To je opravdu temná hra která trvala mě 11 let aby dostaly mé ruce na! Jako děcko, které já jsem hrál na demoverzi která přišla s vydáním "PC formátu" v roce 1996. Od té doby, co pak já jsem zkusil najít to. Nebyla tam žádná stopa z toho na internetu, a já jsem opravdu začínal bát se hry byla prohraný navždy. Po nespočetných hledáních a aktualizování na jiných fórech v průběhu let já jsem dověděl se , že herní titul byl " prohrané město Atlantis" (tímto způsobem označovaný jako "Atlantis") a také že to bylo udělané americkým vývojářským "Noch softvérem, inc" zpět v 95. To ne - pomáhalo moc od Noch byl mrtvý, ale pozdější ještě já nakonec jsem dostal demoverzi skrz německou Abandonia člena (demoverzi byla v angličtině), a o měsíc později on také dařil se získat německou plnou verzi! Později ještě já jsem přišel do kontaktu se skutečným výrobcem hry, Thomasa Dumstorf, skrz staré číslo faxu, a on řekl mi, že dokonce on neměl žádnou představu kde najít anglickou verzi! Tak, jaký druh hry je tato dobře skrytá vzácnost? Hra: Atlantis je platformní hra kde vy ovládáte Raghim - fénická obchodník jehož síla a srdnatost byla odpovídající silnou touhou aby cestovala daleko a široko. On kupuje stará mapa v bazaru a vezme na plavbu. Loď jde dolů v bouři a Raghim je vypraný na břeh v dlouhé ztracené zemi. Teď s tímto totálně nahými mužstvím (ano chlapy se já obávám tak / excitace, ey děvčata?), musíte projít labyrinty Řecka, Egypta a nakonec Atlantis, vražda monstra ve vaší cestě a vyhledávat perly aby koupily zbraně aby dělaly tak. Cesta jde tak moc přes vodu jak dole to, jak Raghim může jít, běží, skok, leze na, plavat a potopit se. Musíte se vyhnout pastem a dávat si pozor abyste nevyčerpáte zásobu kyslíku zatímco pod vodou. Pro předcházet k další úrovni musíte najít celou skrytou Crystals (každou úroveň obsahuje sedm Crystals) a dát je na mága který střeží východ k další úrovni. Řecko, Egypt a Atlantis každý má čtyři pod úrovně, tak hra má celkem 12. Téměř všichni nepřátelé jsou mytické kreatury jako Minotaurs, Harpies, Giant Scorpions a takový (v závislosti na které světě vy jste v) a vyžadovat jiné zbraně a triky aby vyzabíjely. Tam je devět jiné zbraně úhrnem, a Raghim může zavolat k sobě k třem v každém světě. Tyto mohou být koupený v malých chrámech nalezených v místnostech oba kozlicích moři. Úrovně jsou vyzývavé a dlouhý tak "BEGINNER" je tvrdý dost, ale pro ty, kdo udělají to skrz bez mnoha škrábanců hry nabízí tužší "MASTER" mód. Dobrý: Nejlepší věc o této hře je že to není jen další typická platforma. 50/50 kombinace skoku & běhu s plaváním & potápěním udělá to poněkud zvláštní, přinejmenším pro POČÍTAČOVOU HRU uvolnila v 95. Předtím, Sega uvolnil "Alex Kidda v zázraku World", Nintendoově "extra Marioovi World", a Amigaův "pasti & Treasures", všechny hry které kombinovaly platformu s plaváním a potápění. Ale nejbližší věc tomuto na PC že ví o byla "při hledání Dr. Riptide" (kde vy jste pod) a "Scubadventure" (kde vy jste potápěč v potápěčském vybavení). Tyto hry také zahrnutý omezený kyslík abys nemohl zůstat pod vodou dokud vy jste chtěli, které byli případ s tituly na konzolách/Amigaovi. Ale žádný dvou PC tituly daly vám flexibilitu aby obcházela na souši zároveň. Stará " prostitutka POČÍTAČOVÉ HRY" uváděla úroveň kde jedny mohla plavat/potopit se s omezeným množstvím kyslíku, ale to bylo spalo jedna-obrazovková "mini-hra" ve větší hře. 90% času, který vy jste byli na souši. Tak "Atlantis" měl jedinečný nebo přinejmenším zřídka viděný koncept, a skončilo jako křížení mezi "Prince Persie" a "Scubadventure" s grafikou podobnou "bohům"/"při hledání Dr. Riptide". Tyto grafika je spíše standard pro tituly sharewaru z středního 90- ovo a neměl by zklamat fanouška starých školních her. Atlantis- ův koncept také dovolil dávnou civilizaci k míchá s nějakými vysoce technicky vyspělými elementy (v