Scorched Earth
Scorched Earth - náhled

Povídka: Váš cíl je aby zničil vaše oponentův tanky vstupem správná moc a úhlové hodnoty pro střílení vašich projektilyů. Vy vyděláte pen

...

Manhunter 2 - San Francisco Recenze

Lovec lidí 2: San Francisco je pokračování lovce lidí New Yorku. Jako první hra skončila, že vy jste zbavili New York oplzlý kanibalský Orbs z prostoru a vy honící zlého vraha Phila ve vaší kosmické lodi abys mohl rozdělovat spravedlnost on zasloužil si. Vy nyní jste honili ho jasný napříč Spojenými státy a máte havárii vlastnící pozemky v San Francisco která také převzaly od Orbs a setká se stejným osudem jak New York byl. Jak příběh začíná, že vy převezmete identitu místního lovce lidí to bylo náhodně zabitý kdy vaše kosmická loď narazila.

Toto příběh, jako New York, se uskutečňuje přes tři dny. Jako lovec lidí Orbs používá, že vás držet lid v souladu. Každý den vy obdržíte případ že musíte řešit použití vašeho MAD (lovce lidí zařízení úkolu) a vašich schopností detektiva. Tam je seznam věci, které musí být udělaný každý den a nebudete dovolený aby spal dokud oni nejsou dokončení. Vaše pravdivá motivace jak jste vyřešíte případ je aby zabil Phila a zbavil San Francisco Orbs jak vy dělat v New Yorku. Použití vaší MAD aby sledovala cestování vašich podezřelých osob vy navštívíte San Francisco mezníky aby zkoumaly vraždy a zjistit nápovědy. Předmět hry je aby učil se / dozvěděl se identitu podezřelých osob (a to jak mrtvý a na živu) a učit se / dozvědět se jejich motivy. Jak vy postupujete, váš plán aby odstranil Phila a Orbs začne vykrystalizovat.

Rád bych myslel že když pokračování vychází , že vývojáři přinejmenším mohli by udělat nějaká zlepšení přes originál. Nemyslím, že je případ s lovcem lidí 2: San Francisco. Já jsem hrál lovce lidí New York (na místě) o před dvěma lety a já si nepamatuji cítit se tak frustrované hraní který hry stejně jako já hrající lovce lidí 2. Pokračování má úplně stejný vzhled a celkový dojem jak New York dělal ale herní design má nějaké trhliny.

Herní mechanismus jsou trochu neohrabaný. Musíte užívat klávesnici aby pohybovala ručičkou kolem obrazovky aby mohla navigovat. Proč, v roce 1989, myší podpora nebyla integrovaný do hry je za mnou. Vaše metoda cestování je mapa která dovoluje vám kliknout tisk vstoupí) na zkoumaných bodech. Jak vy objevíte více míst činu a vedou více zkoumaných bodů se objeví na mapě. Řízení zásob není žádný jiný než některý z dalších brzkých Sierra her. Jak použít položku na objektu ve vašem prostředí není moc intuitivní, nicméně. Ověřte si, zda vy čtete příručku (určovací klíč). To je také moc důležité že vy učíte se / dozvědět se jak použít MAD aby mohla sledovat pohyby nejen primární podezřelý ale všechny další strany také.

Jak dobrodružný herní purista já nenávidím sekvence arkády které jsou hozená do dobrodružných her. To je osobní pocit, že já neočekávám všechny další souhlasit s tak já nechystám se podcenit hru kvůli tomu. Ale jestli já zmíním se o části arkády hry za méně než žhoucí smluvní podmínky vy budete vědět proč. Lovec lidí 2 má spoustu arkády typových vzájemných ovlivňování která musí být úspěšně dokončená pokroku v hře. Vděčně vývojáři dali do regulace výšek vozidel potíže která dovoluje hráči vybrat tvrdou, normál nebo snadnou. Z nějakého důvodu tvrdé nastavení je standard. Dejte si pozor. Také být varovaný že když vy vyberete snadné nastavení že to zůstává v účinku jen pro to jedna arkáda sekvence. Musíte nastavit nastavení znovu kdy vy setkáte se s další sekvencí arkády. Na snadném nastavení oni se stávají snesitelný a nedělá vy chtít hodit botu v monitoru počítačích. (ptát se mě, jak já vím.)

