Wizardry III - Legacy of Llylgamyn
Wizardry III - Legacy of Llylgamyn - náhled

Čarodějnictví III - dědictví Llylgamyn

Background

roku je 1983. Co může společnost se dvěma slavný a milovaný tituly dělají

...

Ghosts N Goblins Recenze

Recenze | Screeny


Zdá se že tam ve skutečnosti jsou někteří lidé na světě to nikdy neslyšeli o Ghosts'n'Goblins. Pojďme vrátit se do 80'es, zlatý věk videa-her. A čas kdy hry byly hrané více nebo méně stejně na mnoha strojů, konzol a počítačů. Každý jeden z této platformy měla své vlastní schopnosti a proto měly jiný "styly" her. Někdy stejná hra na jiných platformách hraní mohla udělat úplně jiné dojmy. Třebaže tam byly vždy klony a xxx-záliby hitů, lidi stále dali hodně energie ve vytvoření něco nového a úplně originálu. A čas kdy video-hry začaly vážně pochodují do světa zábavy, vítězný stále více lidí moderního světa. A čas kdy arkáda stroje vládly světu hraní. To bylo čas který produkoval další rekordní legendu: Ghosts'n'Goblins.

Třebaže hry s tematikami hrůzy nebyla nový, nebyly tam žádné obrovské hitynebo přinejmenším nebyla tam žádná hra hrůzy která získala slávu GNG. To je jednoduchá-akční hra arkády se střílením a nějakých platformních elementů. Tam je odvážný rytíř, nádherná princezna a zlý démon v jeho hradu navrchu kopce. Tentokrát svět fantazie dobrý není čelící světu fantazii zlý ale pekelný nepřítel místo toho.

Říká se takto: náš hrdina Artur vychutnával čas s jeho milovanou princeznin Prin Prin - původně on udělal sebe pohodlný, sezení v jeho spodním prádle vedle princezny blízko hřbitova (?!) a vy můžete vidět hrad na vzdálené hoře. Náhle hrozný démon zdá se a unáší princeznu. Artur dává jeho obrněné jednotky na a začínají jeho hledání. On musí jít skrz hřbitov a les, předat starověkého město Camelota, vstoupit do jeskyní a být přijat požární jezero do dospělý jelený hory. Pak on musí dosáhnout nejvyšší komory hradu kde zlý panský drží jeho milovaný Prin Prin. On bude muset bojovat s různými druhy pekelných kreatur: démonové, čarodějky, draci, létání a ne-letících kreatur... Ale na samém začátku, kde vy proběhnete hřbitovem skákáním přes hroby zatímco zombie jsou vycházejí zemi je něco, co hra je připomenutý .

Bohužel co vy vidíte před vy je pravděpodobně nejzavšivenější omluva za konverze vůbec kdy. Jestli my odložili několik hmyzů které nejsou malí vůbec, to je nevysvětlitelný kdo mohl vytvořit hru vkládání jak málo materiálu jak je to možné, užívat řešení tak zjednodušený že běží hru úplně ničením nějakých částí z toho, dokonce používání somesolutions které jsou úplně nepřijatelné pro žádnou POČÍTAČOVOU HRU v tom doba. Později to je dokonce méně pochopitelný kdo mohl možná uveřejnit toto a dokonce použít to jak oficiální konverze jednoho z největších počítačových her vůbec kdy. Ne pochopitelný je zmírnění, pro to je čistě pobouření. Hra jistě daří se přinést nějakou hrůzu do vašeho života ale ne ve způsobu, jak bude se Vám líbí.

Kde začít? Dobře, první ze všech hry není rolovací jako originál ale vy postupujete skrz obrazovky. Všichni ti, kdo těšili se z hraní této hry na strojích arkády pravděpodobně otevřela jejich oči v nedůvěře do nynějška. Vy se můžete vrátit do původní obrazovky a vpřed znovu a pokaždé když vy vstoupíte do obrazovky to resetuje. Toto míní , že nepřátelé nenásledují vás; že můžete vrátit se a zvednout nějaké upgradenebo dokonce vrátit se a vpřed zabíjení stejných monster a sbírání prémií. Také, vy ne- vědět co očekává vás v další obrazovce - díra, platforma nebo něco jiného, pokud vy ne- již jste byli tam předtím, to je.

Nepřátelé nečekají na vás v nové obrazovce ale jen vytřeštíte nahoru po nějakém čase v jistých místech. Neuvěřitelný! Nejenže nemohou vyprovodit zombie příchod, ale vy dokonce nevíte jestli další krok je bezpečný do té doby, než vy memorujete možná místa kde kreatury zdají se. Například, pták se objeví na hrobu. Ale jestli vy jednoduše posouváte se na a vidět , že cesta je jasný a vy skočíte na hrob, pták mohl by zdát se kdy to je příliš pozdě k tomu, změnit váš názor a jednat s tím. Také, na jistých lokalitách to je možné jednoduše jít na před nějakými /každými /žádnými monstry dařit se zdát se. Toto dělá hru příliš snadný a nějaká místa se stojí banální. Vy jednoduše přesunete na do té doby, než vy dosáhnete konce úrovně. Rozvažování výzva vy jste museli obchodovat s originálem, to je víc než nepřijatelný.

