Egypt. Země Pharaohsa, mumií, bohatý mythos, a zdroj hodně příběhy pro spisovatele. Kdo mohlo vzdorovat odposlouchávání do takový bohaté dějiny pro hru? Lobotomie jistě nemohla, a v roce 1996, oni použili to jak základ aby budoval hru na. Tak jak dělají jejich úsilí vytočit? Čtěte dál. V Powerslave, vy vezmete roli žoldáka který byl najatý aby zbavil Zemi nájezdní cizí síly nazval Kilmaat. Tyto cizinci pokoušejí se oživit egyptského faraona, král Ramses, pro jejich vlastní ohavné účely, a to je vy jste práce aby zastavila je... a chrání Zemi v procesu kursu. Ale na jeho cesta do Egyptského města Karnaka se skupinou dalších námezdních vojsk, naše helikoptéra hrdiny je sestřelený. Toto označuje začátek hry, a to dělá pro dost jedinečné nastavení mezi FPSS. Graficky, Powerslave je docela hezký. Nepřátelé nedostanou pixelated docela tak rychle, jak oni dělat v další FPSS času, a struktury vypadají dobře také (ačkoli oni jsou opakovaný hodně). Nepřátelé sami jsou hezky rozmanití s hmyz, mumiemi, oblečená v bikinkách válečníci lvice, a velké démonické bestie aby byl bojovaly na konci jistých úrovní. Také budete pohoštěné nějaké světelné a atmosférické efekty pro tmavé oblasti, exploze a takové. Hudba v hře je směs dobrých atmosférických zvukových palet, a řízení tluče, všechno se zřetelně egyptským pocitem jim. To četlo hned CD, a zatímco nejsou že mnoho drah, oni jsou rozdělení mezi úrovněmi svým způsobem držet je z dostávající příliš opakovaný. Zvukové efekty pro monstra a zbraně jsou dobře vykonané, jako jsou hlasy pro váš znak. Problém je, váš znak zazní jako, že on má mnohočetná osobnosti, jak jeho hlas změny z fráze frázi v bodu to je zvuky jako několik jiných lidí dělali jeho hlas vzorky. Mluvení hlasů, to je zajímavé aby všimlo si, že lobotomii dostala jediný don LaFontaine dělá scény vyprávění, a možná hlas krále Ramsesa také. Don dělalo mnoho, mnoha filmových přívěsů voiceovers před jeho smrtí v roce 2008, tak jestli vy poznáte hlas mluvení, proto. Hra hraje jako vy byste očekávali FPS. Sedm zbraní, klíče k odemknou dveře, skryté zdi aby byl vyhozený do vzduchu nebo spouštěný, a tak dále Vy máte životy (kus zvláštnost pro FPSS), životní bar, a vy také máte manu bar. Oba bary mohou naplnit znovu sbíráním modrý a červený energetický koule které nepřátelé sníží kdy oni jsou zabití, a mana je použitá pro různé potřebné schopnosti a zbraně skrz hru.Úrovně jsou velké, a může se stát docela komplikovaný jak vy postupujete díky Powerslave- ovo použití stavebního motoru, který počítá s ' místností přes pokojové ' návrhy. Nicméně, navzdory všechny těmto pozitivním bodům, hra není perfektní. Zatímco úrovně jsou navrženy dobře, část z nich mají HUGE kaňony a dlouhé bludiště- podobné sekce v sobě. Konečný výsledek je schopnost dostat frustrující ztratila v nějakých úrovních. Hra dělá nabízet mapovou obrazovku, ale přehnaná horlivost nějakých rovných uspořádání může udělat ty mapy spíše obtížný aby četly v době. Další záležitost přichází z jediný být schopen permanentně chránit na konci každé úrovně. Tam jsou skarabeus rozptýlený kolem každé úrovně která počítat se šetřením během úrovně, ale tyto jsou jen výpomocná síla chrání, a jestli vy vyčerpáte zásobu životů, ta nálada chrání jsou vymazali... skličující obtíž na těch opravdu velkých mapách. Další sada problémů přijde s ovládacími prvky. Bombardující je právě naprosto zbytečný, protože váš znak pohybuje ze ze strany na stranu tak pomalu, jednoduše ty nemůžeš ustoupit z cesty nepřátelské palby většinu té doby. Myš-pohled je zmrzačený, díky tomuto hře zesílení vy držet dole knoflík k rozhlédnout se kolem (na rozdíl od jiných stavebních motorových her, jako Blood a Duke Nukem 3D, které vám dovolí užívat stálé volné-dívat se volbu). Hra dělá pomáhat trochu s oslabeným autem - aim význačným rysem, ale to ne dost nekompenzuje další problémy. Tak jak Powerslave kupí až ke klasický FPSS času? Dost dobrý celkově ve skutečnosti. Egyptské téma je hezká změna rychlosti, s grafikou a zvukem které jsou ovládaný dobře. Dobrá hudba, vícenásobná ukončení, a dokonce nějaký humor přidá k balíčku. Ale já musím říct, kontrolní problémy opravdu raněná tato hra. Oni redukují hráčovu schopnost bránit sebe, dělání hry pilněji v nepřirozené cestě. Nebýt tohoto, já bych srdečně bych doporučoval tuto hru žádnému FPS milenci. To má tolik jdoucí pro to, ale důležitý klíčový prvek jednoduše je vyčerpaný. Tak, já říkám toto... jestliže bys chtěl jiné nastavení ve váš FPS, a chcete jeden které bude vezmete vás chvíli projít, pak rozhodně zvedne tuto hru. To má rovný počet, design, zbraně, grafika a zvuk který pomůže vám vychutnávat pokus o přinést Kilmaat hrozbu ke konci. Ale být varovaný... nedostatek bombardující, a zmrzačený myš-pohled, udělají pro nějaké moc frustrující situace.Jestli chcete zkusit a podvádět trochu, nastavit myší dívat se knoflík k ' přeřazovačům na velká písmena ' v kontrolním nastavení (ujistí se, že klíč mimo předtím než vy děláte). Tímto způsobem kdy vy zapnete přeřazovače na velká písmena, myší pohled pokračuje s pracováním bez toho, muset držet dole cokoli. To není perfektní, jak nemůžeš se rozhlédnout kolem při pálení, ale to pomáhá trochu. Pokud jde o DOSBOX, protože to je newish FPS hra, vy budete potřebovat aby natočili cykly. 15'000 a vyšší by mělo dostat to klid chodu motoru 320x240 rozlišení.
Rok vydaní: 1996 Vydali: Lobotomy Software Obrazek:
|
|