Double Dribble
Double Dribble - náhled

Another C64 paměti oživl pro mě, tento čas s jménem dvojité trošky!

Hra byla udělaná Konami, stejný lidi kteří také udělali Blades

...

Abbey of Montglane, The Recenze

Recenze | Screeny


Napsal a navržený Art LaFrana a uvolněný jak shareware v roce 1993, také známý jednoduše jak Westminsterské opatství, Westminsterské opatství Montglane je jeden strašidelný a dost zatracená tvrdá Text Adventure nebo Interactive fikce.

Vy hrajete 14. století učence poslaného papežem obnovit Ten Treasures který byl ztracený v ohni který srovnal Westminsterské opatství.

Jeden zajímavý rys této hry je být schopen vybrat si barvu textu. Ačkoli proč kdokoliv by chtěl vybrat si černý na černi je za mnou...

Jak jakýsi pokračování LaFrana- ovo Hamptonského panství, je tam několik odkazů na dřívější hru a to je plná součást středověkého thrilleru, i když to dělá postrádat strašný hodně v znakovém oddělení, mající jen jeden NPC nějaké /každé /žádné důležitosti pro thegame, a některý z řešení problémů jsou jen bizarní.

Spiknutí, nicméně je uspokojování a dobře myšlený ven, všechny trhliny stranou.Jedna věc která žádná pořádná osoba mluvící anglicky chystá se zápolit s (já trhající mé vlasy ven do té doby, než já čte další dokument o hře) byla sloveso ' PRY ' .

Jestli vy jste Američan, vy možná nemáte žádnou záležitost s tímto.Pro my ostatní, to neznamená ' dívat se do' nebo některý z dalších obvyklých synonym, ale ' páka' nebo ' síla otevřená'. Použití slovesa v pozdější souvislosti dělá udělat hodně smysl, ale to není první věc většina lidí by uvažovala o nejprve. Nebo vůbec kdy.

Já nepočítám s kazisvět, jak to je dohled jménem autora a vyhovění knihovny.Herní popisy jsou báječné - velmi dobré čtení. Budete muset mít dobrou paměť, také, jak hodně složitější problémy (zvláště směrem ke konci hry) vyžadovat nejen logiku a aplikaci ale také moc podrobné vyšetřování scény sady v textu. Já jsem byl musel vystopovat a odvolávat se na Walkthru k tomu, aby udělal postup v několika stupňů. Slídění stranou...

Jak se všemi Interactive fikcí, to je dobrá myšlenka udělat mapu oblastí vy prozkoumáte a držet několik poznámek pro pozdější odkaz.

Toto hra rozbíjí obvyklou konvenci pro Interactive fikci a Text Adventures v tom, že to nemá skóre. Vyhodnocovací systém je držený dosažením mužstev. Tam je dokument pro download který vypracovává na tento a také dává vám malou informaci o hře, nastavení scény. Já doporučuji čtení toho před nakládáním na dobrodružství.

Použití HELP příkaz čas od času je dobrá myšlenka připomene vám slovesa vy můžete a by bych mělo používat.Hra stává se základním způsobem ' hádat sloveso ' někdy, které je spíše zklamání.

Nenechte, ať se to odložit vás ačkoli. Toto hra dobře je napsaná a, navzdory neohrabanému rozhraní, absorbuje a vytváří vhodně napjatou a děsivou atmosféru. Později v hře, hádanky se stojí složitější a jsou víc odměňování. Však očekávat, že zemřete kdy vy poprvé se setkáte s první, a jen, NPC.

Toto je jedním z nejvíce jedinečné a frustrující Interactive hry fikce já jsem vůbec kdy hrál. Já stále nemám dokončený to. Ale já chci! A to je opravdu vadí to, jak ??

Celkově, rád bych dal tuto hru vyšší hodnocení kvůli vkusnému a dobře promyšlenému spiknutí. To je jen herní motor, nedostatek NPC'S a rozhraní které nechává to dolů.

Jestli vy můžete žít s těmito, ačkoli, já vysoce doporučuji to nějakému /každému /žádnému fanouškovi Textu Adventures nebo pro každý kdo těšil se z v jménu Rose, DaVinci kód nebo cokoli H P Lovecraftem nebo Aleister Crowley.

Obrazy vyčarovaný je fantastický. Puzzles vhodně tvrdý (možná trochu příliš tvrdý v době) a spiknutí, tak jsem řekl jsem, je ohromný, vyvíjení a dozrávání do thrilleru který bude držet vás chcete vědět více jak to řeší předchozí háky a jiskry odhalení která přerušení openyour podezření.

A to je, v mém knize přinejmenším, moc uspokojování.

Běhy pokutují v DosBox na nějaké /každé /žádné platformě nebo jednoduše jak Windows proveditelný. Já jsem zahrnul Unixové soubory čistě pro případ kdokoliv může převést je do univerzálního formátu dokumentu. Myslím, že oni jsou poškození, tak není žádný Hint - book pro tuto hru, jen Walkthru.

Myslím, že remake této hry je zasloužený, použití lepšího motoru jako je tulák kosmický prostoru- ovo TADS (Text Adventure systém designu) který je nalezený v http://www.kluci.org. Rozhodně mající cenu pohledu na, podle mého mínění, ačkoli to je jedna tvrdá hra.


Rok vydaní: 1993

Vydali: Art LaFrana

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo