Obitus je -hrající hra role uvolněné pro DOS již v roce 1991. Původně uvolněný pro Amigaa v 91 to bylo později portovalo SNES a za. Hra odhazuje vy do světa fantazie se skoro žádnou dějovou linií vůbec. Ve skutečnosti jediná věc podařilo se mi spojit jsem byl kdy já jsem začal to ve VGA 16 barevném módu to ukázalo mi malý film blesku udeření lesa a vytvářející věž. Jak udělá to vázat se k spiknutí? Já nemám žádnou představu; Já jen vím že vy začnete ve věži. Pro ustoupit trochu nicméně začínání hru dala mi příjemné překvapení a bolení hlavy. Žert byl ve význačném rysu který dovolil mi aby začal v několika jiných barevných režimech. Po tom tam jsou 5 rozdílné jazyky si můžete vybrat, anglický, francouzský, německý, Itala a španělský. Nicméně po tom moment má hlava byla naplněná vysprávkou bolestí. Vy znáte typ bolesti, kterou vy dostanete kdy jedni z vašich spolu --pracovníků začíná mluvit o tom, proč jeho děti jsou tak dobré nebo o důležitém zápasu minulou noc. Příčina mé bolesti, kterou vy zeptáte se? Břeskot, divoký, a vysoká šikmá hudba. Nedejte mi špatný, jsem myslel jsem byl si, že hudba byla dobrá zpočátku. To zní dobrý pro starší DOS hru, nicméně po asi minutu z toho jsem byl ponechaný s pocitem, že já jsem dostal kdy mé vnitřní dítě bylo vytržené ve věku 18. Tak po otočení dolů mých reproduktorů celou cestu já orám vpřed na skutečnou herní hru. Vy začnete ve věži, se žádnými instrukcemi se pokud týče co vy máte dělat. Dobře přinejmenším žádný že já jsem mohl najít. Jedna věc já říkám animace knoflíků a otočení aby dívalo se na věci v hře je velice tekutina a zdá se skutečná. Tam je menu které předvádí 9 knoflíky pro různé akce vy můžete vzít, kompas které ukáže směry, že vy čelíte, box který ukazuje položce vy držíte, a nějaký podivný bublina že I nikdy nerozřešila. Tam je úplatek ve vašich nohách a párových dveřích. Dávání 2 a 2 společně já jsem rozhodl se otevřít dveře, a lo a spatřit, že já jsem objevil se do lesa. Toto vede mě mému dalšímu bodu. Jak v pekle vy najdete vaši cestu z lesa kde každý strom vypadá stejný? Jsem zjistil jsem byl, že je rychle dostávání ztracený, a jen zvládalo aby vyřešilo to kdy já jsem pelášil kus papíru a tužka a začala kreslit mou cestu ve vztahu k můj málo kompas na menu. Putování lesem já jsem přišel na nějakém ovoci, šípech, mince a nějaký další rozmanitý materiál. Pak já jsem narazil na mou první kreaturu. On byl lukostřelec nejlepšího druhu, s jeho úklonou taženým a pérem v jeho klobouku...Ó! čekat...co sakra je, že on podvod!? On střelil mě! Já dokonce jsem nedostal se do říct ahoj, on jen rozpřáhne se k ránu a spouští šíp na mě. Tak kreslení můj toulec šípů (to je pravda já nemám žádnou úklonu) já jsem střelil zpět na něj. Po dvou šípech k hrudi on zdál se, že implodovat a kouřit obklopil jemu. Kdy to vyčistilo tam byla kostra. Já mohu jen vyslovit hypotézu že můj přítel lukostřelce, kdo já nyní budu odvolávat se na jak Bob, měla jeho kostru vytrženou kouřem. Chudý Bob! On nicméně nechal mě další toulec šípů. Ještě žádná úklona, ale zřejmě já nepotřebuji jeden. Já musí být He - Man. Další bloudění kolem nazdařbůh vynášelo náhodnou osobu, která bezdůvodně dala mi klíče kdy já jsem mluvil s ním. Putování opravdu dostávalo mě v tomto bodě tak po několika nápojích to stalo se mnohem víc příjemné. Já jsem setkal se s Bobem znovu mimochodemnebo jeden z jeho dvojčat. Kouř dostal ho ! Herní mechanismus se zdá rozbije po tomto bodu. Já jsem nemohl najít mou cestu kolem zdánlivě nekonečného bludiště klonovaných stromů. V tomto bodě I jsem se posadil a jsem jedl některý z náhodných věcí, které já jsem našel podél mého putování. Já jsem nemohl říkat polovinu času co sakry já jsem zvedl do použití Info. Do této doby v DOS střední délce života byl bych očekávaný trochu více. Nakonec se podařilo mi zabloudit do dalších oblastí před lesem, který kromě malých změn na scenérii opravdu nejedná že mnohem odlišnější. Já nakonec zraním nahoru jsem stočil se ve fetální pozici v rohu jako já jsem přišel k smluvním podmínkám s mou zdánlivě nekonečnou nepřiměřeností aby zjistit, jaké peklo já jsem měl dělat. Toto hra, zatímco docela dobrý v grafickém oddělení je jistě nemající dostatek poschoďového vývoje a instrukcí. Já jsem zjistil nakonec z Wikipedia , že skutečné spiknutí je že středověké historie lektor Wil zedník- ovo auto rozbíjí zatímco on projíždí Snowdonia v bouři. On hledá útočiště v pusté věži, jen vzbudit v cizím světě. Cizí svět vskutku, ještě ne ten, který já doporučuji obývajícího komukoliv hledající silné spiknutí nebo příjemné řešení problémů. Já dám této hře průměrné skóre nakonec kvůli dobré grafice, rozdílné jazyky volby a nastavení barvy. Prosové: Kapalné animace, detailní grafika, 5 jazykové volby, 5 displejových nastavení barev.Námitky: Nedostatek příběhu a instrukce, lesů naplněných klonovanými stromy, bludištěm jako hra.
Rok vydaní: 1991 Vydali: Scenario Software Obrazek:
|