Brutal - Paws of Fury
Brutal - Paws of Fury - náhled

Brutální - Paws zlosti byla smrtelný Kombat klon udělaný Gametek v roce 1995. Snadno tak dobrý jako MK, to nosí na stůl dobré množství po

...

Infiltrator Recenze

Já mám pravidlo pro já sám že já ne- nebudu recenzovat hru jestliže ne já jsem hrál přinejmenším 80 - 90 procent z hry. Někdy má neobratnost zabrání mi před porážející kterou finální šéf ale nenechá to odradit mě. Kvůli tomu nějaké hry jsou veselá zábava aby recenzovala a někteří jsou práce. Když jsem poprvé začal infiltrátora a hrál na několik minut jsem myslel jsem byl si, že tento měl být práce. Já jsem byl špatný (většinou). Infiltrátor má své problémy, z nichž mnohé je výsledek skutečnosti, že této hry byla navržený k tomu, aby běžela na moc pomalém stroji ( dnešními standardy) a dostávání to běžet jen přímo vyžaduje malé štípání. Jestli vy můžete projít to, nicméně toto hra nabízí nějakou osvícenou veselou zábavu do žánru který je ovládaný intenzivní a moc s tím spojený hra. Infiltrátor nemá ani z těchto. To je poněkud hloupý, snadný aby učilo se / dozvědělo se/akční hru simulace která ne- vzít sebe moc vážně.Vy hrajete hru jak všechno všechno, multi --talentovaný hrdina Johnny - ův Jimbo Baby - ův McGibbits. On je obviněný z dokončení tří misí do porazit šíleného vůdce a chránit lidskost. Každá mise zahrnuje létání helikoptéra k nepřátelskému táboru a potom infiltrovat jejich táboření aby mohlo dosáhnout jisté tajné akce objektivní jak definované misijní cíle že vy jste dostali. Tam není žádný příběh, tam není žádný znakový definice a tam je moc málo dialogu. Infiltrátor je docela jednoduše tři misijní kampaň a to je to. Neočekávejte víc a nebudete zklamaný. Každá mise může být rozdělený na dvě části, vrtulníková simulace a mise země. Já budu mluvit o každý individuálně.

Vrtulníková simulace: Letové simulace typicky vysoce jsou zapojená úsilí s příkrou křivkou učení. Být nejdřívější herní infiltrátor opravdu nemít technologii za to být to sofistikovaný. Vy musíte učit se / dozvědět se několik ovládací prvky a vy máte nepřátelské letadlo chtějící sundat vás ale jakmile vy rozumíte pravidlům hry a protokol k tomu, být užívaný to je opravdu docela jednoduchý aby dosáhl místa určení bezpečně. Klíčové slovo zde učí se protože tato celá hra je asi pokus a omyl. To je vestavěný že vy zemřete mnohokrát jak vy sbíráte informaci vy potřebujete aby vyplnili misi úspěšně. Jestli vy umíníte si učit se / dozvědět se novou informaci vždy, když vy zemřete vy brzo být moc úspěšný v setkání cíle. Vezměte nějaké poznámky.

Vzdušný boj (jestli vy můžete nazývat je to) jsou dost chabí. Jestli vy jste napadení, že to je od tryskové stíhačky který je desetkrát rychlejší než vy a má lepší zbraně. Toto hra není o bojujících bitvách antény. Bod zde je aby dostal se do vašeho cíle bez toho, muset bojovat. Jestli vy jste napadení, že vy máte možnost střílení letadla dolů ( vyhlídek byly proti vám) nebo použít vaše raketové obranné systémy aby odvrátily útok do té doby, než vy dostanete kde jdete. Bod, znovu, je že nemusíte bojovat. Objekt je aby klamal nepřítele do myšlení vy jste jedni z nich. Já opustím to na vás vyřešit.

Nejošidnější část simulace části mise přistane bezpečně. To vezme nějakou praxi. Hra je neodpouštějící o pokusu o přistát bez vaší údajů měřidel bytosti jen pravé. Samozřejmě, musíte také přistát neodhalený nepřítelem.

Pozemní mise: To je strana hry která držela mě hraní. Mise země vyžaduje malou strategii jak vy máte časovou mez jakmile vy přistanete aby dosáhli cíle a vrátit se do vrtulníku. Každý nepřátelský tábor má pět stavení který musí být důkladně hledané aby našli položky které vy potřebujete aby uspěli. Vy dostanete pět pokusů o dodržet konečný termín. Vy zemřete jestli vy jste chycení nepřítelem nebo jestli časovač vybíhá. Kdy vy zemřete, že vy začnete znovu ve vrtulníku hned po přistání. Kdy vy vyčerpané všechny pět pokusů vy musíte začnete misi přes ze začátku. Jediný způsob jak setkat se s časem objektivním je aby věděl předem kde vy musíte jít a co vy musíte udělat. Proto, mise země jako simulace je proces pokusu a omylu. Vy budete sbírat více informací každý pokus vy uděláte a nakonec budete mít všechny informaci vy potřebujete aby dostali kde vy potřebujete aby šli a v pravé objednávce ve vymezeném čase.

Pro vyhnout se odhalení vy dostanete sadu falešných osobních dokladů které můžete ukázat nějakému /každému /žádnému nepříteli který zastaví se vy. To pracuje asi 90 procent z času. Tam jsou převleky vy můžete najít a nosit aby udělali módu snadnější. Jestli vy jste objevený alarm bude znít ale vy budete mít ještě příležitost k tomu, uniknout a skončit misi. Pokud vy nebudete nosit převlek budete mít štíhlou šanci na končení, nicméně. Alternativně vy můžete použít chemický postřik a plynový granáty aby poskytly nepřítele bez vědomí abys mohl uniknout. Oni probudí se z plynu ne mít připomenuté setkání. Já jsem dostal pochechtávání z grafiky a animace užívaný v scénách země. Znaková animace jsou primitivní ale oni vyhovují účelu si myslím.

Infiltrátor není blýskavý. Jsem si jist že to trpělo ze skutečnosti, že nesený vzduchem Ranger vyšel následující rok a byl moc hlouběji a s tím spojený hra. Ještě, tam je veselá zábava aby byla podveden jestli vy dostanete se do tohoto stylu hry. Letová simulace by neměla odstrašit vy opravdu to není ten špatný jakmile vy víte, jak vyhnout se konfliktu. Mise země jsou zvýraznění hry, nicméně. Já dám tento tři a ne lítost mít hraný to jeden kousek.

Budete muset zpomalit tento hodně aby dostat to aby hrát právo. Já jsem spustil to v mezi 500 a 750 cykly (váš PC může se lišit). Jestli to příliš rychle provozuje helikoptéru je obtížný nebo nemožné aby ovládal. Příležitostně herní časovač na zemi mise by zrychlily a běžet dvakrát na jeho normální rychlost. Všechno by běželo v extra rychlém pohybu. Já jsem nikdy nepřišel na to, proč toto stane se ale jdoucí do stavení často (ale vždy ne-) opraví problém. Běžte INF začít hru.

Příručka má celou vrtulníkovou řídící informaci stejně jako nějaké důležité tipy na uspějí na zemi.Tam je hodně přebytečná informací o hrdinovi Johnny - ův Jimbo - ův McGibbits že můžete přeskočit.

Za Mobygames triviálnosti ... Jestli vy jste hráli tuto hru na NES to je ve skutečnosti infiltrátor II že vy jste hráli. Zřejmě to je pokračování této hry.

Vydali: Chris Gray Enterprises