Také, nějaký lokality jsou opakované v řadě získat délku úrovně. Ano, vy čtete to správně - úplně stejné lokality se stejnými položkami a objevující se kreatury zopakují dva nebo třikrát v řadě. Žádný nepatrný rozdíl, žádná nová nebezpečí, jen jednoduché opakování. Jestli vy uděláte něco jako toto a ukázat hru někomu, kdo nikdy nehrála hru před měla rád na začátku 70'es, on bude pravděpodobně uražený vaší mocí prosí vyhnout se nějaké /každé /žádné dodatečné práci tam. V tomto případě to je pobouření. Na třetí úrovni vy budete myslet že ty platformy zopakují sebe všechno skrz úroveň, ale oni jsou snadní ovládat kvůli obrazovce obrazovkovým postupem. Vy jednoduše trváte na svém právu okraj vyšších platforem a vy budete jen cestovat do té doby, než vy dosáhnete další části úrovně. Ne tak docela zábavný.

Rozvažování čas to bylo publikované, EGA grafika zvuk neuvěřitelný ale dokonce ne- grafika je uspokojující. Tam být moc málo skřítků nepřátel, předcházení nějakého /každého /žádného druhu lemování , které hra by měla dát vám, kromě možná nějakého zklamání. Většinu té doby kreatury jsou animované používající jen jedny nebo dva skřítky. Situace poněkud dostane lepší se šéfy nepřáteli na konci úrovně, která je očekávaná. Pozadí vypadá pokutu, ale tam jsou ještě mnoho zjednodušených řešení. Právě jako EGA sám by měl být dost. Vzhledy našeho hrdiny a monster nejsou přesvědčivé a věk hry je žádné ospravedlnění kvůli tomu. Vy najdete nějaké CGA hry s kreaturami dívajícími se mnohem víc působivými. Pokud jde o jednoduchá řešení, tam je jen jeden skřítek pro každou zbraň, tak zbraně jsou vždy obrátily se k právu dokonce když vy střílíte vlevo. Neuvěřitelný!

Pokud jde o hmyz nejvíce znervózňující jednoho je detekce kolize s objekty které můžete stát na. Jestli vy jste uprostřed skoku a padat těsně, nepadá blízko okraje objektů nebo platforem protože vy budete nejspíše propadnout je. Toto míní že můžete padnout do hrobu nebo pádu skrz zemi nebo platformu. Tam není žádná také cesta, kam jít dolů. Jestli vy dotýkáte se spodní části obrazovky, vy ihned upustíte život. Tam je velké sídlo ve městě Camelotůvovi kde vy musíte vyšplháte se na několik bachorky v originální verzi aby mohly najít způsob jak postupovat. Zde musíte jednoduchý pokračovat skrz zeď skákání které důležitá a zajímavá část hry. Netřeba jít nahoru a jestli vy děláte, nemůžeš jít dolů znovu. Proč oni udělali patra svrchní pak v každém případě? Již zmíněné platformy na třetí úrovni jsou pilněji stát na kvůli tomuto, tak kombinovaný toto s ne-vyzývavou schopností jednoduše přesune na nad nimi, zdá se že vy bojujete s hmyz víc než s vašimi in - game nepřáteli.

Hra dává tři jiné úrovně potíže ale to je moc snadné obecně, třebaže toto není nutně chyba, zvažující kvality hry. AI monster je moc zjednodušený a je omezení je k jednoduchým pohybovým vzorům, třebaže toto může je mírně zlepšený ve vyšší úrovni potíže. Mnohokrát vy můžete jednoduše skákat souboje a postupovat. Vyšší úroveň potíže zvyšuje rychlost monster a jejich čísla, ale jen toto znamená, že někteří přetřídili monstra se objeví znovu jednou nebo dvakrát. Toto také jde pro šéfy na konci nejprve, sekunda a pátá úroveň a pro démony kteří podporuje je ( draka na třetí úrovni). Většina větších démonů může být poražený jednoduchým rychlým střílením jakmile víte kde oni objeví se.

Pokud jde o démona na konci páté úrovně, on je předpokládáno, že je extrémně tvrdý ale on jednoduše opakuje stejný útok nasměrovaný k středu obrazovky dovolující vám jednoduše střílet na něj ze strany. Vy zvednete štít na páté úrovni která má schopnost zničit nepřítele kulky. Použijte to ve finálním boji proti ďábelský panskému a vy zničíte jemu jednoduchým střílením na něj. Příšerně snadný. Přinejmenším tam je poslední komora a od žádné jiné konverze měla to vůbec, toto je jediná originální část této konverze. Pokud jde o zbraně, kromě těchto štítu všech dalších zbraní jsou téměř stejní, s jen nepatrnými rozdíly v jejich rozsahu. Původně tam byly dvě kategorie zbraní zvažujících směrů, zatímco rozsah nebyl omezený. Toto vytváří více varianty v hře která jistě postrádá v této konverzi.

Po všech těchto zklamáních, tato hra sotva zaslouží si aby byl nazvaný videoherní dokonce bez odvahy aby uvážila fakt kvality originálního porovnání k PC konverze. Nejnižší značka je příliš vysoko pro tento. Mé to cenu pravděpodobně hraní protože to je snadné tlouct a znovu, kvůli titulu, mimo kurz. Na druhé straně, jestli vy nikdy nejste viděli originální verzi, možná vy totálně zničíte možný pocit hraním tento nejprve.

Toto recenze nemůže končit zde, s popisem PC konverze aby mohla ukázat dobře zasloužený respekt k originálu. A hra měla dvě pokračování. První volal Ghouls'n'Ghosts byl ještě lépe, ale přirozeně je nemožné dostat více slávy než předchůdce. Motor byl velmi zlepšený, tam byl víc originální a zajímavé kreatury, s lepší grafikou a efekty. Bohužel třetí hra v sériích je zveřejněná pro SNES systémy jen. GNG hry, kromě být legendární a slavný, jsou si jist mezi nejvíce zábavnými a zajímavými počítačovými hrami vůbec kdy.

Vy potřebujete ovládací páku aby hrála tuto hru.


Rok vydaní: 1987

Vydali: Capcom Co., Ltd.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo