V severské mytologii, Heimdall je bůh strážce který chrání jediný most mezi Asgardem ( země bohů) a Midgard ( země lidí). V hře, ačkoli, není žádná zmínka o toto a on jen objeví se v jeho smrtelném stavu / státu, jak vaše hlavní charakteristika. Úvod, který, s výjimkou momentu kdy vy zemřete, je doprovázený jedinou hudbou z celé hry, vysvětluje většinu příběhu. Zdá se, že v jeho pokusu o měnit průběh války v jeho prospěch, Bůh Evil Lokia ukradl Odinův meč, Freyja- ovo kopí a Thorovo kladivo. Zbraně sklíčily do Země a zřejmě, v tomto věku Ragnarok, bohové nemohou vstoupit Midgard bez braní lidského tvaru. Tak oni poslali Thora vyvolá rozruch nad severní vikingskou vesnicí, "a druhý den ráno Ingrid, mladá dívka zjistila, že byly 9 měsíce gravidní". Po dlouhém a euforickém úvodu, vy dostanete se do vybrat si mezi třemi volbami: naložte ušetřenou hru, novou hru se subgames a bez. Jestliže zvolíte tak, cesta vy vezmete ty zkušební subgames budete pomáhat počítači definovat vaše statistické výkazy. Vy dostanete standardní znak jestliže zvolíte nevzít je. Obousměrně já ne - jsem neviděl velký rozdíl. Jak mladý Heimdall budete muset se účastnit 3 jiných konkurencí: Sekera házení, vepře tepání a lodi boje. V první vy ovládáte sekeru použití vaší myši, tlačící Left - Mouse klávesa aby hodila, zatímco ve zbytku soudů vy budete užívat O, K, Z, X jak řídící klíče a mezerník aby vykonával potřebnou akci, buď pokus o chytit vepře nebo asword houpání. Nevím důvod pro chudé volby v klíčovém výběru, ale já strávil hodně času vyřešení je. Aby mohl úspěšně kompletní váš cíl znovuzískání božských zbraní vy potřebovat pár přátel. Vy musíte vybrat stranu ze šesti, včetně vás, před zkoumáním Heimdall- ovo světem, a závisíte na tom jak dobře vy jste účinkovali v těch subgames já jsem zmínil se o předtím, vy uvidíte jiné množství znakových voleb (až do 30). Tyto zahrnují různé profese: válečníci, průvodcové, loďařové, navigátoři, druidský, zloději. Každý má jiné statistické výkazy, válečníky vlastnící větší sílu a zdraví, zatímco druidský a průvodcové jsou dobří v runelore. Runelore je moc důležitý jestli chcete identifikovat a užívat velký výběr magických svitků vy najdete. I když vy musíte vybrat si 5 dalších straníka, 3 z nich bude jen slouží pro uskladnění položek inventáře, protože vyrovnání nahoru tak je pomalé (já jsem skončil hru s úrovní 7). Oni budou úplně zbytečný jestli čelní silnější nepřátelé později v hře. Po tomto, svět Heimdall bude otevřený pro vaše zkoumání. Tam jsou ve skutečnosti tři světy které potřebují být "vandalsky ničit": Midgard, Utgard ( země obrů) a Asgarda. Jeden pro každou zbožnou zbraň. Nezdá se příliš logický ke mně, ačkoli, od té doby, co oni předtím řekli, že všechny zbraně byly hozené na Zemi (Midgard). Vy budete cestovat z ostrova ostrovu do té doby, než vy dosáhnete jednoho se zbraní. Při odkorňování měl jsi tři straníci vybrali v stránce inventáře ( obrazu helmy). Můžete si vybrat který máte privilegium dýchání nějakého čerstvého vzduchu kliknutím na položky knoflík (v stejné obrazovce inventáře). Po nastavení stopy na ostrově vy budete přepravovaný z mapy obrazovky k sériím kobek s nějakými primitivními pravoúhlými místnostmi. Ne co vy byste normálně byste volali detailní svět (vy můžete obdivovat nějaké svítilny, stromy, sochy a hrudi po cestě), ale varianta ne - nenechala mě nudná, plus, tam jsou nějaká zvláštní prostředí později v hře. Ignorující nedostatek detailu, grafický styl je opravdu hezký a zaslouží si obdiv. Základním způsobem vaše expedice se stanou kompletním kořistí Festivals, sbíráním celého materiálu odešel mrtvými nepřáteli a uložený v hrudích. Vy najdete nějaký izolovaný NPCS (většinou "dáte mi něco a já dám vám něco jiného na oplátku"-typ) a dobrodružné- podobné