Wrath Země je akční-dobrodružná hra udělaný dvěma no - name společnostmi, z nichž jeden je dlouho zaniklý a jeden které nyní pracují na IT řešeních pro komerční a obchodní účely. Obě z těchto věcí společnosti by měly pracovat na nových hrách nyní a do budoucnosti, ale kvůli nedostatku reklamy a reklamního triku, tato hra obnášela moc málo. Měl tuto hru byla inzerovaný řádně, to by bylo obrovský. Hněv Země začíná s vámi být snížený na planetu po nouzovém signálu byl objevená z hornické kolonie na planetě nazvané Thermadax, která je tak daleko , že nouzový signál trval pět let aby dosáhly Země. Kolonie je nepořádek, s velmi několik málo obyvateli koloniemi ještě naživu, a různé formy zmutovaného lidského života a zlých, mstivých robotů s velkým zbraněmi potulováním kolem na povrchu zaútočení na, divně, jen vy. Možná, že to je protože funkční schopnost lidé jsou, z větší části, neozbrojený, a vy jste ve velkém exoskelet- podobném obleku s různý utvořený zbraní namontovaných na tom. Přes průběh hry vy prozkoumáte 2 planety, měsíc a raketoplán. Zatímco to je jen dvanáct úrovní, každý z těchto úrovní zaberou vás víc než hodina v průměru, pravděpodobně blízko u dvou hodin, což dělá Wrath Země dlouhé hry.Přidejte k těmto nějakým /každá /žádná ' stranám-hledáním ' nebo tajemství, a celkový hrací čas pro Wrath Země může přiblížit se k 40 hodinám, dělání toho jeden z nejdelších akčních her vůbec kdy udělaných. Grafika se skládá z Wolfenstein - like mřížkového-založeného uspořádání zdí, bachorků a stropů s nějaký nádherný ale pixelated oblohy, které, zvažující hra byla udělaná v roce 1995, jsou možná trochu zastaralý, ale jestliže Wrath Země by mohl běžet na 386 díkách programátorovým úžasným assmebly programovacím schopnostem, to zamířilo na moc většího trhu než hry jako Quake a stále vypadaly přijatelný. Umělecký styl hry shoduje se a teče hezky mezi úrovněmi, a velmi málo hry cítí nemístné. Mezi to je působivý cutscenes s chladnými dívajícími se loděmi a-velikostními explozemi planety. Hudba uspěje v obou nastavení atmosféry a rychlosti hry, a třebaže to jen užívá standardní Adlib nástroje, to dokládá použití jich. Zvuk je také velmi dobrý, s kroky změnou jejich tónu založeného na povrchu že vy jste kráčet dále, a pípnutí myšlenkových-kontrolních zařízení a sténání zmutovaných lidí straší vy téměř všude, kde vy jdete - do té doby, než vy zabijete je, to je. Hlasové jednání je nereálný všechny udělaný v britském přízvuku, ale to je jinak dobře udělaný. Hra Wrath Země je vyvážená v půli cesty mezi během-and - gun a novější taktičtí střelci, se spoustou akce pro provozované-and - gun fanoušky a mnoho běhu pro kryt z hord zdravý-ozbrojený a neuvěřitelně silný nepřátelé aby dostali taktickou výhodu. Vděčně, váš oblek může dobít jeho vlastní moc a opravit sám použití energie z téměř každý světelného zdroje, tak vy budete často najít sebe ustupování nabitým oblastem aby opravily a dobít, zvláště v temně osvětlených úrovních, před skákajícím backinto bojem z blízka. To může podniknout hodně energie aby vyprázdnila se místnost, a dveře v hře mazaně zavřou kdy kdokoli otevřel je kroky od nich, které zastavějí se vy z být schopen užívat vchody jak palebné postavení. Toto často vede k muset hodit sebe do středu místnosti s rychlopalnou zbraní aby udělala nějaký /každý /žádný skutečný postup, a to je skutečné srdce akce v této hře. Zbraně sami jsou, většinou zatímco, co bylo váš standardní první- střelec osoby stylu zbraní ve vynikajícím převleku, všechno mají přesně stanovený účel hry a jsou vyrovnaní (s výraznou výjimkou