Poprvé já jsem slyšel termín ' šílený Ivan ' byl ve filmu hon na Red říjen a to odkazovalo se na náhlý a nebezpečný manévr udělaný ruskou ponorkou. Proto, když jsem poprvé viděl oznámení nové hry nazvané Krazy Ivan, docela nerozuměl jsem byl proč obraz obrovského robota. Všechno vyjasnilo se moc brzo - titul není spojený se skutečným termínem a hra sám je futuristický první- střelec osoby která může být veselá zábava na běhách nakrátkách. To je rok 2018 a cizinci jsou nájezdní Mother Earth (jak oni zkoušeli udělat tvrdě od úplně prvního vesmírný Invaders... bude oni vůbec kdy vzdají se?). Toto invaze, nicméně neskládá se z hord cizinců a jejich lodí - to je ve skutečnosti mnohem víc vkusný. Tyto cizinci umístili pět generátorů na naší planetě, která začne produkování zničujících energetických polí která pokryjí celý povrch planety. Není třeba říkat, pravidelné Země obrany většinou jsou nepoužitelné a situace je ponurý, s výjimkou málo tajného experimentu ruské armády.Nechejte mě přeformulovat to - s výjimkou 40 stopy vysokého robota nazvaného ' Steel Cossack ' . Protože pole nemohou být zničený, někdo potřebuje aby šel dovnitř pole a zničit generátory.Ten je vy, nebo více přesně, ruský velitel Ivan Popovich, přezdívaný ' Krazy Ivan ' kvůli jeho výstřední a násilné přírodě která také dělá ho perfektním mužem pro práci. Toto spiknutí vytváří perfektní dějiště bojujících obrovských robotických gladiátorů. V každém poli je tam několik obrovských robotů nazvaných Sentients které musíte porazit předtím, než vy můžete zničit generátor. Nemůžeš bojovat dva Sentients zároveň, tak hra zaměřuje se na jeden na jednoho shootouts. Tam jsou různé druhy menších robotů nazvaných Drones které jsou nekonečně tření ryb a jsou snadné zničit. Oni budou stále napadnout vy do té doby, než vy dosáhnete jednoho z Sentients, ale nikdy ve velké skupin. Zničte Drones dostat moci-ups (munici, energii a ještě pár bližší údaje) a záchranní vězni pro prémiové body. Trubci se objeví dokonce když vy jste čelící cítícímu nebo generátoru, tak můžete stále dostávat moci-ups, ale to je moc snadnější aby dostal munici a energie před soubojem začíná. Měl bys sbírat energetické jádra dokonce když vaše štíty jsou v max, protože jádra také akt jak peníze na upgrade. Vy omezený čas na to dosáhnout cítící, tak nemůže jednoduše čekat na moci-ups. Jestli počáteční čas z tří minut běží , velký robot nazvaný Blackknight objeví se a musíte porazit ho dostat dvě další minuty. Budete mít neomezený čas pro plné moci k inkasu-ups jednou všechno Sentients jsou zničený tak vy se můžete připravit na generátor. Jednou generátor je zničený, vy můžete aktualizovat Kozák a chránit váš postup. Tam jsou tři druhy zbraní: zbraně, řízené střely, a zvláštní zbraň. Kozák má pět štěrbin pro zbraně kde vy můžete instalovat děla a lasery, ale jen jedna štěrbina pro řízené střely a zvláštní zbraň. Během bitvy vy můžete přepnout zbraň typ vy používáte jestli aktuální zbraň je mimo munici nebo je přehřátý. Vaše primární 30mm zbraně řetězu neomezené munice. Informace o munici a jdou po nás hlavní zobrazení. Váš cíl se začervená jestli vy jste cílící na nepřítele, a jestli vy užíváte řízené střely, další červený kruh zdá se dokazující který nepřítele byl zamčený. V horní části obrazovky vy můžete vidět informaci věznů odešli a energetický jádra (peníze) sesbíral. Radar a status štítu je zobrazený na spodu obrazovky. Štíty jsou rozdělené do osmi částí, tak jestli Cossackova levá strana byla střelená, jen levý část štítu je zmenšený. Jestli nějaká část štítu stává se příliš nízký, vy můžete stále vzít výstřely na druhou stranu Kozáku, ale hit v kritické části štítu může být fatální. Celá oblast je pokrytý mlhou tak nemůžeš držet bezpečnou vzdálenost a jednoduše střílet na Sentients; vy musíte dostat blíž k mířit. Generátor v Rusku by neměl být tvrdý aby zničil, ale to dělá dostat hodně pilněji přímo po tom. Technicky, Ivan zdá se být trochu pozdě. Rozlišení je moc nízký pro čas a třebaže roboty jsou 3D, tam jsou nějaká velmi jednoduchá vizuální řešení a efekty. Sentients kolísá design a jsou hezky detailní, ale bojující je nebude tak rozmanitý. Pohyby Kozáku může být trochu hrubý a pomalý, rozvažování které mnoho z vašich oponentů může letět. Nemůžeš dokonce užívat myš aby ovládala Kozák. Tyto zjednodušené herní mechanismy se zdá být zastaralý pro jeho čas, a hra postrádá hloubku a je zcela zaměřený na akci. Navzdory tomu všemu, hra může být veselá zábava na chvíli. Jestli jednoduchá akce je co vy hledáte a vy se stáváte jako obrovským robotům, hra může být zábava pro vás. Unvaried hra může odvrátit hodně hráči, ale oni mohou nakonec se vrátit pro více po nějakém čase. Akční fanoušci by měli rozhodně zkusit Krazy Ivan. To je lovná zvěř přinejlepším a mohla poskytovat několik hodin veselé zábavy.
Rok vydaní: 1996 Vydali: Psygnosis Limited Obrazek:
|
|