5 Days a Stranger
5 Days a Stranger - náhled

5 dnů Stranger je bodový-a-kliknutí dobrodružný hra která byla udělaná v roce 2003 plně Ramblomatic. Toto hra byla první dobrodružná hra

...

Teenage Mutant Ninja Turtles Recenze

To byla jen otázka času před slavnými komickými hrdiny nakonec by ukázali se ve videohře. Série kresby získala celosvětovou slávu koncem 1980- ovo, vedoucí k první dospívající nindže monstra Turtles videohry od Konami, uvolněný pro NES konzoly. Hra byla jedinečná a to brzo třelo se série, jak Konami rychle začal produkovat více her pro stroje arkády a NES to uvádělo zelenou karate-štípající monstra. Oni také spěšně portovali ty hry mnoha domácím počítačům, vytvoření konverzí které byly obvykle horší než originály.

DOS Konverze dospívající nindži monstra Turtles není žádnou výjimkou. Třebaže většina elementů z originální NES verze jsou tu, včetně jedinečné hry, kombinace několika dohledů ničí konečný výsledek. To je škoda, opravdu, od té doby, co to jistě vzala hodně úsilí k tomu vytvořit konverzi takto, zvažující PC omezení tehdy.

Hra budou nejlepší popsaný jak rolovací akce-platforma. To je zajímavá směs zkoumání, platformy skákání, a boj, s bojující částí je nejvíce dominantní, a zkoumání přidávání varianty a hloubky k hře. Nejdůležitější význačný rys je přepínání hrdličky. Vy můžete jen ovládat jedna hrdličku najednou, ale vy můžete přejít na další kdykoliv na mapě obrazovce, a kdy vy uděláte to, nová hrdlička se objeví přesně kde poslední byla. Protože každá hrdlička má jedinečné zbraně a jiné způsoby kývání je, můžete dávat přednost přepínání hrdličkám v různých situacích, nejběžnější kterých je kdy aktuální hrdlička má nízké zdraví.

Po prezentování každý z - ův schopností hrdliček, vy uvidíte , že úhlavní nepřítel našich hrdinů, drtiče, unesl dubnového O'Neila. Vy ihned pustíte se do záchranné mise, v hrdinském pokusu o chránit tvého přítele a porazit zlý drtič a jeho nožní klan. Po cestě, vy budete čelit mnoha cizích a zajímavých nepřátel (každý výlučně určený pro hru), stejně jako známí nepřátelé ze sérií kresby. Nakonec vy najdete vaši cestu do Technodrome a bojovat s drtičem samotným.

Hra má dvě perspektivy: Shora dolů pohled užíval kdy hrdličky jsou venku, a pohled ze strany pro všechno ostatní. To je docela podobný další ohromné NES hře, Rygar, která také měl vícenásobná hlediska. Vy můžete jít nebo pohon skrz město, základ, a další místa, stejně jako vstoupí do kanálů, domů, podzemních tunelů, a tak dále Hlavní bod je aby našel pravou cestu, ale toto může znamenat procházející specifická přípoje nebo zkoumání místa k najít jisté položky. Na prvním úrovni tam není moc co neprozkoumat, s jen jedním kanálem být slepý. Druhá rovný konat se v hrázi, kde vy musíte lézt na vnitřní stranu k vrcholu hráze, aby mohla skočit do vody na druhé straně a neutralizovat výbušniny. V třetí úrovni (která má větší oblast aby prozkoumala) vy dostane se do řídit hrdličku Van, ale vy musíte najít rakety aby zničily barikádu. Po hrajících hrách na chvíli, vy nakonec budete memorovat pořádný způsob jak skončit každou úroveň, ale svoboda aby pohybovala a prozkoumat jiné oblasti udělá to mnohem víc zajímavý než lineární bojující sekvence. Tyto dobrodružné elementy byly přirozeně běžnější v hrách konzoly než v počítačových hrách.

Vaše aktuální zdravotní úroveň hrdličky je ukázaná jak linie červených náměstí na panelu pod hlavní hrající obrazovkou. Kdy vy setkáte se s nepřátelským šéfem, jeho linie zdravotních barů objeví se pod váš. Po cestě můžete zvednout zvláštní položky, sekundární zbraně (moc vzácný), a pizza aby obnovily ztracené zdraví. Zajímavost je ta, že jestliže jeden z hrdliček ztrácí všechno jeho zdraví, on ne umírá, ale je místo toho zajatý nepřáteli, a můžete najít ho někde na stejné úrovni a zachránit ho. Po záchraně, jeho zdravotní bary jsou zásobené. Nepřátelé se objeví v před --objednávka jak obrazovka svitky. Jestli vy pohybujete obráceně a jdete kupředu znovu, stejní nepřátelé bude objeví se opět jak obrazovka svitky. Tato se nevztahuje na pizza, které vy jste vzali. Nicméně, jestli vy vystoupíte oblast, a potom zadat to znovu, oba nepřátelé a pizza se objeví znovu. Toto technika může být moc užitečný pro snadno získá zdraví. Primární zbraně se liší v délce, kývání moc, a rychlost užívání, s don- ovo Boovou tyčí bytostí dvakrát tak silný jak jiná zbraň, ale také nejpomalejší. Hrdličky mohou vykonávat útoky ve třech jiných směrech: předej, nahoru, a dolů, se stoupající a dolů hity být výsledek kombinace útočného klíče a UP nebo DOWN kurzorových kláves. Užívej šíp nebo numpad klíče pro posun a potápění, SPACE aby napadlo, ENTER aby skočilo, TAB použít vozidlo, a ESC ukázat mapovou obrazovku.

Bohužel, hra není tak dobrý jak NES verze, většinou protože to je obtížnější kvůli špatně implementovaným herním mechanismům: herní ovládací prvky jsou trochu hrubé, útoky hrdliček jsou pomalejší, a nepřátelé mohou způsobit mnohem víc poškození. Také, díky hmyzům, nějaký nepřátelé mají schopnost projít skrz zdi, proběhnete vy, a oni mohou dokonce vynořit se odnikud jestli hra měla chybu vytváření jejich skřítka na tom obrazovce. Všechny tyto věci nemuset se zdát tak špatný individuálně, ale dané dohromady, oni zvýší potíž herní alot, a malé chyby mohou skončit kalkulaci vy víc než polovinu vašeho zdraví. Namísto pomalu zvýšení nepoddajnosti nepřátel skrz úrovně, hra začíná trochu tvrdý, a nyní vy musíte být pomalý, učit se / dozvědět se kdy a kde nepřátelé objeví se, a počítat kdy udeřit jestli je tam více nepřátel příchodu. Ta by mělo být veselá zábava aby zničila četné nepřátele, ale zde to může snadno dostat moc zklamání.

Jak již zmíněný, vaše nejlepší šance je aby jela pomalu, někdy dokonce kousek po kousku tak, že jen jedni nebo dva noví nepřátelé se objeví najednou, a také abys mohl využít menší hmyz a dohledy které DO pracují ve vaší laskavosti. Například, užívat dlouhou řadu zbraní ve váš prospěch, protože z nějakého důvodu to je déle než zbraně sami. Také, kulky mohou projít skrz vás zatímco vy vykonáváte útok. Tam je jedna štěrbina pro šetření váš postup. Problém je vybírá si správné místo pro šetření hru, protože obnovení to dá vás zpět ke kde vy jste udělali chránit, ale se všemi nepřáteli na živu jako kdyby měli nebyli zabitý. Toto znamená, že můžete vyčistit oblast a chránit, ale kdy vy obnovíte to, vy najdete sebe obklopený posunujícími se nepřáteli kteří zpustoší vy ihned. Vaše jediná volba v tomto případě je pokusu o útěk od nich při ztrácení jak málo zdraví jak je to možné. Kdybys byl neschopný uniknout bez braní alot poškození, chránit vy jste udělali jste byli nepoužitelní. Měli udělaný chránit volba řádně, třebaže ne mít to především by mohlo udělat hru nemožnou aby dokončila. Pizza také objeví se znovu ačkoli, tak vy můžete chránit a obnovit v jistých bodech aby obnovily energii. To je jediné dobře, že může být říká o špatném šetřící systému! Užívej CTRL+S chránit.

Nejlepší věc je že všechny ohromné originální nápěvy z NES jsou držené v této verzi, a oni zní velmi dobrý také. EGA grafika většinou jsou na výzvě, ale tam jsou nějaké věci který mohl vypadat mnohem lepší. Celý cutscenes mezi úrovněmi jsou i zde. Všechny úrovně jsou tu, a jsou většinou stejný jako v NES verzi, třebaže tam jsou rozdílech v nějakých částech. Ne všichni nepřátelé jsou přítomen, ale většina z nich jsou, a oni jsou moc nápaditě navržení. Tam jsou pouze několik málo polovinyšéfů, ačkoli. Tam jsou lokality kde normální nepřátelé by zdáli se stejným způsobem jako šéfy dělat, tak vy nemůžete postupovat předtím než vy staráte se o nich nejprve. Samozřejmě, to byl případ jen s nepřáteli kteří mohou vzít víc než jedny hit a který jen začal aby objevil se v hře, tak ten je jako jejich malá prezentace a to je opravdu hezká myšlenka. V NES verzi, mnoho druhů nepřátel zdáli se jak polovinašéfů. Možná menší nepřátelé jsou dobrá věc v již tvrdé hře, ale polovinašéfů bojuje sám a nejsou tvrdí aby porazili, tak více o nich jistě byla by zábava.

My můžeme jen litovat , že DOS konverze nebyla moc dobrá. Třebaže NES verze měla několik špatné body, to byla veselá zábava a měla zajímavou hru, což dělá tuto verzi mající cenu zkoušky. Vy budete nejpravděpodobnější potřeba alot trpělivosti a dobrý užívání herních trhlin aby tloukly tento. Dospívající nindža monstra Turtles nemůže dostat nejnižší značku, kvůli to mít zajímavý a původní koncept, ale to jistě nemůže dostat průměrnou značku také. Mající cenu zkoušky pokud se vám líbí akcí-platformynebo jestli vy jste fanoušek hrdliček monstra!

Vydali: Konami Corporation