Zapomenout o výstřelu-jich - up hrách, starověké umění War je čistá strategie. Váš úkol je aby předpokládal pozici velitele bojiště a zabezpečit cestu vítězství. Namísto jednotlivé děje nebo kampaně skrz hru, AAOW dává vám seznam bitev aby zvolily. Každý je jedinečný. Jednou na bojišti, váš úkol je aby způsobil podmínky pro vítězství. Tento samý zřídka se stane v totální válce. Terén, složení jednotek, správné formace a plánování zajistí vítězství. Kdy bitva končí, vy dostanete statistiky kolik mužů byli zajatý, zabili, atd, a rovné konce. Před bitvou: Váš první úkol jak velitel je příprava. Vaše armáda se skládá ze čtyř druhů vojáků: lukostřelci, barbaři, rytířstva a špioni. Špioni pohybují velmi rychle a může vidět daleko, ale je nepoužitelný v boji. Vaši barbaři pohybují rychle a užívat útok rvačky, rytířstva jsou pomalejší se silnějším útokem, a lukostřelci jsou moc těžko přemístitelné zboží s řazeným útokem. V ideálním světě, byla bys směs o všech těchto jednotkách. Barbaři zabijí lukostřelce, rytířstva zabijí barbary, dobře umístění lukostřelci zabijí oba, zatímco nanicovatí-umístění lukostřelci se zabijí. Vaše jednotkové' umístění je určený vybírající formací; tam je devět neplnit , v rozsahu od vojáků rozptylování náhodně kolem bojiště linkám, boxům a tak dále. Každá formace má své výhody pro jistý make up vojáků. Stejně jako standardní útočící formace pro ideální situace, vy potřebujete formace které může kompenzovat nedostatek lukostřelců, barbarů nebo rytířstev. Jestli vy jen máte jednoho špiona, umístit ho v dobrém postavení pro snadný ústup. Barbaři dělají nejlepší v přední straně. Archer kdo má lidi před je nemůže střílet na nepřítele.Navíc k standardním formátům, tam je velmi dobrá ' - ův sestavy vlaku- ův funkce v - ův udělá změnu- ův menu. Já doporučuji používání tuto funkci jakmile vy se stáváte obeznámený s tím, jak hra operuje. V této obrazovce, vy cvičíte vaše vojáky kde stát kdy napadené nebo zaútočení na. Musíte vymazat standardní formát aby mohl chránit nový. Jakmile vy jdete do války, vy vyberete si vaši misi. Každá mise má mnoho proměnné jako je zda vesnice budou zásobovat vojáky s jídlem a počtem překážek jako jsou objemy vody a hory. Proměnné jsou nastaven standardem návrhářem mise, ale modifikování těchto standardů změní misijní úroveň potíže. Jednou mise byla vybraný, můžete si vybrat nepřátelského velitele. Každá mise má standardního velitele, ale znovu potíž může být změněný v závislosti na koho vy vyberete. Každý velitel užívá jedinečné taktiky, které přímo ovlivňuje jak každá mise je hrané. Během bitvy: Tam jsou dva hlavní předpoklady pro vítězství: vymazání nepřítele a chycení vlajky. V pohledu bojiště, vy rozhodnete se kde váš vojáci pohyb, podívej se na jejich stav a dá je do skupin. Tam může být maximum z čtrnácti mužů v žádné seskupit. Jestli vy pochodujete vaše muže rychle, jejich jídlo běží rychlejší, a jejich stav jde dolů. Jednou jejich podmínka jde dolů, oni pohybují pomalu a bojovat uboze. Vesnice a pevnosti dodávají jídlo. V závislosti na misi, musíte bránit, útok, závod nebo plížit váš průchod bojištěm. Terén hraje velký podíl v hře. Lesy zpomalí vy, ale oni ukryjí vás. Fort brání vás, a bude cvičit extra vojáky. Vesnice znovu naplní vaše dodávky. Musíte držet vojáky v strategických lokalitách, jako jsou vlajky, zajistit oni nedostanou vzatí. Pak musíte točit vaše vojáky, protože vojáci kteří jsou postávající kolem jíst jídlo. Kdy jejich jídlo běží , oni hladovějí. V zvětšeném pohledu, vy máte detail pohled na bitvy. Vy ovládáte vaši skupinu, spíše než jedince. Jestli vy pošlete vše z vašich sil aby napadly ihned, budou zničení. Znovu, pečlivá strategie je požadovaný. Technická hlediska: Zvuk je chudý, a grafika jsou průměr. Hra jen zdá se, že dovolí PC reproduktorové zvuky, které jsou prostě znervózňující. Já jsem byl našel menu a titulní obrazovky vynikající, ale in - game grafika jsou poněkud otravná. Zvláště v bojišti pohledu, vojáci vypadají jako tyčový čísla posun napříč rovinnou plochou. Třebaže grafika by mohla být mnohem horší - zvažující to je hra která datuje všechny cesta zpět k 1984 - to by bylo moc hezčí k vidět kus tvarování na krajině. Rozhraní není obtížné rozumí, ale může být popuzující někdy. Myš není podporovaná, jen klávesnice a ovládací páka (ovládací páka netestovanou). Vy vyberete skupiny rolováním nad nimi s kurzorem, a píšící první dopis příkazů které zdá se. Problém: oba kurzor a vlastní vojska jsou bílá. Hlavní trhliny: Hra postrádá hloubku. Všechno vy můžete dělat je bojové bitvy. Tam nejsou žádní civilisté, žádná diplomacie, třetí strany, ekonomika nebo stavení s tím spojený. Aspekt válečnictví je vynikající, ale vývojáři ne - nepřidali cokoli ještě navíc. Jedna druhého věc je že protože každá bitva má své vlastní děj, tam není žádný smysl soudržnosti mezi bitvami. Na rozdíl od RPG, kde vy následujete příběh s jedním znakem, získávající úrovně a posun vpřed, tato hra má málo toho. Hlavní Strengths: Nějaké úrovně jsou moc tvrdé, a vyžadovat, abyste mysleli. Já mám rád toto v hře. Úrovně jsou dobře plánované, a tam nikdy není přímá cesta k vítězství. Starověké umění War je navržený aby bylo strategickou hrou v kterém vás přikážete armádu v bitvě, a to udělá to velmi dobře. Celkově: Já jsem opravdu těšil se z této hry, ale byla zklamaný technickými hledisky a trhlinami výše zmíněný. Toto hra opravdu je 5/5 pro některé lidi, a 1/5 pro další. Vy najdete tato hru opravdu vrtání se pokud vám líbí akce, a poutavý pokud se vám líbí strategie.
Rok vydaní: 1984 Vydali: Evryware Obrazek:
|
|