Jazz Jackrabbit 2
Jazz Jackrabbit 2 - náhled

Toto hra opravdu by neměla potřebovat žádný úvod vůbec. To je pokračování sebe více populární Jazz Jackrabbit. Jestli vy nemáte hraný žád

...

Command & Conquer Recenze

Čas pro nějakou historii. Kdy ID udělal Wolfenstein 3D, oni udělali něco nespatřený a revolucionář. Ale po zkáze, první- střelci osoby začínala být nazvaný Doom - like hry. Kdy Westwood udělal první real - time strategickou dunu, to byla směs dobrodružství a strategie a "reálného čas" stále nebyl užívaný jak výraz. Pravdivý definující dnešního známého žánru přišel s jeho pokračováním, které přineslo real - time strategie životu. Ale tichá tam nebyla hra která udělala tento žánr populární dost, aby spustil video-hry obchodovat přetékaly s jeho klony. Ne před příkazem & vybojuje.

C&C byla první hra v sériích které by se staly nejpopulárnější v tomto žánru. Vy pravděpodobně jste slyšeli o Generals, červený poplach nebo Tiberian Sun. Dobře to je jak to všechno začalo. Ve skutečnosti, to je mnoha způsoby moc podobný duně 2. Vy "sklízet" aby mohly vydělávat peníze, které dovolí vás konstruovat stavení a koupit jednotky. V té době, počínaje dunou 2, toto více nebo méně být princip ve všech real - time strategiích: stavení a expandující vaší základny a armády, shromažďováním různých druhů dodávek. Obvykle v tomto typu her vítěz být tím, kdo měl víc peněz. Také, ceny základní organizace a struktury jsou podobné jeden v duně 2 (kasárna jsou 300, střelec je 100...). Ještě, programátor se dařil držet C&C ze stávající se "jen klonem". Přinejmenším, oni starali se o příběhu.

Porovnání to do málo her v tomto žánru který vyšel před C&C, dobře, C&C byl víc nadřazený ve všech směrech. Lepší grafika, vynikající zvuk, více jednotek a filmy mezi úrovněmi které tvoří zajímavý příběh (originální C&C vyšel 2 CDS to byl většinou naplněné animacemi; toto by stalo se běžnou praxí od Westwooda v budoucnu). Ale největší a nejdůležitější inovace byla možnost vybrat a pohybovat tak mnoha jednotkami jak jste požadovali. V předchozích hrách, jestli chcete poslat 10 jednotky v útoku, vy jste museli vykonávat stejný obřad pro každé sólo vůz. Dokonce ve válečnictví 2, jen real - time strategie který mohl soutěžit s C&C, mohl bys vybrat maximum z 9 jednotek. Teď, útoky byly snadné vykonávat a komplikovanější útoky by mohly být udělaný. Cíl strategie-žánru vždy byl v ukázat hráče realistický obraz jiného válečnictví, a to byl velký krok vpřed.

Tiberium je moc cizí rostlina. Jistý vědec objevil že skládá se z různých substancí, a že část z nich mohou způsobit vážné degenerace k lidskému tělu. Další substance ukázaly být extrémně hodnotný. Jeden muž, nazvaný Kane, tvořilo Brotherhood NOD, a začalo sbírání Tiberium. Brzo, NOD začalo použít to pro jejich zlé plány. Oni shromáždili se tuny peněz na nákup tun zbraní, a brzo oni stali se malou armádou namísto malé sekty. Jejich síla rychle se rozrůstá Afriku - kontinent bez velké armády aby zastavila je a brzo Kane otočil jeho pozornost Evropě. Celý svět začal třást a to byl jasný že on musel být zastavený. Bohaté západní země tvořily Global Defense Initiativenebo jednoduše GDI, pro jednoúčelový: zastavit a zničit Brotherhood kývnutí. Válka začala.