hádanky, ale ti nezmění hru na hlubokou RPG zkušenost, zvlášť když vy neznáte váš sekundární cíle nebo materiál vy potřebujete aby jste mohli vykonat hlavní hledání. Na začátku vy náhodně navštívíte ostrovy bez znalých celých možných akcí a skutečnost, že nějaký položky vy najdete jednoho ostrova by měl být použitý na další za účelem dostat druhou položku která je potřebná dále ve vašem hledání. Nějaké hádanky mají vskutku nějaké rady psané ve formě svitků, ale nezeptá se mě které typ klíče, který vy potřebujete aby otevřeli určité dveře. Já jsem totálně bezradný jestli je tam ve skutečnosti zvláštní prvek vy můžete použít identifikovat je. Další vážné problémy vy se setkáte se zůstává na živu a ovládání vašeho inventáře. Ale jestli vy užíváte stejné znaky na každém ostrově a pít všechny dávky, které vy najdete (ti zvýšit určité statistické výkazy s 5 body) zabíjením vašich nepřátel se se budou zdát se snadné. Já nemohu říct stejný o legračním bojujícím systému. Namísto jednání s nimi krokem za krokem-a-kliknutí, pokaždé když vy vstoupíte do boje nová obrazovka zdá se, s několika voleb jako útok, brání, běh a kouzlo. Nicméně, skutečný problém je že vy potřebujete aby vybrali si opravdu rychle zbraň a po tom kliknutí na útočném knoflíku, před vaším nepřítelem se pohne. Jestli nemáte rychlý ohnutý zpět vy zemřete často. Vy můžete použít různé metody jak obnovit život vaší strany, z jídla k extra léčí a energie hláskuje. Ve skutečnosti to je druh položek jsem byl zvyklý výlučně skladovat v inventáři 3 členů zbývajících na lodi. Jestli jeden z vašich znaků zemřely, vy můžete použít ressurection kouzlo, které vy můžete najít ve všech obchodech které jsou rozptýlené na jistých ostrovech. To bude problematický, ačkoli, jestli vy ztratíte ten, který má většina runelore a síly, protože vy potřebujete specifické množství runelore použít kouzlo a nedostatek síly dělá vás slabý proti budoucím oponentům. Omezený prostor inventáře znamená vyřazování zbytečné položky. To je těžké udělat to v Heimdall protože vy nemáte žádnou představu které svitky nebo věci vy budete potřebovat později v hře. Budete muset zvláště se spoléhat na vaše jasnozření a vyhnout se házení vzácného materiálu, jinak budete muset znovu navštívit stejný ostrov kde vy předtím jste našli to. Pro tento typ her já mám rád okolní hudbu a zajímavá NPCS držet mě jevící zájem. Bohužel, Heimdall postrádá jak to tak ono končí být generický RPG to nutí vás na dlouhém výletu rabování. Na druhé straně, zvažující rok vydání, nedostatek hudby je pochopitelný, ale opravdu primitivní zvukové vzorky užívaný pro různé akce jako kroky a houpání meče není. To dělá žádný skutečný rozdíl jestli vy hrajete v tichém režimu (s výjimkou úvodu). Není žádný poschoďový postup kromě vracení ztracených zbraní. Heimdall přináší něco nového kombinováním žánrů a překřížení hranic mezi nimi, ale nakonec to cítí víc jako úvodní část k pokračování. -vy můžete chránit vaší hře jen když vy jste v hlavním mapové obrazovce, v stránce inventáře. Také tam je jen jedno šetření štěrbinu. -při běhu nastavení si můžete vybrat mezi klávesnicí- a myší-založenou kontrolou. Já myslím, že to je určený pro pozdější, ručička byla použitá v obou případech. Řízení klávesnice použití kurzorové klávesy, SPACE a ENTER. Myší-založená kontrolní použití tlačítka myši a kurzorové klávesy. V obou případech přepnout mezi znaky, které vy potřebujete aby tiskli F1, F2 a F3. -v myší-založené kontrole, zatímco vy můžete pohybovat vaším znakem použitím myši, já bych navrhoval kurzorové klávesy místo toho. Myš by měla být užíván při boji a ovládání vašeho inventáře. -únik do vystoupit hru a P pozastavit se. Běžte Heimdall.exe. To pracuje v XP (bez zvuku), VDMSOUND a DOSBOX.
Rok vydaní: 1992 Vydali: 8th Day, The Obrazek:
|
|