nukem 3D, Blood a stínový Warriors. Vizuální jsou také velmi dobrý, a monstra vypadají úhledně. Tam je poněkud znatelné množství krve také, ale ne tolik ve srovnání s některým z pozdějších FPS her. Tak Witchaven isnt hodně RPG, FPS nebo dokonce hry hrůzy navzdory jeho tmavým elementům a krvi, ale nakonec, já jsem našel to příjemné dost, aby zaseklo n- ův lomítko skrz úrovně. Jeho příjemný čas- zmetek If nejste čekající extázi vzbuzující ve vaší tváři zkušenosti hraní. Uvažujte o tom jak jednoduchá verze Diabloa, ve FPS. Jednoduše běžet také "whavený" nebo "wh" s Dosbox. Ověřte si, zda vy máte ne cd pohon namontovaný, protože jinak to zkusí najít originální cd a selhává. Alternativně, vy můžete editovat cd.dat soubor uvnitř whavený složky a vypínače dopisní D do písmene pohonu kde složka je. Hra také podporuje určený pro více hráčů až 16 hráče. Havent testoval to, ale to by mělo být možný s Dosbox a s programy jako Hamachi.
Rok vydaní: 1995 Vydali: Capstone Software Obrazek:
|
|