Pojďme čelit tomu. Jestli vy jste lidský muž, vy pravděpodobně hraný s armádními muži jednu chvíli ve vašem životě (nadějně kdy vy jste byli mladí). Vzrušení že vy jste dostali jak váš málo zelených chlapů udělali odvážný útok na šedý německý základní tábor, házení děl z mramoru a dělání ten podivný peow-peow hluk zůstane s tebou dlouho. Pro nějaký to nikdy opravdu odchází, a my toužíme po být schopen zažít to znovu. To je místo, kde Halls Montezumaa: historie námořních pěchot Spojených států vstupuje. To je právě jako klasická hra Army Men, na pevném poměru, použití karet. Rozhraní ne - netrvalo tak dlouho zvyknout si na jak já jsem byl myslel, že bude, být schopen ořech většina z toho ven a mít plnou hru v krátkém 30 minutách sezeních. Hra koná se na typické strategické hře hexadecimální mapě, použití karty aby zobrazila vaše jednotky. X symboly nebo pro pěší jednotky, O' jsou pro obrněné jednotky a -'s jsou pro dělostřelectvo.Potom co vy vyberete si váš scénář, a který strana, kterou vy chcete být obvykle jedna strana má velkou výhodu nad další), vy můžete zavolat podrobným zprávám všech vašich skupin. V této obrazovce vy můžete vidět jaké skupiny slušet se nebo unavené, které rozbily vedení, kolik ztrát oni ujali se, dokonce zda jejich přívodní vedení byla odříznuté. Z podává zprávu menu, vy můžete také vyzkoušet všechny cíle na mapě a vidět kdo vlastní je, a také jaká skupina přepokládá se, že zabírat/osvobodit je pro více bodů. V objednacím menu, vy můžete poslat příkazy dolů k vašim dělením. Nicméně, oni nesmějí vydat se, že vy jste byli očekávat, že oni budou užívat, a jestli oni udělají kontakt s nepřítelem zkusí a vhánět být zpět, spíše než riziko být zabitá.Každá věc v této hře točí se kolem vaší potřeby aby získala více Victory bodů. Po určeném počtu závitů které je jiné pro každou mapu, osoba s většina VP vítězí v. Mohl bys být uprostřed smělé ofenzivy, kdy soudce volá čas a Rommel jen začíná vysmát se za zády vaší tváři a krade vaše obědové peníze. Jsoucí starší hra, já neočekávám značnou velikost z grafiky a zvuku, jen funkčnosti. Grafika pracovala, kdy vy jste vypracovali co symboly mínily na kartách, to byl dost snadný aby malovalo nahoru armády v akci. Zvuk byl další příběh ačkoli. To bylo velmi minimální, které bylo OK, ale co bylo tam bylo tupé. Pohybující se jednotky udělaly hluk, jednotky utrpení pod třením udělalo hluk, a to bylo asi to kromě nějakých dalších PC-SPEAKER ofin a rozmachů. V závislosti na kde vy cítíte Graphics a zvuk náležet na prioritním seznamu hry, možná, že bys mohl chtít vyhýbat se z toho, ale někdo jiný mohl dělat hůř než dávající hru vyšetřuje kvůli nějaké veselé zábavě. PRO'S +přesná simulace sezení za stolem řídícím vojáky +dost rychlým tempem +snadný aby chápalo CON- ovo -Graphics jenom funkční -zvuk méně než adekvátní -nemáte přímou kontrolu nad individuální jednotkami
Rok vydaní: 1990 Vydali: SSG Strategic Studies Group Pty Ltd. Obrazek:
|
|