poslední epizoda) ale já nechystám se zkazit se to všechno pro vás rčením více o tom. Staré zříceniny a města kde hra je stanovený jsou chladní a mytický kreatury které obývají je je hezký dotek který vytváří pravý pocit. Úrovně jsou vyprojektované, a Raghim- ovo animace (zvláště zatímco ve vodě) jsou dost dobrá. Zvuk je přítomen a efekty jsou ok ale trochu málo. Špatný: Tam není moc příběhu k této hře, a to je trochu smutný protože to je starověký a mytický místa/kreatury poskytují hodně pozadí které mohlo by být užívané lépe poschoďové-obeznámené s vytvořit něco složitější. Ovládací prvky jsou trochu nešikovné, tak jste si jistý, že vyzkoušet je v souboru readme ATLANTIS před hraním nebo oni budou hlavní důvod pro hodně umírání. Důležitý jeden je ten, že jestliže vy chcete přeskočit rozpor musíte držet dole "nahoru" klíč první a potom stisknout "přímo" nebo "zanechal" klíč jinak Raghim bude nejspíše skočit a DIVE místo toho - někdy právo na jeho smrt. Otravná věc na první úrovni je že vždy, když vy ztratíte život vy objevíte se znovu na začátku úrovně a všechno (koulí, nepřátelé atd) vrátí jen jako bys restartovanou hru, a všechny vaši zbraně jsou pryč. Ujistěte se, že chránit často. Nakonec, nedostatek in - game hudby může se stát nudný, tak jestli vy užíváte DOSBOX (a nejvíce musíte) běžet nějakou hudbu v zádech... Ošklivý: Dobře vy můžete pravděpodobně hádat to: nahé mužství. Udělený, on ztratil jeho šaty po bouři, přece však... Myslím si koncept je poněkud "historický správný" od tvrdit, že Olympijských her v starověkém Řecku kde nahé (ne, ženy kde nedovolený aby navštěvovaly/hodinky), přinejmenším podle mého starého učitele dějepisu. Pravda je , že "Atlantis" byla navržený dvěma ženami, tak to je pochopitelný proč tato myšlenka prošla. Možná, že to znamenalo jak žert nebo dokonce podivný pokus o dostat upozornění. V každém případě to selhalo, nějaké hadry nebo ještě lépe - nahý ženský hlavní potrubí-znak, mohl by změnit hru na slavnou poraženou stranu mezi čtrnáctiletými chlapci zpět pak, a možná prodaný více od PC - GAMERS kde (a stále jsou) většinou chlapi. Rozhodující faktor: Raghim nemá žádné hadry, ale kromě toho osobně nemyslím, že tento titul není žádný horší než další platformní hry v době (jako "oblasti chaosu"). Pravděpodobně špatný marketing a "tak tak grafika" měl za následek ubohý odbyt a to shodilo do neznáma společně s jeho výrobním Noch softvérem, Inc . Ale musím říkám to je ještě podivný že to trvalo dvanáct let do té doby, než to nakonec se objevilo v abandonware-společenství. Ale právě teď , že "Atlantis" nakonec se vynořil, že já navrhuji vy zkusíte to a tvořit váš vlastní názor. To běží jako šarm v DOSBOX 0.70. Třebaže tato verze hry je v německý to je snadné hrát dokonce když vy neznáte jazyk. To není hra s moc textu a tam není žádného dialogu tak to je plně hratelný pro všechny. Úvod-text je v Němci, a jedno nevýznamné slovo je zobrazený během každé úrovně (vidět obrázky). Menu je pěkný standard tak jen projde jinými volbami před hraním a vy vyřešíte to. Stáhněte další "čti mě" soubor v angličtině (z verze sharewaru) dozvědět se víc o ovládacích prvcích a hře sám. Jestli ještě vy si myslíte, že německou verzi saje vy můžete vždy doufat, že to nezabere další dvanáct let před anglickou plnou verzí je odkrytý. Ale ne- vsadit na to. A pro poslední, a pokud se vám líbí tato hra, to by mohlo být zajímavý aby vědělo že Atlantis - producer Thomas Dumstorf se zmínil o tom, že jeho posádka pozdější vývoj titul nazvaný "štěstěna koláček", uvolněný pod názvem Midasův software. To byl druh pokročilé verze Atlantis, se stejným druhem představy zemní a vodní hledání ale s více bizarní (jestli toto je možní) protivníci. Nikdy jsem hraný to a jestli to je tak težké dostat držení jak Atlantis bylo, pravděpodobně nikdy já budu.
Rok vydaní: 1995 Vydali: Noch Software, Inc. Obrazek:
|
|