Striker 95
Striker 95 - náhled

Stávkující 95 bylo udělané v roce 1995 společností nazvanou software vzteku. To je hra fotbalu udělaného pro Dos, a Amiga ale to může tak

...

Aquaphobia Recenze

Recenze | Screeny


Původně nazvaný ' hluboký mořský potápěč ' , toto málo hry je horizontální-rolovací střelec vytvořený od Briana Goble a chráněný autorským právem od Softdisk Publishing, proslulý jejich měsíčními disky s drobnými zvěřemi, programy, recenzemi, a podobné materiály.Třebaže herní grafika jsou jednoduše příliš chudá pro jeho čas, to daří se převést - ův rozkošný ' pocit a atmosféry. Hra také dává variantu a jeho jednoduchý hru dává nějakou krátkodobou veselou zábavu.

Vy ovládáte potápěče který střílí další potápěče a moře-monstra při nálezu pokladů. Vy jste ozbrojení s rychlým-akční harpunou která hodí se jak vy potřebuje víc než jednorázový běh časové základny aby jednaly s nepřáteli, kteří zahrnují moře-hady, různí velikosti žraloci, obrovské chobotnice, a ozbrojený potápěči kteří plíží se nahoru zezadu. Tam jsou také doly na spodu moře které začínají stoupání jak vy přiblíží se k nim. Hra má deset úrovní a na konci každé úrovně tam bude šéf čekání na vás.

Tam je další materiál v hře která vypadá hezky: lastury které nechají vzdušné bublají z, malá, neškodná ryba která může být střelená pro extra body, a pokladnice které mohou dát vám body ale může také být past, drátované s výbušninami. Body mohou také být získaný zabíjením nepřátel a 10,000 body jsou potřebné k tomu, vydělávat extra život. Nějaký /každý /žádný kontakt s mořem-monstrem je fatální. Po zabíjení šéfa, vy pokračujete nad skálou s číslem úrovněmi na tom to slouží jako kontrolní stanoviště. Ztrácení života dává vy zpět k začátku úrovně.

Ještě, všechno to je zmíněný nad nestačí, aby dala této hře pozitivní značku kvůli několik stinných stránek. Nejdůležitější je vzduch. Váš potápěč má omezené množství vzduchu a musí kontinuálně zvednout extra vzduch. Tam je jakýsi časová mez která dělá vás pokračovat v posunu vpřed jak protichůdná k jednoduše čekání a zabíjení pro body. Extra vzduch se objeví v malém boxu pádu dolů shora a musíte vzít to. To bude vždy zdát se po rovném šéfovi a někdy během úrovně. Od úrovní stane se déle, nemáte dost vzduchu aby dosáhl šéfa bez extra vzduchu který většinu té doby jeví se v nejvzdálenějším bodu vašem potápěči může dosáhnout s jedním přívodem vzduchu. Toto mění hru na těsný závod který opouští skoro žádný čas pro zastavení a zabíjení, možná s výjimkou prvních dvou úrovní. Někdy vy budete spěchání vpřed ztrácení sekundy jen a ztratit život protože vzduch ne - zdál se. Monstra po cestě prezentují skoro žádnou výzvu, ale jestli oni zastaví vás pro sekundu nebo dva, vy pravděpodobně skončíte mrtví. Toto stane se příliš často v později vyrovnává a stává se znervózňujícímu. Namísto boje monster, vy jste honící vzduch.

Velcí šéfové na konci každé úrovně jsou vždy jiní, která je plus, ale oni všichni se chovají stejný. Potom, co oni zdají se, oni ženou směrem k Vám, a potom zastavit aby střílel. Bez ohledu který šéf, kterého vy čelíte, jejich pálící vzor je stejný: lesklý kruhy posun zatáčkou lemuje. Jediný rozdíl mezi šéfy a pravidelný monstra je že oni střílejí více kulek a vyžadovat více výstřelů aby byly zabitých. Nejlepší způsoby jak jednat s nimi jednoduše má vzít vzdálenost hned a začít střílet na ně tak rychle jak vy můžete.

Další význačný rys je že úrovně jsou téměř úplně náhodné. Jediné, co není náhoda je délka úrovně (která zvyšuje jak vy postupuje) a rovného šéfa. Všechno ostatní vyskytuje se náhodně tak člověk neví to nikdy co očekávat, bez ohledu na číslo úrovně. Toto znamená, že v první úrovni, kterou vy můžete být napadená armádou potápěčů a žraloků, zatímco ve druhé úrovni tam jen může být několik hadů a chobotnicí. Toto může být dobrý nebo špatný někdy jak budete skončí celou úroveň zabíjením několika žraloků nebo únikem několik dolů. Nicméně, někdy, únik ti doly budou trvat vás chvilku a vy budete vyčerpáte zásobu vzduchu bez jakýchkoliv bitev po cestě. Většinu té doby vy budete pokračovat ve vyhnout se nepřátelům od nemáte čas na to bojovat s nimi. Toto dělá udělat úrovně jiné vždy, když vy hrajete. Kéž bys ten větší přívod vzduchu...

Vy užíváte prostor pro oheň a číslo vycpávku pro pohyb. Vy můžete použít kurzorové klávesy také, ale nemůžeš vytlačit dva knoflíky jako a právo zároveň, z toho důvodu potřeba pro osm knoflíků na numpad pro osm směrů v hře. Většinou vy budete tisknout právo, právo-nahoru a právo-dolů od musíte spěchat. Jedna dobrá věc je to, že rychlost posunu doprava je stejný jako ne posunující se přímo doprava.

Hra musí dostat nejnižší značku kvůli jeho stinným stránkám: téměř žádný zvuk (jen několik pípne) a chudou grafiku. Aquaphobia stále má něco nabízet, od té doby, co to bude pravděpodobně veselá zábava na chvíli. S jen několik malých změn, jako méně stresující vzdušné problémy a víc vyzývavá monstra, stejně jako nějaký předobjednaný problém v úrovni, hra budou víc vyvážený a o tolik lepší navzdory technickým trhlinám. V současné době, hlavní ohnisko hry posouvá se namísto boje a že jediný zkracuje čas vy strávíte hraní hry.

Hra je ve Francouzi, ale vy nepotřebujete překlad aby hrál to.


Rok vydaní: 1992

Vydali: Brian L. Goble

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo