West Adventure
West Adventure - náhled

Bohužel já nemohu říká, že já jsem opravdu obeznámen s čínským lidovým příběhem a legendami, proto já tak jsem byl překvapený, kdy já ihn

...

Captain Comic - The Adventures of Recenze

Pás na váš vesmírný hodí se a připravovat sebe být teleported přímo do světa který očekává. Všechno není co zdá se, a váš úkol znovuzískání ukradených položek je udělaný obtížnější mnoha nepřátel, kteří je kde kapitán komik vstupuje! To má pravdu, to je kapitán komik, jakýsi starší hrdina odedávna v roce 1988. To je legrační platformní hra která ukáže vám jaké platformní hry byly jako zpět v den. Dobře to byl zpět v den a dokonce kdybys nebyl tam... (ó!, promiňte; písňový moment.) pokračovat kupředu v každém případě a vidět co tento titul musí nabízet.

Příběh začne jak kapitán komik přišel k planetě Tambi obnovit poklady ukradené z planety Omsoc. Toto jednoduchý předpoklad je v souhlasu s počátečními dny platformních her; přinejmenším to má do jisté míry příběh, tak to je plus. Si všimnete grafiku hned; tam není moc z hlediska zvuku také, se zvláštními značkami a bebop džezy všechnomi uslyšíte, tak připravovat sebe pro co je přijít.

Graficky hra vypadá dobrý pro jeho věk. Obrazovka ukazuje mnoho barvy pro váš znak, nepřátelé, a jiná prostředí že vy se setkáte s. To je dobrý kolem dokola v této oblasti; to není velkolepý, ale mají na paměti že to bylo uvolněné v roce 1988, to vypadá pokutu. Tam je vždy mnoho akce na obrazovce také, s jinými nepřáteli v různých světech vy uvidíte, a někdy toto může být trochu naprostý s čísly která přijít na Vám. To je zvláště zjevné s nepřítelem taktikou náhle objevení kdy vy skočíte, jak byli běžný pro platformní hry času. Ještě, to je ovladatelný a většinou vyžaduje rychlý ohnutý zpět. Hra sám je snadná zvednout a nastartovat. Nakonec vy začnete nález položky, a brzo vy skončíte v hradu kde vy budete potřebovat hlavní položku je všechny, posvátná koruna.

Jak uvedeno dříve, tam není moc z hlediska zvukovýnebo hudba ostatně. Hra je jen 88 Kb co do velikosti, která by zdá se být hlavní důvod. Já nevěřím toto dopadá na hru, ačkoli. Ovládací prvky se zdají trochu uvolněný v době, zvlášť když skákání, tak tam může být volný čas kdy vy přeskočíte platformu. Toto bere nějaké dostávání použité k tomu, aby, ale to by nemělo trval příliš dlouho.

Ještě, to byla legrační hra a to bylo zajímavé aby vidělo hru nazvanou kapitán komik. Podívej se na jestli vy můžete vést ho na úspěšné misi pro planetu Omsoc! Pojďme slyšet to pro planetu Omsoc, ne? Dobře, jen hrát hru pak.

Vydali: Michael A. Denio