-jeden život. Jedna hra.Volby?Žádné volby.Jen Nethack - Welcome, Mazes hrozby... To je div, hra který je vývoj zblázněný do téměř po dvacet let zdarma. Bez platu, bez chrismas prémií a bez svítící s verandou zaplatily společností, i když to by bylo vysoce zasloužený... A to je div, co dvacet let může udělat hře... Historie It první začala jak prodejný člověk / sestup tulákovi, a byla původně napsaný Jay Fenlason mezi s Kennyem zalesněnou krajinou, Mike Thome, a Jon Payne/. Prodejný člověk byl zpátky pak jen vylepšená verze tuláka, ale na stejném roku, Andries Brouwer dělal hlavní přepsání hry, zlepšilo všechno, a potom uvolnit prodejného člověka 1.0.1, 1.0.2, a 1.0.3, načež, don G. Kneller portoval to PC. Pak, po chvilce DevTeam vedení od Michael Stephenson vzal hru pod jejich křídly, a bylo zlepšující se to z pak ustavičně. A zatímco DevTeams mužstva rostla, jsou tam také jiní, kdo poskytli myšlenky, a dokonce jiné varianty Nethack /e.g Nethack+ od Stephen White a lomítko od Tom Proudfoot/ celé historie vývoje lze nalézt zde: http://www.nethack.org/v343/tištěný průvodce.html#_TOCENTRY_51 Vy jste @. Co ještě vy potřebovat aby věděli... Vy jste @, a oni jsou dopisy, věci, pasti a dveře jsou symboly, a zdi jsou linky. Tak jak vy lišíte je z eachother? Nemůžeš, jestliže ne vy budete hrát hru nebo učit se / dozvědět se příručku srdcem. Vy zvyknete si na rozpoznávající je včas, a při dělání to, vy můžete také identifikovat je z vzdálenosti s pohledem příkazem ). Akce jsou řízené klávesnicí, s téměř každým dopisem užíval, dvakrát. Někdy dokonce mnohokrát, s posunem a altem-kontrolou. Tak ano, to vezme čas. Vy můžete sedět, jíst, psát, setřít vaši tvář, prosím atd a tak dále.. Tam jsou četné příkazy v hře, ale čas to vezme učit se / dozvědět je bude mít cenu toho. Všechny příkazy jsou zmíněné v příručce, a jsou také viditelnost v hře, stlačením h /pomáhá/ a potom seznamu herních příkazů. Kdo jste? Můžete vybrat si, že vás jmenujete, znakovou třídu, závod, pohlaví a zarovnánínebo nechat počítač se rozhodne. Rozhodnutí která vy uděláte, ovlivní vaši budoucí hru v četných cestách. Vaši bohové nebudou stejný, dary že vy dostanete z obětování vašemu bohu nebude stejný, položky, schopnosti a cesta který můžete hrát na celou hru nebude stejná. A oni nejsou nikdy i když vy byste hráli stejné znak třídu vícenásobné časy v řadě. Proč? Hra nikdy není stejná... Mazes hrozby jsou vygenerovaný invidually vždy, když vy začnete novou hru. Tak bude monstra, obchody, a položky které vy narazíte na. Žádná hra bude hraný dvakrát (pokud vy nenarazíte na mrtvolu vaší předchozí hry. Ano, je možné) znaky získají úrovně, jeho schopnosti zvýší jestli oni jsou užívány, a tak bude jeho schopnosti.Jeho schopnost číst spellbooks, schopnost užívat jisté zbraně, holý-předaný boj atd a tak dále..Tam jsou četné schopnosti které může být vyvinuté způsobem "dělat a učit se / dozvědět se". Esence... Spojení do Valhaly, quatations ze starověkých mýtů, kreatur z tohoto světa, thronerooms starověkých králů, úlů, obchodů, Oracles a tak dále.. a tak dále.. Vy jmenujete to, a tak mělo by to bylo nalezený... Hra má nezměrné množství odkazů na všechno, zda to bude medúza z řecké mytologie, Mjollnir z Valhaly nebo Balrog z tohoto světa, to lze nalézt. A nezbytný bod je, které tyto upraví hru dokonale. A i když tam jsou kreditní karty, drahé kamery, flashlamps a policajti zaútočení na s koláči, kdy vy hrajete toto sám v noci, vy nikdy nedostanete pocit,že něco by neměl být v hře nebo že to redukuje vysokou immersionthat tuto hru možná má. A dokonce když to jde jen normální zvířata, objekty nebo jména, tam je ingame odkaz, který nabízí dlouhý text jich. E.g "jeden prsten" by odhalil začátek knihy; Tři prsteny pro Elven - kings pod oblohou... Tam jsou víc položky než vy můžete spočítat, více kreatur než jsou tam v hrách, které vy jste hráli před svázaní společně, více možností, více výběrové hovězí než mohl bys vůbec kdy snít jsou v hře, zda ty by byla polymorfní sebe do afemale draka a potom rodící armády dětských draků nebo obětování vašemu vlastnímu rodu vašemu vlastnímu bohu a je pak potrestaný se železným míčem napojeným na váš úhel. To je vše tam... Tam nejsou žádná zvuky nebo hudba, žádné grafické nádherné nebo nemotorné 3d kreatury které jsou štvané s rozbitými brokovnicemi, žádný tanec barev s neurčitými pixely ne pozoruhodnostmi v obrazovce jež by dělala vás chvět se úžas. Tam je jen, Nethack, a to by mělo být víc než dost. Rozhodující faktor je, že Nethack je exellent hra, a že má to cenu každého momentu že to bere skončit to. Zda ten bude týdennebo spíše tři roky... http://www.nethack.org/ - oficiální sitehttp://www.statslab.vačka.účet.uk/~eva/nethack/spoilerlist.html - kazisvětové a tipy
Rok vydaní: 1992 Vydali: devteam@nethack.org Obrazek:
|
|