Adventure
Adventure - náhled

' Vy stojíte na konci cesty před malou cihelnou budovou. Kolem vás je les. A malý průtok toku ze stavení a dolů rokle.....

to je

...

Curse of the Azure Bonds Recenze

Recenze | Screeny


Strategic Simulations začleněný (SSI) následoval nahoru jeho vynikající kaluž hry záření s pokračováním nazvaným prokletí azurových pout, a vskutku tam byla moc vychutnávat s tímto kobkami a Dragons hrou. To pokračuje s použitím Gold krabicového motoru, jsoucí otočení-založený s prvním osobou zkoumáním a shora dolů pohledem během taktického boje. To také zlepšuje na vzorci, s ostřejší grafikou a fontem, nějakými rozhraním štípnutími pro lepší, a dovolující pro speciální znak třídy jako je paladýn. Vy můžete převést vaše staré znaky z kaluže záření nebo vytvořit nový znak pokročilý v úrovních jak to je hra s více vyzývavým nepřáteli než tím předchůdcem a první rovný znaky by nepřežily počáteční žalář. Znaky mohou postoupit do 12. úrovně v prokletí azurových pout a osidlo pátý úroveň hláskuje. Pro ty ne obeznámený s kobkami a Dragons, to základním způsobem znamená, že vaše znaky půjdou z hodí ničící oblast účinku hláskuje a mírná hojivá kouzla na začátku hry, jsou schopen zmrazit skupiny obrovských monster a přinášející mrtvé společníky zpět k životu do konce hry. Nakonec, na rozdíl od předchozí hry kde vy jste byli založení z jednoho města, prokletí azurových pout budou mít vaše znaky cestování do zahraničí jiným regionům a setkávacím jiným lidem s konkurenčními cíli.

Tak se všemi těmito pozitivními změnami vy byste mysleli že já nalézám prokletí azurových pout byla lepší hrou, ale že předpoklad budou docela špatný. První věci, které prokletí azurových pout chybuje je zacházení náhodných setkání. Z větší části, jestli vy jste zabili dost monster v oblasti žaláře v kaluži záření náhodných setkání zastaví. V prokletí azurové pout většiny oblastí mají náhodná setkání která bude stále si trhat vaši stranu, dělání zkoumání méně žádoucí a víc nudná. Sekunda, dovážené znaky začnou se všemi jejich vybavením ukradeným, zástupka nikdy nebyla nemohla stát v herních sériích. Také, spiknutí prokletí azurového pout není tak uzemněný jak jeho předchůdce a dělá málo smyslu. Vaše znaky jsou přepadené a utlumený před hrou začínáním, pak značkový s pěti modrými magickými značkami na jejich předloktích. Pět jiných frakcí nyní ovládá stranu a pokusit se o užívat je jako tým atentátu. Těchto pět frakcí je úplně nezpůsobilé, selhání v jejich spiknutích úplně celou dobu a dovolující strana dostane pryč dost daleko , že hrdinové jsou práceschopní na odstranění každý ze značek které vázat je. Také, darebáci nemají žádný nedostatek z mých vyrovnat se vyrovnat k znakům na začátku hry a se stejným druhem kouzelné moci dostupné, dělá mě zajímat se proč oni ne - zabili stranu jednou, když oni zachytili je a poslat jejich morereliable a loajální oblíbence k dělá zavraždění.

To obtíž spiknutí stranou, další věc hráč si všimne je že budou bojovat stejný druh humanoidních nepřátel skrz hru, a vysoké množství nepřátelských klerikálů a kouzel-uživatelů. Toto způsobuje častost kde vítězství v bitvě má za následek která stranu dostává potlačovací ohnivou kouli nebo držet mimo osobu hláskovat před dalším hochem. Takticky vyjádřeno, vaše znaky rvačky jsou méně důležitý než oni byli před, ačkoli vy stále potřebujete je blokovat nepřítel z přerušování vašich slévačů.

Ok, tak já jsem udělal můj bod o tom, proč já mám rád tuto hru trochu méně než kaluž záření, ale navzdory mé kritice to je ještě vynikající hra a dobře mající cenu hraní. Grafické upgrade a štípnutí rozhraní jsou většina přivítání, jak je skutečnost, že vy můžete nyní mít paladýn nebo tuláka. Já rozhodně doporučuji, abyste zabrali čas aby hráli prokleté azurových pout, i když vy nikdy nejste zkoušeli Gold krabicovou hru předtím.

Část kobek & Dragons her sérií


Rok vydaní: 1989

Vydali: Strategic Simulations, Inc.

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo