The Games: Summer Challenge
The Games: Summer Challenge - náhled

The Games: Summer Challenge je mladší sestřička hry The Games: Winter Challenge (1991), ale neméně zábavná.

...

Dragon Wars Recenze

Recenze | Screeny


Já pamatuji si když jsem poprvé slyšel o této hře. To must've bylo v roce to byl uvolněný nebo rok po. A můj přítel a já shromažďující peníze aby dostaly nějaké hry. (v místním obchodu mohl bys dostat jeden bezplatnou hru jestli vy jste koupili čtyři nebo něco takového, tak to bylo běžná praxe pro nás.) on je tím, kdo chtěl hru, ještě všechno, co on věděl byl ten, že to byl fantazie RPG. V tom bodě my jsme měli nějakou historii hraní pera a papírový RPGS, a jsou oba fanoušci literatury fantazie, my jsme byli náchylní k mít rád hru. Ještě, s našimi (vždy) omezenými fondy, to byl skok víry... který my nikdy nejsme litovali.

Příběh Dragon Wars je stanovený ve světě Oceany, lokalizovaný v oběžné dráze hvězdného Siriusa. Po několik let, teplo hvězdy tavící Oceanské polární ledovcové příkrovy, změní to na svět s 85% vodou a stávající se mokřejší s každým přecházejícím rokem. V tom svět ostrovů největší ze všech je Dilmun, místo kde mnoho obyvatelů dalších oblastí si přeje aby šlo, také jako poutníci nebo dobrodruzi, a mnoho lodí plaví se směrem k tomu.

Vaše strana je na palubě jednoho takové lodi, ještě na příchodu do Dilmun, místní úřady se chopí loď. Každý desátý pasažér je vzatý a obětovaný drakům podle objednávky Dilmun- ovo vladaře, Namtar; zvíře z jámy. Šťastný jeden (včetně vaší strany) jsou svlečení ze všech jejich majetky a hozený do obezděného města očistce. To je kde vaše dobrodružství začíná, s konečným cílem aby porazil Namtar a přinést kouzlo zpět k Dilmun.

Jak vy začnete hru, vy máte volbu použít existující strana ze čtyř nebo vytvořit vaše vlastní. Pro vytvořit znak, vy musíte vymazat jedni z existující jeden nejprve. To akce je stálý, tak dává si pozor co vy děláte. Zde já bych silně bych doporučoval odkazující na příručku, protože vytvoření znaků je komplexní proces, a systém je nic takového, jako více populárních D&D her. Co já navrhuji je aby hrál si se standardní stranou trochu, vidět jejich síly a slabé stránky a proto učiní si představu druhu strany vy budete potřebovat. Samozřejmě, tam je riziko že vy příliš daleko budete se dostat do hry a nebude cítit se jako začínání úplně znovu. (já znám - to stalo se mě s jinými hrami.)

hlavní zobrazení je rozdělený do tři okna. Největší jeden je herní pohled, který je první-osoba. Toto pohled jen ukáže vám stavení a nehybných objektů, zatímco kreatury (které jsou nejčastěji nepřátelé) bude jen nevycházet z nikde kdy vy šlápnou dlaždici kterou oni zabírají. Nějaká setkání jsou náhodná a nějaký skriptová. Vy se můžete přistěhovat čtyři směry, a herní podpory oba klávesnice a myš. To je snadné ztratit se, zvláště v místech s mnoha volnými plochami, ale tam je moc užitečné auto - map pomáhat při předcházení takového výsledku.Jen stisknout ' ?klíč a svitek mapa s kurzorovými klávesami.

Druhé okno obsahuje informaci o vaší straně, která může zahrnout až do sedmi členů - tří NPC hráčů nebo vyzvaných kreatur mohly připojit vaše počáteční čtyři. Objednávka vašich straníků je důležitý od jen první čtyři mohou bojovat v rvačce, zatímco členové pátý, šestý a sedmý místo jsou omezené na použití řazených zbraní a/nebo kouzla (ačkoli jen v jistém rozsahu). Pod každým dobrodruhovým jménem jsou až tři bary. Červený jeden představuje znakovo zdraví, a jestli to klesá k nule, on/ona umírá (v takovém případě já doporučuji nakládání poslední ušetřené hry). Zraněný znak může být zhojený také s obvazem schopností nebo kouzlemnebo navštívením jednoho z léčitelů v hře. Zelený bar představuje omráčení, a jestli to klesá k nule, která znaku je omráčený a z bitvy. Omráčit vrací maximu po bitvě, tak jestliže ne všechny znaky jsou omráčené, neměl byste si dělat starosti příliš mnoho o tom. Modrý bar je ukázaný jen jestli znak má kouzelné schopnosti a představuje moc. Moc je strávený obsazením kouzly a je obnovený také použitím Dragonstones nebo navštívení nějakých míst kde to může být regenerované. Oba volby nejsou široce dostupný (ačkoli tam je bazén zlepšení v očistci), tak vy byste měl být konzervativní s vaším kouzlem.

