To je 400 roky po zakládání, a mladé římské centurio je tábořil s jeho legií na březích na Tiberovi. Oni čekají na objednávky... To zní Rad nebo co? A moderní publikum ne jistě by nemělo velké mínění o toto málo hry, pocházet z nevinné minulé éry videohry historie. Ale, platí co je Caesarovo do Caesara, centurio v jeho času byl moc chladné za školu. Musím připouštět ten dožívající se toho znovu teď, když strategického žánru má dlouho dosaženou dospělost, dělá vás myslet na všechny cesty mohlo by je udělanou lepší strategickou hru. Ještě, to byl výbuch aby hrál, a ještě to je; jen ne po několik dnů a dny mají rádi další hlubší hry. Tak, co dělá tuto hru tak chladný? Pravděpodobně bitvy bude nejprve na každého seznamu. Záda pak taktiky byly vzácné aby byl viděný v hře (dokonce válečných hrách, většina které byla strategické), a dlouhé doba by prošla předtím, než to bylo obvyklý prvek ve videohry. Kromě toho v centuriu exekuce je moc hezký: armády jsou animované, a to je co udělalo tuto hru ve skutečnosti působivý. Bojový systém je samozřejmě jednoduchý dnešními standardy, ale to je ve skutečnosti velmi dobrý, dělaný s jen několik elementů. Vy dostanete před --definované volby pro bojovou formaci a začínání taktiku ale, mít námitky proti nejslabší nepřátelé- -a dokonce tak v případě, že vy vadíte zmrzačené oběti- -vy musíte dát nové pořádkům každou minutu pro jednotlivé čety v kritických bodech ( bojujících přestávkách kdy vy dáváte objednávky). Otvírací formace jsou málo a nemůže být upravený, ale to ve skutečnosti souhlasí s římskou vojenskou praxí, která diktovala standardní způsoby jak rozmístit armádu pro pravidelnou bitvu, inklinování aby nebralo na vědomí situace po ruce (to je důvod, proč oni couldn'tdeal s Hannibalem předtím, než Zama). Vojáci pohybují jen tak rychle, tak musíte předvídat situaci oba urážeje a obranně. Musíte plánovat jak lemovat nepřítele a chránit vaše vlastní boky: jednotlivá četa může způsobit spoušť v mnoha nepříteli jednom- -a rozhodnout bitvu- -jestli ti nejsou řádně manévrovat nebo podporovaný včas. Ale to nedostane tak šílený jak moderní RTS hry ?? la věk císařství: formace nejsou propustné- -ještě oni mohou být rozbitý s nadřazenou koncentrací akceschopnosti. Ve skutečnosti, kvůli pozoruhodné přesnosti (velmi jednoduché) simulace, druh bitev vy budete hrát v této hře vyplyne moc podobný jeden ve skutečnosti bojovala v Greco - Roman érě: dva odporoval liniím pevného pěšího pluku s hlavně pasivní rolí, a rychlé jednotky na obou stranách, zároveň pokrývající boky a hrozivého nepřítele , manévrování aby zatratilo celou nepřátelskou armádu s chytrým tahemnebo nadřazenou údernou silou ormanoeuvrability. (Kartágo také užívalo slony, kteří nikdy nevyhráli žádnou bitvu ale byla další hezký problém k vrhají po Římané.) tam jsou nějaké detaily které nebyly nalezený ve všech hrách taktiky a oni jsou moc rád, že vidím. Například morálka: kdy konfrontovaný s porazit čety uprchnou- -ale oni mohou také být zabití. Také, nemůžeš vidět nepřátelskou formaci do té doby, než vy rozhodnete váš vlastní, a vy ne- budete znát nepřítele taktiku do té doby, než vy rozhodnete váš zahajovací tah a bitva zahajuje. ( nepřítel je stejně omezený, on ne reaguje na vaše volby- -dokonce když z vaší perspektivy té vypadá jako když on jedná později.) bohužel tam je pár důležitých omezení která ne- simulovat skutečné prvky válečnictví také, ale oni pravděpodobně byli dán hardwarovými hranicemi. Například čety mohou přistěhovat se čtyři směry jen, a mezi diskrétními body (náměstími , která bojiště je neviditelně rozdělené do). A nemůžeš přikázat víc než jedna legie do bitvy; to je moc důležité omezení, protože to znamená, že nemůžeš koupit sebe tak mnoha číslům jak vy chcete,i když vy máte prostředky. (nicméně vy můžete porazit nepřítele zaútočením na několikrát s několika legií, boje několik bitev- -což znamená ztrácení vše až na posledního.) v námořních bitvách, vy přikážete vlajkovou loď proti nepřátelský, a výsledek který boje přizpůsobí zbytek bitvy, která jinak je asi jehož flotila je větší. Tak vy ne- přikázat celou flotilu v bitvě, jak vy děláte s armádami. Další ohromný bod v této hře je hudba. Jen jednoduchý zadní nápěv pro každou situaci, ale opravdu atmosférický, přivlastní si, a epos. Jinak téměř tam nejsou žádné zvukové efekty, hardware ne - poskytoval s více tehdy. Zbytek hry točí se kolem ovládání vašich armád a lodních parků a dislokujícího je kolem strategicky, moc málo provinčního managementu, krátké diplomatické styky kdy vy vstoupíte do zahraničního teritoria, a vůz závody a gladiátorův gamesof kurs. Diplomacie je extrémně slabý prvek hry, která je moc nešťastná. Téměř vždy to smrskne se na dvě volby: odejděte nebo bojujte. Než nějaký národ je ochotný předložit mírumilovně, to je téměř nesmyslný; a vy musíte si vybrat pravé dialog volby jako v dobrodružné hře, ale to zní náhodné. Vůz závody jsou nejvíce malebný prvek hry, a věřte nebo ne, sázení může být váš nejdůležitější příjem (nemůžeš uspořádat víc než jeden závodit každý rok, a jen v Římě). Vy řídíte váš vlastní vůz, a jakmile vy přijdete na kloub tomu, vítězství je automatický v nízkých úrovních potíže; tak vy jen skončíte hraní vůz závodní mini-hra každé otočení za účelem dostat peníze na vaše války. Zkrátka to je poněkud mělká strategická hra postavený na děsivém bojovém simulantovi, spolu s různými dalšími mini-hrami sbalila do staré tradice. Přesto osobně myslím si, že výsledek je ohromná hra která zaslouží si jeho místo jak klasika, dejme tomu to není perfektní, ale to je mnoho veselé zábavy. To je jistě jeden z těch her jež by přinášely prospěch hodně z moderní verze. Ale od té doby, co římský celkový War je hodně právě to, a je docela dobrý, který již krytý. Dokonce tak, po chvilce všechny bitvy jsou stejné, a jediná změna vy můžete představit roste úroveň potíže. Tak ne- očekávat centurio aby drželo vás jste bavili po několik dnů. Ještě je dobře mít nějakou rychlou veselou zábavu bez stává se přilepený do zdlouhavějších strategických her.
Rok vydaní: 1990 Vydali: Bits of Magic Obrazek:
|
|