Daemonsgate
Daemonsgate - náhled

Daemonsgate je shora dolů RPG udělaný Imagitec Design. Vy hrajete roli mladého hrdiny který je jediná naděje levá šetření obležený městsk

...

Mini Putt Recenze

Golf miniatury není tak sofistikovaný jak skutečný golf, ale to je víc veselá zábava. Toto hra je všechno o golfu miniatury.

Na obrazovce vy uvidíte poklepání díry vy hrajete a tam je kde vy můžete mířit. Na spodní části odešla vy uvidíte hráče (představující sebe) kdo bude dostávat připravený vzít výstřel. Lisování prostor začíná výstřel. Úroveň pevnosti zvedá se, do té doby, než vy přerušíte to s ještě dalším tiskem prostoru. Pak stejný stane se s rotací ( mít žádné přerušení rotace kdy to dosahuje střed). A vy vezmete výstřel. Malý hoch může dostat opravdu šťastný jestli vy jste potopili se míč, ale on může také dostat zklamaný.

Díry sami mají mnoho překážek na cestě, ale většina z nich dívá se docela stejná. Vy budete jednoduchý vidět chomáče jiného barevného šípů ukazování v jiných směrech. Jestli míč země na takových oblastech těch bude následovat šípy (vy můžete říct tyto jsou výkyvy nahoru a dolů díry).

Kromě toho hra také nabízí nějaké dovednostní výstřely, protože vy budete potřebovat aby odrazili se míč nebo poslat to skrz roury. A to je o tom. Tam jsou jiné kurzy vy můžete hrát, tak různé druhy děr je dost velký, ale hra je stejný. Hra je ještě veselá zábava a vy budete pravděpodobně hrající to občas, ale jaká veselá zábava by zmenšila golf být, jestli nemohl pozvat tvé přátele hrát? Ano, hra uvádí určený pro více hráčů volba. A nechejme nezapomenout aby praktikoval před tvými přáteli přejít, tak vy můžete ukázat je kdojj jejj král Mini-jemného úderu do míčku.

Vydali: Artech Studios