Poslední okno je na spodu obrazovky a je rezervovaný pro zprávy, třebaže nějaký text objeví se čas od času uprostřed obrazovky, zvláště jestli reakce je požadovaný z hráče. Pokud jde o zprávy, někdy vy dostanete plné instrukce, ale častěji hra odkáže vás na jistý odstavec z příručky - význačného rysu typického pro mnoho her od té doby.

Grafika v hře dobré uváží rok ten byl udělaný. Některý z nepřátel, které vy setkáte se s bude mírně animovaný (posun ruky/údu nebo blikání). Zvuk je omezený na PC mluvčí. Jediná hudba já jsem mohl slyšet jsem při otevření obrazovky (a rozvažování jeho kvalita já docela jsem byl šťastný neslyšet žádný další z toho). Zvukové efekty zahrnují zvuky posunu, ohromný do zdinebo křičení kdy znak je zasažený během bitvy. Spellcasting je také doprovázený specifickým zvukem. Vy máte volbu aby točila všechny bitvu hlásá.

Bitvy jsou otočení-založené. Jak jsem řekl, nepřátelé nevycházejí z nikde. Namísto obrazovky se stranickou informací, teď vy máte informaci o nepříteli, včetně jejich čísel, jména, a vzdálenost od strany. Tam může být několik skupiny nepřátel v jeden boji, lokalizovaný v různých vzdálenostech. Vaše strana má možnost volby aby bojovaly, rychle bojují, běžetnebo předčasný vpředu. Rozdíl mezi bojem a rychle boj je v počtu voleb vy dostanete později. Běh znamená útěk od, a je dobrý způsob jak vyhnout se boji s více silnými nepřáteli - vy jen běžíte zpět k předchozímu náměstí vy jste přišli z. postupováním vpředu, vy redukujete vzdálenost mezi vámi a vaším nepřítelem 10'. Mějte na paměti že jen ti nepřátelé které jsou 10' pryč mohou být napadení v rvačce. Proti těm další pryč, vy můžete použít řazené zbraně nebo kouzlo. Já nedoporučuji postupování jestliže ne nepřítel má schopnost bojovat zpovzdálí a není postupující. Jestli vy vyberete útok, to může stát se , že nepřátelé pohybují ve vašem rozsahu během následující otočení, tak vy můžete stále útočit na ně (a nějaký nepřátelé mohou pokrýt víc než 10' při postupování). Jakmile vy vydáváte vaše objednávky pro každý znak, vy čekáte na výsledky a tak dále do boje končí tak či tak.

Jak jsem řekl předtím, než, vy začnete dobrodružství v očistci, bez jakýchkoliv položek nebo kouzel. Nebojte se příliš mnoho o tom. Standardní znaky (a nadějně ti vy vytvoříte jestliže zvolíte ) docela jste schopný obrany sebe proti obyvatelům očistce, a v jednom umístění poblíž vy budete schopen najít všechny nízké- svitky magického kouzla, z které váš magicusers může učit se / dozvědět se to hláskovat. Pro další kouzlo větve, budete muset dát do nějakého extra úsilí. Třebaže vy jen máte volnost pohybu uvnitř stěn, tam je víc než jedna způsob jak opustit místo. Já opustím ty pro vás abyste zjistili.

Hlavní chyba já naleznu v hře, a důvod, proč já dávám to 4 z 5, je že tam je jen jedna štěrbina pro šetření hru.Toto může být -projdený děláním vašich vlastních dublování pokaždé když vy šetříte hru, ale která zahrnuje dávání dále nějakého extra úsilí, a pro donucovací ' herní šetřič ' že já jsem to by mohl znamenat opouštějící hru každé pět minut dělat to. Další vada je jistý nedostatek realismu: můžete porazit kopáče, ale nebudete schopní vzít jeho obrněný jednotky nebo hrot.

Kromě těch chyb, to je RPG klenot z úsvitu takových her které já silně doporučuji všem fanouškům žánru. Hra je komplex, s mnoha místy k prozkoumat, hádanky aby řešily, kreatury aby bojovaly, a postranní hledání aby dokončila. Ti kteří měli rád Barda- ovo série příběhu najdou mnoho podobností s těmi hrami - po tom všem, oni jsou udělaní stejnou společností. Tam je dokonce možnost dovážení znaků z BT her, ale můžete najít takovou akci úspěšnou jen do jisté míry.

Část Barda- ovo trilogie příběhu


Rok vydaní: 1989

Vydali: Interplay Entertainment Corp.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo