One iD věci vždy je lepší v než dělání počítačových her prodává motory počítačové hry. Toto je pravda dnes o jejich nadřazeném zkáze 3 motoru, a to byla pravda deset let dříve s Wolfenstein motorem. Kdy iD uvolnil jejich neuvěřitelnou zkázu v roce 1993, to rozpoutalo bouři poptávky po hrách nového žánru, první osoba střelci (FPSS). Většina herních vývojářů nebyli ochotná aby čekali tři roky pro jejich doma udělané motory aby zrály, tak oni zvolili si místo toho povolit existující jeden. iD necharakteristický ne licence ven jejich motor zkázy (nebo možná, že oni žádali vysokou cenu pro to), ale oni byli ochotní vzdát se tajemství jejich předchozí FPS, Wolfenstein. Tam není žádný argument který je lepší motor; Zkáza tluče Wolfenstein ve všech směrech. Nicméně, jestli nemáte volbu a byla ochotný pracovat s mírně zastaralou technologií, mohl bys udělat slušný FPS. Vzestup Triad byl udělaný takto, ale toto není co tato recenze je asi. Operační počet mrtvých vyvrcholením softvérem byl uvolněný v roce 1994 a honosil se asi méně než nejmodernější grafika a průměrná hra. My nemůžeme srovnávat tělesný počítat do zkázy; srovnání budou nefér a, to musí být řečený, grafika v počtu mrtvých jsou lepší než ti nalezený ve Wolfenstein. Z hlediska hry, ačkoli, počet mrtvých je málo lépe pak Wolfenstein. Spojená národy budova v New Yorku byl převzatá teroristy a vy jste přiřazení znovupřevzetí stavení. Udělat to vy potřebujete aby šli nahoru podlahu podlahou, zabíjející teroristé a směs dalších nepřátel. Uninspiring děj, ale od otce všeho FPSS nemá žádný skutečný příběh také, my nemůžeme stěžovat si. Jak vy začnete hru vy potřebujete aby získali vstup do stavení skrz kanály. Z nějakého důvodu obr zmutované krysy a monstra kalu zhotoveného ze zeleného slizu přišel k pomoci teroristů a útok vy jak vy uděláte vaši cestu do hlavní budovy. Toto mohlo jen jsem já, ale chcete-li, aby skutečná situace jako týkající se rukojmích situace v UN stavení, kreatury fantazie jako obrovské krysy odejmou realismu. Toto není jediný nejasný počet mrtvých má; úrovně jsou velké a každý část vypadá podobná. Pro udělat vaši cestu kolem vás potřebujete použít auto mapový význačný rys stále (tisk Tab). Úrovně vypadají podobný z vyrovnat k úrovni také. Celé části úrovní jsou stejný jako jeden vy již jste byli . Moc často vy jste jen pobíhat zkusíte najít bod vy jste zmeškali, tak vy můžete pokračovat k další úrovni. Také, jdoucí k další úrovni může být bolest; normálně ve FPSS vy máte vstup a východ, ale v počtu mrtvých tyto jsou stejná věc (s výjimkou těch úrovní kde to není). Zvuk matoucí? Dobře, to byl. Já strávil asi hodinu v jedné úrovni zkusit najít místo já jsem zmeškal, do té doby, než já nakonec jsem zkoušel použití vstupu pro úroveň. Pak, nakonec, já jsem mohl postoupit dál. Na vstupní nové úrovni možná, že bys mohl najít sebe v zavřené místnosti. Jak v skutečném UN stavení, musíte klepat na stěně do části magicky klouzá otevře před vašimi očima a nechá vás přesunout do skutečné úrovně. Do této doby hra vypadala velmi zklamání ke mně. Počet mrtvých dělá mít nějaké obnovující vlastnosti. Pocit zbraní nemusel být tak dobrý jako v zkáze, ale oni jsou hodně lépe než ve Wolfenstein. Úrovně jsou oblečené s věcmi jako stoly, stolní zpětný projektor apod ., dělání to dívá se více jako skutečná kancelář. Windows mohou být střelený ven a kuličkový díry zdají se na stěně kdy pokus o. Nejchladnější věc v počtu mrtvých je že vy operujete v týmu spíše než sám. Každá úroveň, kterou vy vstoupíte, že vy jste doprovázení čtyřmi týmovými členy. Oni obcházejí a zahájit palbu na nějaké /každé /žádné teroristy, které oni vidí.Vy můžete si vzít na starost jim stlačením ' '. To je dobrý způsob dostávající nový start jestli vy jste chudí na zdraví. V pozdějších úrovních vy dostanete moc hezké zbraně, jako raketomet a plamenomet. Všechno dobře mající cenu hraní pro. Počet mrtvých není nejlepší FPS z jeho éry - - být celkem čestný, to je jedním z nejhorší. Ale vy můžete stále vychutnávat hraní počtu mrtvých. Jestli nemáte zkázu a mít rád starou vojnu, počet mrtvých je dobrý pro několik hodin veselé zábavy. Po tom vy budete nabažit se nekonečných úrovní a jednotvárné hry. Vyvrcholení software udělal několik dalších her, kterých kouzelnictví je pravděpodobně nejvíce známá. Oni také udělali další hru založenou na pozdějším iD motoru ( stavební motor použitý v Duke3D) nazvaný Techwar). Obecně zesměšňovaný pro dělající podstandardní hry, vyvrcholení software vystoupil z průmyslu hraní v polovinědevadesátých lét, ale společnost stále existuje dnes a nyní dělá IT pracovat pro společnosti které nevyžaduje dobrou grafiku.
Rok vydaní: 1994 Vydali: Capstone Software Obrazek:
|
|