Musím říkám že když použití aby psalo recenzi já jsem byl poněkud zvědavý co hra budou stejný. Já jsem nebyl zklamaný, ale žádný nebyl byl ohromený. Nechejte mě vysvětlit: Já jsem věděl, že první Castlevania byl jediná část populárních Castlevania sérií které byly uvolněné pro PC ( série nyní se skládají z dvaceti-zvláštních titulů, jestli mají pravdu, a producenti nezdát se zpomalovat). Rozvažování , které grafika jsou v 16 - color, oni nejsou ucházející. Viděl jsem rozhodně hůř. Oni jsou detailní dost, aby dávali dobrou představu o tom, co položky zobrazený jsou, také, což je dobré, ale v některých případech barvy jsou tak nepřirozené to je legrační (jako purpuroví duchové, například; to bylo nicméně běžné zpět v dny). Hudba a zvuky, nicméně jsou prostě hrozní. Původně určený k PC-reproduktory, zadní téma se skládá z velkého množství pípnutí a bzučáku, a v kombinaci se zvuky vygenerovaly kdy hráčův znak je zraněný nebo sbírá položku, to je úplně nesnesitelný. Po patnácti minutách pípnutí mučení, já jsem byl musel vyřadit reproduktorovou emulaci. Naštěstí, já jsem pamatoval si sbírání některého z Castlevania hudby na jeden z mých návštěv u World herní Mods (www.mirsoft.informace, jestli chcete se podívat sebe). A rychlé výhonky skrz adresář držení MOD (a další starý formát) soubory poskytly mi zabijácké téma upíra z Castlevania 3, který je dost bezmála taková melodie, kromě toho je v moc vyšší kvality a následně menšího rozptýlení. Zpět k hře. Lépe. Mnohem lepší. Jako hráč, vy ovládáte lovce upíra (nebo přinejmenším zdá se tak), kdo spekuluje do nějakého starého hradu aby porazil upíra který žije tam, bojující různí hrůzostrašní nepřátelé na cestě. Hra se skládá ze šesti úrovní, které postupně jsou rozdělené do tří "stupňů" každé. Bohužel, Konami nebyl příliš shodný při štěpení stupních, a proto v některých případech stupeň by mohl byl jen jednu obrazovku dlouhou, zatímco v jiných to by mohlo být více jako tucet. Kdy vy naložíte hru, vy jste vrácení začátku posledního stupně vstoupil do (přinejmenším většinu té doby - jako u délky stupňů, Konami nebyl příliš shodný zde také; v asi delších stupních tam je víc než jedny "adresa návratu"), tak dává si pozor kde vy chráníte! Každá úroveň má své vlastní jedinečný styl a pocit, který je úplně odlišný od zbytku, a na několika úrovních vy se setkáte s jedinečnými pastmi, které třebaže ne tak docela Požadováním, potřebovat kus myšlenky aby prošla. Vaše počáteční zbraň je bič jehož dosah může být zvětšený nálezem jistých studených startů. Tyto (a mnoho jiných příliš) může být nekrytý rozbíjením svíčkami odhazováním odpadků hradem tu a tam, stejně jako některý z bloků. Později vy najdete další položky - ne ze kterých všechny jsou zbraně v normálním smyslu: svěcená voda (jednání jako granáty),-osnova času artefaktu (zmrazí všechny monstra a pohybující se bloky po dobu), kříž (dobrý starý pumový-styl studený start který ničí každého viditelného nepřítele) a několik jiných. To může být docela otravný , že studený start je ztracený kdy vy najdete a zvednout další. Další studené starty zahrnují peněžní tašky (zvýšit vaše skóre), srdce (poskytují poplatky použít zvláštní položky) a jídlo (snadný - zdravotní studený start). Hodně standard. Nepřátelé jsou slabí nejdříve, ale později vy se setkáte s více (a tužší) , a přirozeně na konci každé úrovně tam je BBB (Big špatné šéf) čekání na vás. Šéfové také stane se následovně pilněji, každou bytostí úplně odlišný od zbytku, začátkem v obrovském netopýrovi na úrovni jedné DEATH INCARNATE (doslova) na úrovni pět k finálnímu šéfovi, upír na úrovni šest. Jestli vy nějak zbitý Death a myslíte, že on byl tvrdý, pak čeká dokud vy ne dostanete se do upíra - že věc je téměř nepřemožitelný (vy CAN porazit to; Já jsem dělal, ale to je opravdu tvrdý). Tam je velké ruzné druhy dalších nepřátel ve vaší cestě, ale ještě jednou, nic daleko od platformního standardu žánru zde. Tam jsou nějaký, který let, nějaký, který střílí, nějaký, který regeneruje potom, co bylo zabitý a tak dále. Navzdory počátečnímu dojmu z nízké potíže, hra je ve skutečnosti dost tvrdý; jeho úrovně někdy vezmou hodně času a několik pokusů o dokončit. A jen začíná to být pilněji na následujících úrovních. Nepřátelé mohou zranit vás hodně, a zdravotní studené starty jsou vzácné, nezmiňují se že oni jsou skrytí také. Naštěstí, všudypřítomný chránit-nákladovou techniku pomáhá poněkud. Řízení klávesnice jsou trochu nešikovná a mohla by zabrat čas aby dostala obeznámený s. Možná joystickoví uživatelé najdou to snadnější, ale nemohu potvrdit že, jak v deseti roků mé počítače zkušenosti já jsem nikdy obtěžoval získat jeden. Třebaže se může zdát z mé recenze , které hra má hezkých pár trhliny, to je ve skutečnosti vysoce návykový a budou držet vás lepený před obrazovkou do té doby, než vy skončíte to (ne snadný úkol; trvá to asi šest hodin stálé hry). Jestli vy nevadíte starobylou grafiku, dát Castlevania jít a nebudete zklamaný. Celkový plus: -dobrá grafika (pro 16 - color paleta, přinejmenším) -různé druhy monster a pastí -zajímavé šéfů -rozmanité zvláštní položky -rozmanité úrovně, každý jiný od jiných -mají toto "něco" to přitahuje hráčské celkové minus: -hrozné zvuky -ovládací prvky vezmou nějaký čas na to zvyknout si na -vysokou potíž, někdy hraničící s bláznivým My hodnocením: 3 hra má nějaké pozitivní a negativní aspekty. Jak obě strany jsou hodně rovnající se, hodně je nemožné zvýšit nebo snížit to. Ne hra roku, ale možná, že bys mohl stále pobavit se pokud se vám líbí platformní hry. Začněte hru s PLAY.netopýr.
Rok vydaní: 1990 Vydali: Distinctive Software, Inc. Obrazek:
|