Více nebo méně, to by byl příběh. Na začátku, vy vyberete si kterou stranu vy chcete vést. Přirozeně, GDI je silnější jak oni skládají se z jiných armád, tak oni produkují zbraně a měly různé pomůcky během války, jako vzdušný úder a děsivé dělo iontu ( laseru paprsku z družice). Na druhé straně, NOD musí koupit zbraně a budovat obrany jak oni bojují se silnějšími GDI silami, dokud oni nerostou dost silní na otevřená nepřátelství. Myslím si toto dá vás pocit co se děje. GDI napadá hned - předtím, než Kane roste příliš silný. Na druhé straně, NOD prosí první ustanovit jejich nadvládu mezi civilisty (například: první mise v NOD kampaň je aby ukončil vůdce jisté vesnice, od té doby, co on dělal problém). Kdy GDI jde, budete mít tvrdý začátek v některý z úrovní, jen vybojovat malý a nevyvinutý GDI základy a užívat ty instalace pro vaše vlastní účely. Tak oba GDI a NOD představuje co mělo by, a pro mě že část hry vytočila skutečnou pokutu.

V GDI kampani vy bojujete za Evropu, a v NOD kampani pro Afriku. Každá úroveň se koná v určité zemi, tak před úrovní začne , že vás dostanete informaci o vybrané zemi (totálně irelevantní, ale zanechává dobrý dojem od té doby, co vy byl ve válce). Kdy já jsem říkal vybraný, to znamená, že čas od času můžete si vybrat jiné úrovně. To opravdu neznamená, že vy skáčete některý z úrovní, jen že tam jsou víc mapy pro jisté úrovně (kdokoli hrál dunu 2 by mělo být obeznámen s tímto). Dobře, někdy vy dostanete jiná pracovní místa, tak to může být zajímavý aby hrálo C&C stále znovu. V obou kampaních tam jsou 14 - 15 úrovních. Ano, počet úrovní může měnit v závislosti na jistých misích, ale vy potřebujete aby potopili se hluboký do této hry abyste zjistili to všechno. Myslím si to by jsem byl obeznámený s chránit hra na jiných štěrbinách před končením každé úrovně, jestli vy přejete si aby hráli celé dostupné mapy. Tam jsou tři jiná mapy poslední úroveň oba pro NOD a GDI, ale v poslední úroveň tam není žádná změna misijních cílů.

Když jsem viděl C&C I jsem začal vážně myslet si o nákupu PC. Málo chlapíků cvičení kdy oni nemají žádné objednávky, malé exploze a válečné pokřiky. Civilisté s domy a kostely. Střílí-provádí kdykoli strom hoří nebo kdy olej je hořící v civilní rafinerii. Také, programátor udělal zvláštní úsilí k tomu udělat Tiberium, rostlina který je základ celá hra je sestavení na. To je jako křišťálová tráva a roste roznášením jeho kořenů, a ze semen jistý Blossom Trees. Jestli lidská jednotka pohybuje napříč Tiberum, oni budou uvolněná energie, ale vozidla mohou křižovat tyto pole se žádným problémem vůbec. Tiberium rozšiřuje, tak možná, že bys mohl chtít nechat, že to roste aby mohlo zjistit více z toho (ano, tato nebezpečná rostlina je poskytování peníze). Žnec jsou sklízející dokud oni nejsou plní drahocenné substance, ale malý a mladý Tiberium rostliny nemají žádný krystal a postrádá substanci, který vy potřebujete pro peníze. Znervózňující dost, žnec vždy shromažďují mladé sazenice a tak zabránit Tiberium z roznášení. Tak měl bys dávat pozor na vašich žnec.

To je také nejhorší část hry. AI je jednoduše chudý. To je důvod, proč žnec může být znervózňující, a proč vy budete pravděpodobně schopný "číst" oponenty strategii a zaměřit se vaši obranu na každé úrovni, a to je proč vy budete schopen vpadnout do jejich základen boje s nepřítelem, zatímco několik nepřátelský soldierswill jen nepřijde několik palců (monitorové vzdálenosti jsou měřeny) jen úklid jejich zbraň. Také, počítač není schopný vykonávajících složitějších útoků, ještě to má nějaké triky. Dobře, toto nedělá tuto hru příliš snadnou. Ve skutečnosti, to je tvrdý, ale jen předtím než vy ustanovíte silný základ. Pak, vy pravděpodobně máte nepřítele ve vaší ruce, dobře, jestli vy máte dost prostředků který je. Ještě, ne pokládat to za samozřejmé, protože počítač udeřil mě tvrdý několikrát kdy již já jsem jsem měl silnou obranu. Vězte že vy nebudujete váš základ v každé úrovni. Ve skutečnosti, programátor byl opravdu úspěšný s držením vy jste připojili hře následujícímu příběhu. Úrovně jsou mnohem víc zajímavý tímto způsobem.