My další brblání je Sierra ochranná známka že vy, designem, muset zemřít jako LOT aby dokončil jejich hry.Kdy já užívám slova ' designem ' žertující. V dni jednom z dobrodružství já jsem zemřel další mnoha příšerného úmrtí v této hře a rozhodl, že namísto nechá hru spustit znovu mě těsně předtím já jsem zemřel (jak to chová se k standardu) že já bych obnovil předchozí chránit hru. Kdy já pokročilý dost v dni jednom , že hra měla vyčerpala zásobu věcí pro mě abych strávím docela chvíli cestování z místa na místo není schopen vykonat cokoli a zajímající se proč hra nebyla postupující. Nakonec ze zklamání, které já jsem dostal mé ruce na knihu narážky a objevila že, protože obnovení chrání hra, I ne - vrátila se a zemřela v specifické scéně a způsob že já jsem odkazoval se na nahoře. Přirozeně já jsem byl uražený protože jsem myslel jsem si, že předmět hry byla vyhnout se smrti. Proč na světě to specifická smrtelná scéna být povinný požadavek končení dne jednoho? To neudělalo žádný smysl pak a ještě ne- jak nebyly tam žádné nápovědy daný v smrtelné scéně který byl užitečná později. Bizarní design a podpis , který vývojáři dostali trochu příliš zapletení v sobě. Obecně tato hra nutí, že vás často zemřete jako příležitost k obrazovce vývojové posádky aby zdála se, plísnit vy a dáte vám záchytný bod pokud jde o to, proč vy jste zemřeli a jak zabránit tomu. Nemohl byla tam lepší způsob jak zjistit co bylo nezbytné předtím než vy jste zemřeli? Bizarní.

Mé finální brblání je že tam by mělo NEBÝT NIKDY mrtvé konce v dobrodružné hře. Toto hra má je. Jestli vy cestujete do místa a nastoupit do prekérní situace kde vy zemřete protože jste neměli položku inventáře že vy jste potřebovali, aby chránili sebe (protože vy zanedbaní aby vzali to), dobře, to je pochopitelní. To není vývojářova chyba že vy jste ne- nevzali to kdy měl jsi. Nicméně, mít povoleno cestovat do místa a zpříčit se tam s nením úniku protože vy jste cestovali do podotknout B před bodem A kdy ta by mělo být jiná cesta kolem, dobře, toto není ok. Ne v mé knize. Vy můžete strávit hodiny hledající nějakou položku aby dostala vás z umístění jen učit se / dozvědět se že tam není jedny. Já jsem zpříčil se dvakrát v této hře přesně tímto způsobem. Ahoj náznaková kniha, ahoj chrání hru a ahoj více zklamání. Jestli herní vývojový tým vybere si aby udělal hru jak lineární jak tento jsou pak oni by neměli vám dovolí cestovat do lokalit těchto by měly dostat, že vy jste přilepili takto. Žádné omluvy za které.

OK, chystám se zhluboka se nadechnout právě teď, a postupovat s tím, co já jsem měl rád o této hře. Toto hra je potřísněný krví. Já mám rád potřísněný krví? Nijak zvlášť ale já nemám problém s tím také. To se stalo, v tomto případě držet hru ze stává se vrtání. To je najisto. Jestli vy máte problém s lidskými částmi těly ležícími kolem a obsluhování jak oběd pro cizince a monstra pak zůstanou mimo. Jestli vy máte problém se sledovacími velkými hromadami mrtvých lidských poražených zvířat pak zůstat mimo. Jestli vy nemáte rád lidská těla být zabroušenou ... vy získáte obraz. Grafika třebaže datovaný jsou ještě, dobře, grafika.

Další věc já mám rád o lovci lidí San Francisco je hádanky. Kdy já říkám hádanky v této souvislosti co já odvolávám se na je práce detektiva který musí být udělaný aby řešili zločiny a podpořit váš příčinu. To vyžaduje, že oba myšlenku a pozorování. Hra užívá vizuální nápovědy aby popletly řešení hodně a to bylo udělané dobře, myslel jsem si. Jestli mohli nahrazené arkádu sekvence s více hádankami já jsem byl by šťastnější táborník.

Já mám rád také skutečnost, že lovec lidí série užívají skutečné lokality a mezníky v jejich hrách. To přidává dimenzi realismu a dovoluje hráč více ztotožnit se s co se ději. Přinejmenším myslím, že ano. Toto hra dovoluje vám cestovat do mnoha skutečných San Francisco mezníků jak vy prosíte řešit vraždy hledáním nápověd.

Můj celkový dojem z lovce lidí San Francisco jen dovolí mi aby dal tomu průměrné doporučení. Toto není protože to je průměrná hra. To je protože kdy vy díváte se na věci, které vy byste skórovali dobrodružnou hru na tomto buď udělá velmi dobře nebo moc uboze, nic mezi (kromě možná grafika). Kdy vy vyvážíte všechno co vy dostanete průměrné celkové hodnocení. Pravda je pokud se vám líbí lovec lidí New York pravděpodobně se bude Vám líbí San Francisco také. Jestliže ne zůstat mimo.

O něco navíc: Jestli vy nemáte hraný lovce lidí New York je to velmi důležitý číst polního průvodce po učit se / dozvědět se celou cestu ve kterém MAD zařízení může být použitý. Příručka také popisuje jak použít položky ve vašich prostředích.

Běhy pokutují v DOSBOX. Začněte hru běžící MH2.

Vydali: Evryware