Duna 2000 je jedním z několika her založených na sériích duny knih Frankem Herbertem; základ příběhu je to, že nejcennější substance v galaxii je známé jako koření, které jen může být nalezené na planetě Arrakis, také známé jako duně. Kdokoli ovládá koření ovládá osud celý galaxie! Hra sám je remake duny II, také udělaný Westwoodem studii, komu můžete si pamatovat z příkazu & vybojovat série. Pozdější série má ohromný vliv na tento remake, s různými herními mechanismy a řídicí systémem bytostí moc znatelně stejnou. </p><p>Koncept je docela jednoduchý, jako u nejvíce RTS herní: Vy začnete výběrem vaší strany mezi jeden ze tří hlavní domy - Atreides, Harkonnennebo Ordos. Příběh a mise jsou jiné s každým domem, tak to dělá dá vám jisté množství opakování které je vždy přivítání. Každý dům má jiné síly a slabé stránky, s Harkonnen jednotkami často být silnější ale pomalejší než Atreides ekvivalenty, například. Císař oznamuje že kdokoli produkuje většina koření ovládne dunu, a vyhrát tuto soutěž vy budete potřebovat aby vyhnali vaše konkurenty. Mise většinou se skládají z hromadící koření (které zdvojnásobuje jak vaše zásoba peněz), a boj další domy, bezmála takové jak vy byste v příkazu & vybojujete nebo v podobných RTS hrách. </p><p>Každá mise je představený směsí živé-akce a CGI scén, se stejnou kvalitou jak můžete být použitý k tomu, aby z dalších Westwooda titulů studií. Tam je také důležitý zjev Johnem Rhysem-Daviesem, jak Sněmovna Atreides poradce. Hudba je poskytnutý dlouhodobým Westwoodem studii spolupracovníkem, Frank Klepacki, a hudba je dobrý, jestli možná ne tak pamětihodný jak některý z jeho jiné práce. </p><p>Hra sám dovoluje volba úrovní potíže, tak hráči nový pro žánr by neměl být odložený, jak snadný mód je přesně to na několik prvních úrovní. Pro ty v potřebě výzva, normální a tvrdý režimy by měly poskytovat trochu víc potíž. Strategické výzvy jsou trochu na stinné stránce, a silný váš nepřítel s nadřazenými čísly je často nejrychlejší cestě vítězství. Zatímco různé jednotky mají jejich síly a slabé stránky, ve skutečnosti docela často použití jen jedněch nebo dvou jednotkových druhů je víc než dost pro mnoho z misí. </p><p>V misích, obvyklý způsob jednání je aby budovalo základnu na skalnatých částech mapy. Vy nemůžete stavět na písku, a aby jste mohli zabránit vašim stavením z toho, být poškozený, to je nejlepší první položit betonový základ. Když jste jednou váš základ a sklízet koření, je čas prozkoumat mapu. Kdy nejprve v oblasti, strana mapy nespatřené vašimi vojáky bude krytý v černém rubáš. skautingem vpředu s vašimi jednotkami, vy můžete vyčistit toto z mapy a dovolit sebe vidět jaké vaše nepřátele jsou až. </p><p>A stálá hrozba vašim vozidlům (a obvykle váš žnec) je červ písku. Tyto obrovské kreatury projedou písčinami duny a může konzumovat velká vozidla v jednotlivém doušku. Kdy znamení červa blížícího jsou viděná, to je nejlepší pro vaše vozidla aby našla bezpečí s ledem a čekat pro to míjet vás. </p><p>Obecně, to je příjemná strategická zkušenost, zvednutý nad dalšími RTS hrami z jeho času nastavovacím a barevným uměleckým směrem vesmíru duny. Pro mnoho, toto bude cvičení v nostalgii, a v tom, že nebudete zklamaný. fanoušci duny mohou také vychutnávat toto, zvláště jestli vy jste fanoušek 1984 filmu, styl kterých je napodobený v cutscenes. Nicméně, tvrdí strategičtí fanoušci mohou si přát zkusit něco s trochu víc hloubkou v tom.
Rok vydaní: 1998 Vydali: Westwood Studios Obrazek:
|
|