vícenásobného Smart spouštěče hlavice) a moc stylizovaný, v rozsahu od tři-sudovitého-namontovaného sprchového kondenzátora zápěstí k úhledný, hrozivý Drop - to - Launch Warhead spouštěč k objemnému a téměř zlémuvypadajícímu sledujícímu dělu plazmy. Vy začínáte se všemi zbraněmi, ale jiný než první tři zbraně které buď krmí z vašeho napájení nebo neužívají munici, vy musíte najít střelivo pro ně. Jiný než jen-styl střelce hry, Wrath Země také přidává elementy hádanky k hře jak bezpečnostní systémy které byly použité pro chránící různé části zařízení, jako jsou hádanky ochrana Thermadax vysílače. Interakce s lidmi v hře je také moc důležitý, s lidmi být rozsáhlý zdroj zbraní, zdraví, energetických balíčků a životní informace. Jestli vy zabijete jeden, pak jiní v specifické oblasti bude odmítat mluvit s tebou a může dokonce napadnout vy, tak je důležité klást otázky před střílením všechnom, co pohybuje. Nicméně, váš HUD může identifikovat přátelské lidi jako takový, a proto velmi málo otázek muset být dotazovaný. Pro komplikovat hru dokonce ještě dál, oba teplota okolí a radioaktivita je přítomen v hře, a ovlivnit váš pohyb, efektivita vašich zbraní, a rychlost který vašich energií se vlévá v. Jestli oblast je studená, podlaha bude ledový a tak vy budete klouzat daleko víc než na teplejším povrchu, a vaše moc bude odtékat rychleji jak váš oblek prosí držet vás ohříváte. Jestli oblast je moc horký nebo chlad, vaše zdraví a oblekový síla začne zhoršit. Vděčně tam je infračervený mód který dovoluje vám vidět oblasti horkého nebo chladu, a také radioaktivita, jak radioaktivní oblasti mají sklon být teplejší. Ještě další věc aby měla na paměti je síla vašich oblekových komponent. Čím více vašeho štítu byl vyčerpaný, více dalších částí vašeho obleku se stane poškozený a ovlivnit jeho výkon proto, jako jsou vaše zbraně stávající se víc nevyzpytatelným a pomalejším-pálením před selháním úplněnebo vašeho osobního zdraví beingdeteriorated více jak vaše životní podpora stává se poškozená. Váš oblek sám také má několik režimů, s různými rysy a funkčnosti pro každé. Ve vyhledávacím módu, vy máte malou mapu a kompas, stejně jako obrazovkový indikátor aby ukázal kde nepřátelé, přátelé a užitečný položky jsou, v útočném módu vy můžete použít vaše zbraně a mít radar a dálkovou informaci o nepřátelích a nejpřátelštější, v módu inventáře vy můžete řídit zvláštní položky jako doly, ECM systémy a keycards, a tak dále. Jeden z nejhezčí doteků je myší systém který napodobuje klasické dobrodružné hry které dovolují vám ovládat téměř každý aspekt hry s myší, včetně přebarví vašeho HUD a efektivně zabíjení všeho s několika rychlé pohyby, třebaže není tam nic významně lépe než ovládání to s klávesnicí dalším než pohybem je trochu více tekutiny. Hra Wrath Země byla daleko víc mozkový a umocnění než většina her času, a měl vynikající děj, zvuk dobré jakosti, atmosférická hudba a užitečný a rozumný myší řídicí systém. Navzdory nedostatku moderního detailu v grafickém oddělení, tato hra by měla být A klasika, a je bez pochyby v mé mysli jedné z největších her vůbec kdy udělaných. Já mám žádné váhání v udělení cenách této hry 5. Neměňte klíčové vazby v SETUP.COM, jak hodnoty nerovnají se herním hodnotám. Změňte je z herních nabídek pro volbu parametrů. Vy budete potřebovat aby nastavili xms a ems nepravdě v dosbox.radit se pro Wrath Země pracovat na všechno. Toto hra bude pracovat nejlepší 50000 cyklů nebo vyšší, ale stále budou pracovat, ačkoli trochu pomalu, na tak nízkých 10000 cyklech. Jen dá to max.
Rok vydaní: 1995 Vydali: Softkey Obrazek:
|
|