ShadowCaster chce obalamutí Kirta, kdo je informován o jeho dědečkem že on není ve skutečnosti člověk, ale pocházel ze závodu shapeshifters. Jejich lidi jsou málo právě teď, výsledek války mezi dobrem a zlem shapeshifters. Po moc zápasu, stoupenci dobrý, kdo byli na pokraji vítězství, řídil Veste a jeho zlé stoupence do chrámu. Tam, Veste zesměšňovaný je a slíbil, že on jednou by staral se o ničení dobrých lidí. On pak zapečetěný chrám tak aby žádný mohl vstoupit. Shapeshifters smíšený s dalšími kmeny v roce které následovaly, a postupně, moc shapeshifting se ztrácela. Nakonec, Kirt, poslední aby měl tento dar, narodil se. Bohové se shromáždili aby viděli budoucnost tohoto chlapce, ale oni nemohli nic vidět: on vrhal stín na budoucnost světů. Pro chránit jemu, Kirt byl poslaný pryč k světu kde kouzlo bylo neznámé, a on vyrůstal pod vedením muže on přišel vědět jak jeho dědeček. Mít řečený tomuto příběhu do Kirta, jeho dědeček poslal jemu zpět k jeho domu předtím, než Veste a jeho oblíbenci mohli napadnout jemu, aby Kirt mohl by získat moc shapeshifters a chránit zbytek jeho lidí. Kirtova schopnost shapeshift je znovu-probuzený dotykem magickými obelisky, první kterých je nalezený brzy po hře začíná. První tvar že Kirt může předpokládat je to Maorin, čtyři-ozbrojený, cat - like kreatura který je velmi dobrá v boji a ohromného použití brzo v hře. ShadowCaster je hraný z první- perspektivy osoby, a rozhraní je podobný s Ultimou podsvětím. V hranici obklopující viditelné oblasti, tam jsou ikony které měly různé funkce. Doprava je výškový drahokam, užívalo při plavání nebo létání. Dále doprava je vaše znakové portrét (ukazování vašeho aktuálního tvaru), stejně jako váš inventář a panel dostupných tvarů nebo kouzel. Dolní hrana obsahuje tvarové-specifické ikony a vaši ruce (použitý k tomu, aby držely položky nebo bojují). Tam jsou také schopnost knoflíky, jako jsou Maorin- ovo zvláštní schopnost vidět skryté věci. ShadowCaster je akční-dobrodružná hra, vyrovnávání boje s hádankami. Zatímco automap dovoluje vám cestovat relativně snadno, tam jsou překážky které můžete jen překonat zatímco v specifickém tvaru. Každá úroveň také musí být důkladně prozkoumaný aby mohla postupovat, jak tam jsou zvláštní položky které vy budete potřebovat aby vyřešili hádanku. Boj je docela jednoduchý, zvláště zpočátku. Kliknutí na vaše ruce/drápy vám dovolí napadnout kliknutím ve viditelné oblasti, a kouzla nebo položky mohou být použitý pro řazené útoky v podobném stylu. Graficky, herní přehlídky mimo řadu barevných prostředí, jediný zájem být opakované struktury které mohou způsobit vy pokračovat v kontrolování vaší mapy aby ujistila se vaší pozicí. Zvuk je docela dobré, s hudební charakteristickou pro specifické úrovně a dobrou řadu zvukových efektů pro odlišné podoby a nepřátele. Tam je možná mírně příkrá křivka učení, jak hra dává vás přímo do akce, ale rychlost relativně je pomalá, dovolení pro přemýšlivý přístup. Hádanky mohou být trochu temný a mohly mít vás sahající po rekapitulaci na víc než jedna příležitost. Často, pocit střeva aby šlo za může dostat vás do potíží, jako když vy najdete, že vy jste zmeškali důležitou položku nebo narazila na oblast která je za vašimi schopnostmi. ShadowCaster často cítí jako hra to bylo daleko lepší v konceptu než v realitě, a to dělá dělá vás zajímat se kdyby to bylo před jeho časem. A lepší motor s moderním rozhraním by dělalo divy, jsem si jist. Jestli vy hledáte hlubokého RPG nebo rychlého-odměřeného střelce, já bych poradil, že Vám dívat se jinde. Nicméně, jestli vy hledáte dobrodružství se sídlem v zkoumání a hádanky s pravidelným bojem aby držel vás na vašich prstech, dívat se žádný další! ShadowCaster nemusí být jaký každý člověk hledá, ale to je vyzývavý a bohatá zkušenost s konceptem zřídka našla v hře.
Rok vydaní: 1993 Vydali: Raven Software Corporation Obrazek:
|