Pojďme říct, že vy chcete udělat dobrou karate hra. Žádný příběh s pomstou a krví, jen jednoduchou sportovní karate. Tak vy myslíte si o dvou chlapech jedněch proti dalších. Pak vy přidáte nějaké pás barvy jak jiné úrovně. Vy chcete vaši hru aby vypadala dobře, tak vy najmete některé lidi aby starali se o grafice a hudbě. A nyní co? Vy chcete vaši hru aby něco zvláštního. Teď je čas pro vás vytvořit mnoho pohybu, bloků a hladké animace, tak hra může být veselá zábava, originál a to jen mohlo by dostat status "legendární". My prezentujeme vás International karate, hra originální udělaný pro C64 to přineslo celý nový aspekt v jeden na jednoho bojující hry. To mělo dobrý grpahics, extrémní hezká pozadí, excelelent hudba, moc rychlý a hladký animace kombinovala s tolika pohyby jak mohl bys provádět ovládací páku. To bylo zveřejněné v roce 1986, který je nejdřívější dokonce pro C64 a stalo se jedním z největších legend ihned. 3 roky později systém 3 rozhodl se převést to PC, třebaže 90% her vypadaly hodně špatný kdy převedený na PC a pravděpodobně tam nebyla PC konverze která přitahovala dokonce přibližně stejné množství hráčů. Mít zkušenost s poslední nindžou se sblíží, oni věděli že oni opravdu musí udělat to ohromní. Na konci, PC hráči dostali hru který je poněkud rozkošný, moc rychlý, ale může být velice veselá zábava jen jestli podaří se jim ovládat ovládací prvky. Ovládací prvky nechají vás v žádné pochybě která tato hra byla udělaná pro ovládací páku. Grafika je, přirozeně, hůř než na C64, ale podařilo se jim kreslit hezká pozadí který mohl opustit někoho bezdechá, ale to bylo 15 let dříve. Ještě, oni udělali kompletní sledy otočením většinou hře a animaci. Bojovníci pohybují moc rychlý a reagovat na vašich příkazech téměř ihned, což znamená, že vy budete schopen účastnit se nějakých ohromení soubojů a pohybujeme. Každý jednotlivý pohyb byl transefered: 8 způsoby jak kopat nebo udeřit ne v závislosti na straně vy jste stáli před (zahrnujícími slavnými letícími kopnutím), 2 bloky(při posunu od oponenta), 2 způsobů jak vyhnout se hitům (krčit se a malý skok) a skákání směrem k/intenzifikaci tvořit nepřítele. Tak, vy máte víc než dost bojovat s. Jako v každé staré hře, vy jste museli hrát stále více stát se lépe. Každý succesful hit může přinést vám polovinu nebo tečky a oponenti začínají se spouštěcími pozicemi. Dvě tečky vyhrají souboj. Jestli vy ztratíte nějaký /každý /žádný souboj, vy musíte začnete ze začátku. Vy ve skutečnosti bojujete za body, tak při přijímajícím jistém množství bodů, barevná změny pasu a v novém soubojích oponentovi bojují lépe. Tak budete muset dávat pozor, aby ztratilo jestli chcete vydělávat černé pásmo. Tam jsou také malá prémiová stupně které může být veselá zábava. Po času na čas, pozadí také změní a to je víc než tato hra potřebuje aby držela vás jste připojili aby sledovali. Pokud jde o hudbu, hra unfortunally užívá PC reproduktory. Dobře, hudební zvuk tak dobrý jako to může, opravdu. Ještě, kdokoli slyšel Rob Hubbardské téma složené pro IK bude bez pochybné lítosti této PC omezení. A pro konec, největší stinná stránka, jako já jsem již zmínil se o, jsou ovládací prvky. Oheň je zanechaná směna a joystickový pohyby jsou udělán s různými knoflíky na pravé straně klávesnice (J - odešla, K - přímo, U - up - left, I - nahoru, O - up - right a N - dolů-levý, M - dolů, ", " - úplný). To je nejasné opravdu proč nemohlo jen užívat dvě kurzorové klávesy pro úzký joystickový pohyb. Jestli vy tisknete oheň, váš bojovník neuhodí. Hit nebo kopnutí je kombinace ohně + směru nebo jen směru. Jestli vy můžete ovládat hodně knoflíky, vy budete pravděpodobný pobavíte se s IK. Kdy vy unavíte se, vy můžete sledovat demonstrační mód a vidí, jak efektivní boje mohou být. Hra také podporuje dva hráče mód, ale já pochybuji že PC hráči budou až tito. Tak, nostalgičtí hráči bude pravděpodobně kdo se zajímají o tento, ale třebaže C64 legenda je ve všech směrech lépe než tato verze, extrémní rychlá herní ručení která jeden mohou mít hodně veselé zábavy s tímto konverzí také. Nastavte počet oběhů BELOW 150. Jinak, hra bude příliš rychle.
Rok vydaní: 1989 Vydali: System 3 Obrazek:
|
|