Myslel, že příběh končil s Jaffar- ovo smrtí? Ne tak rychle! Po princi porazil zlý vezír, sultán, kdo vrátil se ze zahraničních válek, nabídla jemu ohromná bohatství. Ale cizí osoba měla jen jedno přání - vzít si jeho dceru. A tak, mladí manželé žili šťastně...dobře, pro jedenáct dnů. Jeden den, kdy princ vrátil se k hradu on všiml si, zmatený, který poledne rozpoznalo jemu, dokonce ne- princezna. Osobnost byla jeho úžas kdy on viděl blízko trůnu jeho perfektního dvojčete, jako kdyby roztrhnutý z jeho vlastního masa, jednání v jeho místě. Ano, Jaffar a jeho kouzlo vrácené! V příkazu vezír, stráže řítily se na disponovat naším hrdinou. Ulice byly jeho jediný únik... Princ Persie 2: Stín & plamen je sbírka 15 úrovní bolesti a zklamání, to je, porovnání to s prvním titulem v sériích. Vývojáři opravdu zlepšili co bylo chybění hustoty v Prince Persie, ale také zřícený prvek který udělal to populárnímu především: znaková kontrola. Pohyb není hladký už ne a akce jsou dělané s otravným intervalem po tlačícím příslušném klíči, který často zabíjí vaše pokusy o skákání přes jámu, například. Řízení klávesnice konfigurace také trpěla nějakými modifikacemi, jestli my nepočítáme s "jízda s uvolněným akceleračním pedálem" mód který zůstal stejný: Šipka dolů aby krčila se, klávesa "šipka nahoru " skočit a stupnici římsy, pravý šíp a šipka vlevo aby běžela v jednom ze směrů a změna k pohybovat cautiosly a viset na římsách při pádu. Změny byly udělané k "bojový" mód. Teď vy můžete aktivovat to kdykoli vy chcete, ne nutně mající nepřítele před vámi. Toto je udělané tlačící Ctrl. Kdy v boji, Ctrl také slouží pro zaútočení na, klávesa "šipka nahoru " blokovat, pravý/zanechaný pohybovat a šipka dolů aby strčila do pochvy váš meč a východ "bojový mód". Další dodatek je vícenásobné šetřící štěrbiny. Porovnání to s prvním Popem, kde bys mohl mít jen jeden zákrok soubor, vy nyní máte 10 štěrbiny. Pro předložit šetřící menu vy tisknete Alt+G, a naložit předchozí hru - Alt+L. Oni uvedli také základní systém kontrolního stanoviště (obvykle jedno kontrolního stanoviště za úroveň). Kontrolní stanoviště pomohou vám hodně, protože úrovně jsou větší a jako já jsem říkal, pilněji. Při nakládání hry vy začnete buď na začátku úrovněnebo v kontrolním stanovišti načež vy jste ušetřili. Samozřejmě, 3 roky technologického pokroku přinesl lepší grafiku. Úrovně jsou nyní různorodý a detailní, začínání z přístavu, pokračování na pláži a v opuštěných City, a nakonec ukončení s kultovním' chrámem a velikým palácem. To je jasný , že umělci byli inspirovaní z jiných titulů toho věk. Například opuštěné City kopie dokonale Castlevania- ovo úrovně, tam jsou dokonce medúza hlavy a hadi. Mluvení nepřátel, tam je celý výběr jich: stráže, kostry, medúza směřují, hady, kulty (ptačí muže) a zvláštní znaky. S každým úrovní jejich životem a potíž zvyšuje, tak to je základní pro učit se / dozvědět se jejich útočné vzory. Nejvíce zklamání je medúza hlavy, ale jakmile vy učíte se / dozvědět se kdy udeřit a potom co vy dostanete nový meč, oni budou hračka. Tam jsou tři meče které vy budete užívat během hry. Druhý je nejslabší, beroucí jen polovinu životní kulky z nepřítele a mít krátký dosah. První meč a poslední "zvláštní" meč je v podstatě stejný, beroucí kulku plného života ( rozdílu je v jejich dosahu). Zřejmě, nemůžeš přepřahat zbraně, protože vy získáte je v zvláštních událostech děje. Váš hlavní objektivní zůstává stejný - otevřít a vstoupit do finálních rovných dveří...v případě, že tam je jeden. Jestli je tam ne, měl bys užívat vaši tvořivou mysl a najít další prostředky unikající místa. A necháte mě ujistit vy většinu hádanek zde nejsou logické. Co jste očekával z hry s létajícími koberci, letící koně a zlí průvodcové? Desky jsou ještě nejdůležitější herní prvek a ti vstoupí jiné druhy: omítejte to otvírá bránu, zavírá bránu, otvíráte rovné dveře, uvolněný dolů (pády pod vašimi nohami), uvolněný nad (udeří na vás při udeření toho s hlavním mario-stylem), kotrmelcem (točí vodorovně posílání vás dolů dole). Možná vy také chcete slyšet o širokém okruhu pastí přítomných v hře: láva silážuje, zbraně šipky ve formě malých umělých žab, horizontální špice a střihačové, drtiče... Vše, co potřebuje pro vyhnout se nudě. Vy můžete zkusit tvůrčí způsoby zabíjení sebenebo lépe - zabít vaše nepřátele. Vy můžete poslat je v hořící lávě nebo vy můžete tlačit je přímo do střihačů... Jestli vy čtete až doteď a jste mysleli , že vy jste šťastné není žádné časové omezení se jak ukázalo, vy vážně jste mýlili se. Vy můžete nespěchej jen když procházení prvních tří úrovní. Zlý vezír Jaffar proklíná princeznu s nemocí a budeš mít jen 75 minuty aby dosáhly velikého paláce a chránit jí z drápů smrti. Někdy kdy vy zemřete nebo vyčistíte úroveň, obraz stromu se slábnoucími listy zdá se. To ukazuje princeznina' zbývající život, ale to není opravdu důležitý. Jestli vy děláte všechno právo a náklad znovu vždy, když vy zemřete (ne nový začátek), budete mít 20 - 30 minuty aby šetřily kdy vy dosáhnete ukončení. Příběh je řečeno hezkým slovem ve vypravěči pozadí, které je zlepšení přes téměř tiché prequel. Tam není žádné hlas jednání, ale kdo potřebuje to v jednoduchém východním příběhu. Jediný zvuk- související stěžuje si, že já je že oni neudělali žádný pro kroky, jako by princ byl duch. Největší rozdíl mezi prvními dvěma hrami v sériích je důraz na boj. Jestli první byla hádanka-centrovaný, stín & plamen drží vás aktivní s bojem sekvencemi. Vy budete překvapení kdy 2nebo dokonce 3 nepřátelé budou bojovat vy zároveň. V tomto druhu situací měl bys zabít je rychlý jeden po druhém, protože napadnou vy z obou stran, a poslední čas já jsem kontroloval Německo prohrálo druhou světovou válku při bojující dvou front. Jestli vy máte trpělivost mnicha, a duch válečníka vy jednoduše budete milovat hru. Jinak, zklamání které jde s učením každého rovného rohu a trpící smrtelné nespočetné časy předtím než vy rozumíte jak vyhnout se jistě to vezme vy blíž k šílenství. A nebojte se - nikdo ne- bude vysmívat se Vám jestli vy podvádíte v této hře! Ctrl+Q - odejít od GameEscape - přestávky GameAlt+R - restartový GameAlt+A - restartový LevelAlt+S - zvukový Na/OffAlt+O - volby MenuPress RARROW a LARROW kontinuálně - aktivuje stínové ModeSPACE - přehlídky zbývající běhy času ohromného se standardními výběry. Užívej DOSBOX a nestěžovte si. Princ.exe je startovní souborové jméno. Při používání VDMSOUND, hra zmrazí v jistých částech úrovní. To je v podstatě nezpracovatelný.
Rok vydaní: 1993 Vydali: Br?¸derbund Software, Inc. Obrazek:
|
|