Pokud jde o chycení nepřítele struktur, dobře, nevím jestli to je špatný nebo dobrý. Vy užíváte inženýry pro to. Na rozdíl od v dalších Westwoodových strategiích, zde vy jednoduše potřebujete jednotlivého inženýra aby zachytil nějaké /každé /žádné stavení ten vy máte rád. Přirozeně, oni zemřou snadno, ale to je ještě hrozný kdy vozidlo s nějakými inženýry přijede do vašeho základu a oni zachytí nějaký z vašich stavení (neměla ve zvyku chodit tak pozdě , že počítač bude vykonávat toto jak obvyklý útok). Na druhé straně, je to velmi veselá zábava a efektivní kdy vy děláte stejný vašemu oponentovi. Teď, já by jsem měl zmínit se o , že stavební yard je nejdůležitější struktura v nějakém /každém /žádném základu. To dovoluje stavení dalších struktur, tak jestli to zničilo a vy nemáte žádné struktury aby bojovaly, že vy budete zbití. To jde pro vašeho oponenta také. Vy můžete produkovat MCV ( vozidlo které transformuje sebe do nového stavebního yardu, ale to je drahý 5000) a jen může být vyprodukovaný jestli vaše technická úroveň je vysoká). Teď více o technice vyrovná.

Technická úroveň zvyšuje jak vy postupujete skrz hru. To drží vás a vašeho nepřítele v jistých technologických úrovních, což znamenáte, že nemůžeš produkovat všechny struktury a jednotky které existují, jestliže ne technické úroveň je v tom nejvyšší. Myslím si že každý kdo hrál nějaké /každé /žádné real - time strategie je obeznámen s tímto. To znamená, že vy produkujete slabší jednotky na začátku, a silnější jeden na konci. Stejný žádá o vašeho nepřítele. Proč je toto důležitý kdy jistě znáte toto již? Pro určený pro více hráčů mód, samozřejmě. Jako každá strategie to je víc veselá zábava aby hrála proti lidský hráč. Ve skutečnosti, to je jen v určený pro více hráčů mód , který technická úroveň je v tom nejvyšší. Což znamená, že vy můžete produkovat útočné jednotky, a nebo požární jaderné střely s NOD. Myslím, že Westwooda udělal dobrou práci s dávající vám volbu aby vybrala si technickou úroveň. Dobře, to je jen můj názor od té doby, co žádný z můj přítel vůbec kdy snížil to. Jestli vy zachytíte nepřítele stavební Yard nebo strukturu pro produkování jednotek, budete mít přístup k nepřátelským strukturám nebo jednotkám. V jednom slově: výborně !

Teď to je asi to. Málo syrový a barevný grafiky (VGA), ohromný zvuk, pár věcí které může být velice veselé zábavy a hry která není příliš tvrdé. Dobře, to bylo velmi tvrdý pro mě kdy já jsem hrál to s mým nejlepším přítelem. Nikdo není použitý k tomu, aby real - time strategie zpět pak. Třebaže rovné cíle mohou lišit se, kdokoli považuje se za zkušeného hráče s tímto typem her by měly být schopen skončit to, dříve či později přinejmenším. Také, ti, kdo již hráli další pokračování jsou mívalo mnoho jednotek a struktur. Dobře, C&C má dost jednotek ale červený poplach a Generals mít mnohem víc, tak já by jsem měl zmínit se o tomto. Na konci to je legenda kterou, jako již já jsem říkal, začaly ohromné série. Ke mně to je ještě hodně veselá zábava, tak má rada je rozhodně zkusit to. Hodně špatný tam nejsou žádné filmy protože oni opravdu jsou něco. Já pochybuji že každý kdo hrál C&C může zapomenout Kanea, stylizované-zlo s hladkým úsměvem.

Vydali: Westwood Studios